Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andre som våkner på natta - skikkelig tør i munnen og evig tørst?! Typ: flere ganger.... Kan ikke huske det startet så tidlig sist :/
Jeg også! Helt panisk etter vann når jeg våkner! Husker ikke at det var slik sist graviditet..Andre som våkner på natta - skikkelig tør i munnen og evig tørst?! Typ: flere ganger.... Kan ikke huske det startet så tidlig sist :/
Mine symptomer blir mindre og mindre.. Bekymrer meg gal.. Nesten ikke ømme brydt lenger, og mindre murtinger og 0 kvalme.. Liker det ikke..
Samme her. Våkner grytidlig til tross for at jeg er langt fra uthvilt, og er så trøtt at jeg nesten ikke klarer å gå og legge meg åtte-ni om kvelden...Flere som har begynt å våkne tidlig å være stuptrøtt rundt 21 tiden? Var sånn de to andre gangene for meg også Har enda ikke sunket inn at vi muligens blir 3. Barnsforeldre
Huff ja det er sånn her også. Spent på hvordan det blir å begynne på jobb, er på jobb 48-72 timer i strekk å kan risikere lite søvn på de dageneSamme her. Våkner grytidlig til tross for at jeg er langt fra uthvilt, og er så trøtt at jeg nesten ikke klarer å gå og legge meg åtte-ni om kvelden...
Jeg er så kvalm Har null matlyst pga kvalmen og den blir verre om jeg er sulten Ellers kjenner jeg mye til ligamentene.
Huff ja det er sånn her også. Spent på hvordan det blir å begynne på jobb, er på jobb 48-72 timer i strekk å kan risikere lite søvn på de dagene
Håper det går greit å at jeg kan jobbe lengst mulig denne gangen ogsåKrysser fingrene for at det går greit, men det lyder som tøffe vakter...
Kanskje mulig å gjøre noen tilpasninger? Noen får det jo også bedre i andre trimester også...Håper det går greit å at jeg kan jobbe lengst mulig denne gangen også
Jobber i ambulansen så det er ikke bare bare dessverre Men sålenge formen holder seg fin kan jeg ikke klageKanskje mulig å gjøre noen tilpasninger? Noen får det jo også bedre i andre trimester også...
Krysser fingrene!Jobber i ambulansen så det er ikke bare bare dessverre Men sålenge formen holder seg fin kan jeg ikke klage
Jeg hadde en dag med kvalme og null oppkast i første svangerskap (dette er mitt andre). Nå har jeg allerede kasta opp..Jeg også Blir helt GAL av å være kvalm hele tiden. Kan ikke huske at jeg var så dårlig med de forrige!