Symptomtråden

Altså.. Nå tar hormonene helt av her! Kan erindre at jeg har vært her før, men hadde glemt hvor ille det kan være.. Jeg blir totalt irrasjonell, og er så sint inni meg at jeg har lyst å skrike høyt! :mad: I dag gikk jeg en tur ut (orket ikke være hjemme med Mannen lengre) og jeg gikk å kjefta for meg selv, litt halvhøyt. Mannen har ikke fått med seg hverken at han har gjort noe galt (i mine øyne) eller at jeg var sur på han. :hilarious:. Dette skjer altså kun i mitt hode :bag:
Det ble bedre senere på dagen når kvalmen slapp mer taket og jeg hadde fått meg en hvil..

Hormonella de lux :nailbiting: Hvis noen trenger at noen blir kjeftet på så stiller jeg gjerne. Har tydeligvis behov for å få utløp for noe..
 
Har bare ett symptom og det er større pupper :smiley-bounce012 Og det gjør jo ikke noe! Helt utrolig, verken sist eller denne gangen merker jeg noe som helst annet. Tenkte på det da jeg fikk positiv test denne gangen, at jammen var jeg heldig sist og det går sikkert ikke like greit denne gangen o_O Men det gjør det! Veldig deilig. Kan fortsatt komme da - 6+6 idag
 
K V A L M :grumpy: :hungover: :yuck:

Viste at det kom, var akkurat likt med forrigemann, men då hadde eg ikkje ein 2 åring som måtte takast hensyn til. Igår spydde eg mens han bada :wacky: Blir nokon harde veker no framover....
 
I dag er jeg KVALM!! Fysj! Har vært uggen annen hver dag den siste tiden, men nådd nye høyder i dag. Håper det bare blir med noen dager og at dette ikke vedvarer :depressed:
 
Erc5+5 og syns eg har lite symptom. Kjenner på ligamentsmerter som varierer litt frå dag til dag, har litt ømme brystknoppar ved berøring, halsbrann, er trøtt, blir vel litt lettare andpusten. Har såvidt kjent meg litt uggen eit par gongar, men ikkje direkte kvalm.
 
Jeg er så sjukt andpusten, bare trappa hjemme tar nesten livet av meg. Jeg håper virkelig på litt mer energi snart slik at jeg får vært litt mer aktiv. Ellers blir nok dette svangerskapet fryktelig tungt.
 
K V A L M :grumpy: :hungover: :yuck:

Viste at det kom, var akkurat likt med forrigemann, men då hadde eg ikkje ein 2 åring som måtte takast hensyn til. Igår spydde eg mens han bada :wacky: Blir nokon harde veker no framover....
Uff... Når kom kvalmen til deg da? :)
 
Tidenes luktesans. Og det meste er ekle lukter :depressed: Måtte gå ut med bosset igår, følte eg kunne lukte det i heile huset. Brakk meg fleire gangar når eg skulle knytte att posen, gå ut i spannet med den, osv. Stilig.
 
Fryser skikkelig! Et av få symptomer sammen med litt oppblåst..
 
Har vert uggen/kvalm og ekstremt sliten no i 14 dagar! Er 7+5 idag.. Men det er som at symtoma har minska noko dei siste 2 dagane.
Puppene er ømme, men ikkje SÅ ømme som dei har vert. Haha :eek: Idag har formen egentlig vert på topp! Er dette normalt, har fleire det slik? Hadde som sagt MA første gang eg var gravid. Så trur eg er så ekstremt var på symproma :rolleyes:
Det strekker å jobbar på nedi der. Kvir meg kvar gong det kjem ein nys. Kjennes jo ut som eg skal nyse ungen ut :laughing001
 
Har vert uggen/kvalm og ekstremt sliten no i 14 dagar! Er 7+4 idag.. Men det er som at symtoma har minska noko dei siste 2 dagane.
Puppene er ømme, men ikkje SÅ ømme som dei har vert. Haha :eek: Er dette normalt, har fleire det slik? Hadde som sagt MA første gang eg var gravid. Så trur eg er så ekstremt var på symptoma :rolleyes:
Det strekker å jobbar på nedi der. Kvir meg kvar gong det kjem ein nys. Kjennes jo ut som eg skal nyse ungen ut
 
Har vert uggen/kvalm og ekstremt sliten no i 14 dagar! Er 7+4 idag.. Men det er som at symtoma har minska noko dei siste 2 dagane.
Puppene er ømme, men ikkje SÅ ømme som dei har vert. Haha :eek: Er dette normalt, har fleire det slik? Hadde som sagt MA første gang eg var gravid. Så trur eg er så ekstremt var på symptoma :rolleyes:
Det strekker å jobbar på nedi der. Kvir meg kvar gong det kjem ein nys. Kjennes jo ut som eg skal nyse ungen ut
Mine pupper ble litt større og ømme, og så forsvant ømheten (men heldigvis ikke størrelsen). Ble stressa (pga tidligere MA), men alt ok på tul. Håper på det samme for deg!
 
Mine pupper ble litt større og ømme, og så forsvant ømheten (men heldigvis ikke størrelsen). Ble stressa (pga tidligere MA), men alt ok på tul. Håper på det samme for deg!
Ja, dei er like store. Men mindre ømme. Så håpar alt utviklar seg normalt, alt var ok på tidleg ul 6+2, får bare leve i håpet ❤️
 
Har kjent tegn til begynnende bekkenlåsning både i går og i dag. Det hadde jeg problemer med forrige svangerskap også. Måtte lære meg å vrikke på rompa og å gjøre ting med kroppen som den ikke pleier. Så nå har jeg meldt meg på line dance-kurs (satser på høy harrytass-faktor :D) og gravide yoga (litt optimistisk, begynner i uke12). Nå trenger den skrotten her bevegelse!
 
Back
Topp