Symptomtråden

Andre som våkner på natta - skikkelig tør i munnen og evig tørst?! Typ: flere ganger.... Kan ikke huske det startet så tidlig sist :/
 
Andre som våkner på natta - skikkelig tør i munnen og evig tørst?! Typ: flere ganger.... Kan ikke huske det startet så tidlig sist :/

Jeg er også EKSTREMT tørst! Blir kvalm av å drikke masse vann, så det er en skikkelig dårlig kombinasjon :shifty:
 
Skjønte jeg var gravid når jeg var 3+3, var så kvalm at jeg var på nippet til å kaste opp hele tiden Var slik sist også. Huff. Er 4+1 nå. Begynner på jobb om to uker. Skjønner ikke hvordan jeg skal kunne holde det hemmelig litt til
Veldig kvalm og veldig trøtt. Har kjent litt stikking på ene siden.
 
Andre som våkner på natta - skikkelig tør i munnen og evig tørst?! Typ: flere ganger.... Kan ikke huske det startet så tidlig sist :/
Jeg også! Helt panisk etter vann når jeg våkner! Husker ikke at det var slik sist graviditet..
 
Mine symptomer blir mindre og mindre.. Bekymrer meg gal.. Nesten ikke ømme brydt lenger, og mindre murtinger og 0 kvalme.. Liker det ikke..
 
Jeg er så kvalm :( Har null matlyst pga kvalmen og den blir verre om jeg er sulten :sour: Ellers kjenner jeg mye til ligamentene.
 
Mine symptomer blir mindre og mindre.. Bekymrer meg gal.. Nesten ikke ømme brydt lenger, og mindre murtinger og 0 kvalme.. Liker det ikke..

Jeg har det akkurat likt. Er nå 5+1. Hadde litt kvalme og veldig ømme pupper forrige uke, men nå kjenner jeg ikke noe til noen symptomer lenger.
 
Jeg venter fortsatt på kvalmen, men kjenner det godt i ligamentene nå. Og følelsene er helt i ulage, begynner å stortute av å lese Brillebjørn på butikken til kommende storebror :rolleyes:
 
Flere som har begynt å våkne tidlig å være stuptrøtt rundt 21 tiden? Var sånn de to andre gangene for meg også Har enda ikke sunket inn at vi muligens blir 3. Barnsforeldre
Samme her. Våkner grytidlig til tross for at jeg er langt fra uthvilt, og er så trøtt at jeg nesten ikke klarer å gå og legge meg åtte-ni om kvelden...
 
Samme her. Våkner grytidlig til tross for at jeg er langt fra uthvilt, og er så trøtt at jeg nesten ikke klarer å gå og legge meg åtte-ni om kvelden...
Huff ja det er sånn her også. Spent på hvordan det blir å begynne på jobb, er på jobb 48-72 timer i strekk å kan risikere lite søvn på de dagene :dance008
 
Jeg er så kvalm :( Har null matlyst pga kvalmen og den blir verre om jeg er sulten :sour: Ellers kjenner jeg mye til ligamentene.

Jeg også :( Blir helt GAL av å være kvalm hele tiden. Kan ikke huske at jeg var så dårlig med de forrige!
 
Kjenner kun bare noen voldsomme mensmurringer som kommer og går. Føles ut som om det er en klump der nede i magen. Var akkurat likt sist også:p
 
Huff ja det er sånn her også. Spent på hvordan det blir å begynne på jobb, er på jobb 48-72 timer i strekk å kan risikere lite søvn på de dagene :dance008

Krysser fingrene for at det går greit, men det lyder som tøffe vakter...
 
Jeg også :( Blir helt GAL av å være kvalm hele tiden. Kan ikke huske at jeg var så dårlig med de forrige!
Jeg hadde en dag med kvalme og null oppkast i første svangerskap (dette er mitt andre). Nå har jeg allerede kasta opp..
 
Det murrer så SINNSYKT! og det sitter noe voldsomt i korsryggen. Kan ikke huske at det var så intenst sist! :eek::eek::eek: Håper det er et godt tegn og at egget fester seg sinnsykt godt :bored:
 
Litt vel trøtt om dagen. Da jeg skulle legge minstemann kl 19, sovnet jeg i en lenestol som står på rommet hans. Våknet kl 22.15, helt i ørska, av mannen som kom hjem og lurte på hvor jeg var blitt av :angelic:
 
Back
Topp