Symptomtråden

Ja, symptomene går sin gang... Noen er borte (etter en uke på sofaen hvor jeg ikke engang har laget mat til meg selv er jeg mindre utslitt og svimmel), men noen nye har også kommet til. Alt i alt vil jeg egentlig si at jeg er mindre kvalm, så litt overrasket over den reaksjonen i morges, halvveis i frokosten :p
Laaange dager frem til torsdag!
Uff ja det skjønner jeg ❤️ Er jo også normalt at symptomer kommer og går :)

Altså, jeg får fortsatt kviser i ansiktet med jevne mellomrom. Kan ikke huske jeg hadde det i mine forrige svangerskap.. :grumpy: rundt nese og på haka.
Har jo lest at det kan tyde på jente da, siden jenter visstnok skal stjele mors skjønnhet :p

Håpe på det, siden de andre to er gutter.. ;)

Altså, jeg får fortsatt kviser i ansiktet med jevne mellomrom. Kan ikke huske jeg hadde det i mine forrige svangerskap.. :grumpy: rundt nese og på haka.
Har jo lest at det kan tyde på jente da, siden jenter visstnok skal stjele mors skjønnhet :p

Håpe på det, siden de andre to er gutter.. ;)
Uff, fikk forferdelig hud forrige gang. Var en gutt :joyful:

Er så dårlig i dag at jeg sliter med tanken på at jeg skal være sånn som dette i mange uker fremover :wacky:

Ingen symptomer her annet enn uteblitt mens:p skulle nesten ønske det var noe. Hadde sjukt urein hud med gutten sist, og var veldig dårlig frem til uke 10-11 ca! Ellers var jeg utrolig sliten bare. Så rart å ikke merke noe enda. Men er jo bare 5+0:oops:

Ingen symptomer her annet enn uteblitt mens:p skulle nesten ønske det var noe. Hadde sjukt urein hud med gutten sist, og var veldig dårlig frem til uke 10-11 ca! Ellers var jeg utrolig sliten bare. Så rart å ikke merke noe enda. Men er jo bare 5+0:oops:

Hadde det akkurat som deg med noen unntak av murringer i uke 4. Ellers er det som deg med uteblitt mens og ingenting ellers

Uren hud og litt uggen til tider her, ellers er det verste symptomet at jeg blir så hissig merker st tålmodigheten er så sykt lav, og at jeg buser ut med ting, spesielt til samboer, uten å helt skjønne det selv..
Merket også at jeg har hatt kort lunte på jobb også, ikke bra
Ellers fryktelig trøtt.. veldig likt første svangerskap som var jente, men jeg føler meg så sikker på at dette er en gutt likevel..

Er så dårlig i dag at jeg sliter med tanken på at jeg skal være sånn som dette i mange uker fremover :wacky:

Uff, føler med deg. Forrige uke var sånn for min del. Dukker opp noen tøffe tanker når kroppen protesterer så intenst!

Er bare 4+1, men symptomer foreløpig er ømme/tunge bryster, småuggen og aversjon mot kaffe og dermed også hodepinen pga manglende koffeininntak :(.

I kveld kjenner jeg det murrer noe voldsomt igjen i mage og korsrygg. Det har jeg vel egentlig ønsket meg, men blir likevel litt stressa siden det hadde gitt seg. Blir aldri fornøyd! :hilarious::confused::eek::nailbiting:

Veldig ømme pupper i dag, og har kjent litt i bekkenet (allerede, hjelp!).

I kveld kjenner jeg det murrer noe voldsomt igjen i mage og korsrygg. Det har jeg vel egentlig ønsket meg, men blir likevel litt stressa siden det hadde gitt seg. Blir aldri fornøyd! :hilarious::confused::eek::nailbiting:
Hehe, kjenner meg igjen! Var småbekymra noen dager fordi jeg var mindre kvalm og hadde mer energi. Så kommer kvalmen og trøttheten sigende igjen og jeg blir glad, men også ikke! :dead::meh::hilarious:

Da var kvalmen tilbake etter tre dager uten. Litt forstoppet i tillegg, men det mest ubehagelige er at det bobler sånn i magen :hungover: flere som har opplevd det? Har ikke hatt det i mine forrige svangerskap, men kan heller ikke huske å ha vært SÅ kvalm som dette..

Lista vokser
- Hormonell (både sur og trist)
- Trøtt
- Uren hud (spesielt på hake)
- Fråtser hvis jeg ikke er forsiktig
- Sulten hele tida
- Umåtelig tørst
- Bekkenet halter litt
- Murringer
- Oppblåst og mye luft (beklager detaljer)
- Ekkelt å ligge på ryggen (får ikke dratt inn pusten. Kan ikke huske det startet så tidlig sist)
- Leamus (herregud jeg hadde glemt hvor forbanna frustrerende det var fra sist! Har leamus i øyet og rundt ved magen flere ganger om dagen! Håpløst)
- Håret har blitt mer fettete... (vet ikke om dette er direkte svangerskapsrelatert, men det kan vel være hormonelt...?)
- Utflod (!!)
- Svetter som en gal hele tiden!!

eneste jeg mangler nå er vel kvalmen. Den får jeg bare fordi jeg er så sulten... Men den hadde jeg ikke sist heller - så satser på jeg holder meg unna denne gangen og... 7+2... :p

Åh fy flate! Lå på magen i senga, og så nøs jeg, og det kjentes ut som om livmora revna på venstre siden. Måtte krøke meg sammen, men gikk heldigvis over etter noen sekunder.
Leste om det etterpå og tydeligvis veldig vanlig fordi de ligament båndene eller hva de heter blir så kjapt strekt når det skjer.

Neste gang jeg kjenner et nys på vei skal jeg IKKE ligge på magen :hilarious:

Back
Topp