Symptomtråden

Uff jeg har blitt så kvalm! Denne siste uka :( håper det gir seg snart.

Håper det for din del ❤️ Blir det for gale så får du høre med legen om du kan få noe for kvalmen. Er det noe jeg har lært av sist svangerskap så er det at jeg skal ikke nøle med å spør etter noe som lindre kvalme og lindre halsbrann :hilarious:

Etter nesten to dager «fri», er kvalmen tilbake igjen.

Håper det for din del ❤️ Blir det for gale så får du høre med legen om du kan få noe for kvalmen. Er det noe jeg har lært av sist svangerskap så er det at jeg skal ikke nøle med å spør etter noe som lindre kvalme og lindre halsbrann :hilarious:
Sant det! Håper halsbrannen holder seg langt unna, slet mye med det sist..

Sant det! Håper halsbrannen holder seg langt unna, slet mye med det sist..
Fysj, jeg slet også med det sist. Satt og sov i senga på slutten, ingenting hjalp :P

5+2 i dag og første dagen jeg våkner med kvalme. Kjenner det nå også, at det velkjente fyllesyk følelsen som jeg kjente i forrige svangerskap, er begynt å komme...

Mhm var helt krise... Lovehearts ble knasket på hele tiden :hilarious:
Så denne gang skal jeg til legen :hilarious:
Jeg får nesten brekninger av å tenke på LoveHearts, Gaviscon (både tabletter og flytende) :P

Et symptom jeg er veldig glad for å ha, er at huden har blitt så ren og jevn! Det skjedde i forrige svangerskap også :)

Har blitt utrolig slapp og sliten, hvis det går for lenge mellom måltidene blir jeg også svimmel og blir småuggen:shifty:

Kjenner jeg er skikkelig sliten om dagen, mye kvalm, hodepine og svimmel. Vil bare ligge på et mørkt og stille rom. Funker ikke så bra når man har en ekstremt aktiv 3-åring. Snart 7 uker, bare 5 uker til å overleve før det blir litt bedre. Skal bli tungt på jobb framover kjenner jeg :hungover:

6+1.
I forrige svangerskap begynte jeg å kjenne på murringer i bekkenet i uke 8. I går kom det så vidt tilbake:wacky: gått til hytta(6km) igår og ned igjen i dag. Et ørlite vagg når jeg gikk ut av bilen her hjemme:chicken: forrige gang lindret det noe med bassengtrening, så må vel be om henvisning til det snart.... noen som har gode tips mot tidlig bekkenløsning?

Herregud så ekkelt uggen jeg er! Foreløpig er uke 6 den verste altså. Noen som har tips mot kvalme? Jeg er litt sånn «for kvalm til å spise, og kvalm fordi jeg ikke spiser», men heldigvis ikke så ille at jeg ikke får spist/drukket!

Kjenner jeg er skikkelig sliten om dagen, mye kvalm, hodepine og svimmel. Vil bare ligge på et mørkt og stille rom. Funker ikke så bra når man har en ekstremt aktiv 3-åring. Snart 7 uker, bare 5 uker til å overleve før det blir litt bedre. Skal bli tungt på jobb framover kjenner jeg :hungover:
Off føler med deg!

6+1.
I forrige svangerskap begynte jeg å kjenne på murringer i bekkenet i uke 8. I går kom det så vidt tilbake:wacky: gått til hytta(6km) igår og ned igjen i dag. Et ørlite vagg når jeg gikk ut av bilen her hjemme:chicken: forrige gang lindret det noe med bassengtrening, så må vel be om henvisning til det snart.... noen som har gode tips mot tidlig bekkenløsning?
Tips fra ei med erfaring fra to, og kjenner allerede at det er på vei tilbake :yuck:
Knipeøvelser, Knipeøvelser, Knipeøvelser! Hver dag, minst 5 min. til dagen. Gjerne mer. Jeg har en app jeg bruker.
Ellers anbefaler jeg øvelsene i boka: "frisk graviditet" :dance008

Tips fra ei med erfaring fra to, og kjenner allerede at det er på vei tilbake :yuck:
Knipeøvelser, Knipeøvelser, Knipeøvelser! Hver dag, minst 5 min. til dagen. Gjerne mer. Jeg har en app jeg bruker.
Ellers anbefaler jeg øvelsene i boka: "frisk graviditet" :dance008
Takk!!! Har allerede begynt å knipe :laughing001 skal sjekke ut om de har boka på biblioteket til uka!

Jeg er nå gravid for 3. Gang. De to tidligere svangerskapene har jeg gått igjennom så og si symptomfritt. Idag er jeg vel 5+4 å kjenner jeg er kvalm inni mellom, har hatt ømme bryster, følt meg oppblåst å ikke klart vablige bukser enkelte dager (det har ikke skjedd så tidlig før). Noen som har opplevd lignende? Skal jeg liksom bli kjempegravid denne gangen? Sist brukte jeg mine vanøige klær til jeg var over halveis :O

Begynt å kjenne litt smerter idag i korsryggen :eek:
Det er ikke bra...
Og sååå oppblåst da. Ser gravid ut i 7 mnd :shifty:

Back
Topp