Symptomtråden

Gi meg styrke...er så dårlig at jeg vil flykte fra min egen kropp. Kommer til å bli smellfeit også for eneste som funker bittelitt er å spise en skive en gang i timen.. men det blir jo x antall skiver per dag. Har det også travelt på jobb og folk som maser på meg og jeg vil egentlig bare be alle om å la meg være ifred. Ønsker meg madrass på kontoret så jeg kan ligge litt.

Også er jeg bare 6+5 i dag, så dette kan bli en tung graviditet. :hungover:

Åh fy flate! Lå på magen i senga, og så nøs jeg, og det kjentes ut som om livmora revna på venstre siden. Måtte krøke meg sammen, men gikk heldigvis over etter noen sekunder.
Leste om det etterpå og tydeligvis veldig vanlig fordi de ligament båndene eller hva de heter blir så kjapt strekt når det skjer.

Neste gang jeg kjenner et nys på vei skal jeg IKKE ligge på magen :hilarious:
Kjenner meg igjen i det. Er grusomt der og da!

Gi meg styrke...er så dårlig at jeg vil flykte fra min egen kropp. Kommer til å bli smellfeit også for eneste som funker bittelitt er å spise en skive en gang i timen.. men det blir jo x antall skiver per dag. Har det også travelt på jobb og folk som maser på meg og jeg vil egentlig bare be alle om å la meg være ifred. Ønsker meg madrass på kontoret så jeg kan ligge litt.

Som å høre en oppsummering av mitt eget liv - jeg får ikke lengre på meg buksene mine etter 3 uker med «å spise er det eneste som hjelper». Gi meg styrke - denne kvalmen og utmattelsen tar på meg!!

Kjenner på det samme, livredd for å legge på meg like mye som sist og det eneste som hjelper mot kvalmen er å småspise nesten hele tiden..

Åh fy flate! Lå på magen i senga, og så nøs jeg, og det kjentes ut som om livmora revna på venstre siden. Måtte krøke meg sammen, men gikk heldigvis over etter noen sekunder.
Leste om det etterpå og tydeligvis veldig vanlig fordi de ligament båndene eller hva de heter blir så kjapt strekt når det skjer.

Snart har det ingen betydning hvordan du ligger eller står når du nyser. :p husker jeg måtte krenge meg sammen for ikke å dø hver gang jeg måtte nyse sist svangerskap :p

Snart har det ingen betydning hvordan du ligger eller står når du nyser. :p husker jeg måtte krenge meg sammen for ikke å dø hver gang jeg måtte nyse sist svangerskap :p
Huff noe å glede seg til skjønner jeg? Haha

Desse har eg masse når eg er tidlig-gravid, inkl no. Riiiiver til ned mot lysken :confused: Nys, host, snu seg i senga, flytte seg på ein stol, osv. Føler alt er heilt laust nedi der, korsryggen murra, livmora rivna. Og det før eg har runda 6 veker :wacky:

Jeg kunne sovnet døgnet rundt!
Er 4+1 og synes symptomene kom første uke etter unnfangelsen, er det flere som har opplevd det samme?
Og ting smaker rart, jeg lukter ALT, gråter av ingenting og får sånn akutt kvalme hvor jeg tror jeg skal spy, men jeg spyr ikke!
Halsbrann, murringer og maraton mellom drikkeflaska og miging

Har en dårlig følelse angående bekkenet. Hadde store plager med det i forrige svangerskap, og hverken kiropraktor, fysio eller manuell terapeut hjalp. 6+5 i dag og det verker.. Hadde håpet at bekkenet skulle være litt greiere denne gangen :(

I dag har jeg hatt mye ligamentsmerter, både venstre og høyre side. :rolleyes: kvalm og veldig trett midt på dagen..

Puppene blir ømmere for hver dag som går, det hadde jeg lite av i forrige svangerskap så det er litt nytt for meg. Når de er på det ømmeste minner det litt om melkespreng :P

Når er det egentlig vanligst at kvalme kommer, om den kommer? Sist svangerskap fant jeg ut at jeg var gravid pga kvalme(må ha starta i d samme jeg ble gravid nesten), men da var jeg også uggen hele svangerskapet.. spydde ikke, var bare konstant uggen
Håper å slippe unna denne gangen Er veldig trøtt, har endel uten hud, og merker at jeg må spise mye oftere enn ellers, men det er det Hørt at nr tre er en luring...

Har så mye voksesmerter i livmor at jeg lurer på om den snart vokser over skambeinet (er 7+5)! Ellers er jeg så trøtt og sliten, og har hatt mye sure oppstøt. Symptomene er så sterke at jeg faktisk har googlet tvillinger:p

5+1 Målt hcg nivå i dag og ny runde på mandag. Godt å føle man blir tatt godt vare på av legen. Hatt en veldig liten blødning i går og føler jeg ofte har murringer/mensen-lignende smerter nederst i magen gjennom hele dagen. Utenom det er jeg trøtt og lite matlyst.

Kvaaalm! Noen som har noen gode råd? Jeg må seriøst spise hver time for at det skal holdes i sjakk, men det får jeg ikke mulighet til når jeg starter på jobb igjen neste uke:yuck: Når jeg er på jobb kan det 5-6 timer før jeg får tatt pause, og har sjelden mulighet til å spise innimellom.

Kvaaalm! Noen som har noen gode råd? Jeg må seriøst spise hver time for at det skal holdes i sjakk, men det får jeg ikke mulighet til når jeg starter på jobb igjen neste uke:yuck: Når jeg er på jobb kan det 5-6 timer før jeg får tatt pause, og har sjelden mulighet til å spise innimellom.
Ingen gode råd herfra, men jeg føler med deg! Sliter mye med kvalme selv, og blir ofte uvel av å spise... Synes Seaband hjelper litt. Det tar det verste, men det går ikke over. Har fått Postafen av legen for å prøve, men prøver å avvente det for jeg blir så trøtt av det :wacky:

Back
Topp