Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme her.. Får håpe det er normaltDet dere kjenner i magen, er det på midten der livmoren skal være? Jeg kjenner konsekvent mest på venstre side, langt ned. Overtolker nok, men begynte å tenke exu siden det strengt talt er mer der jeg tror jeg har en eggstokk enn livmor...
Akkurat samme her, med venstre side! Har ikke tenkt noe mer over det, da.Det dere kjenner i magen, er det på midten der livmoren skal være? Jeg kjenner konsekvent mest på venstre side, langt ned. Overtolker nok, men begynte å tenke exu siden det strengt talt er mer der jeg tror jeg har en eggstokk enn livmor...
Jeg kjenner det også mest på venstre side, men også både midt på og til høyre. Jeg har også tolket noe for å være ligamentsmerter, uten at jeg er helt sikker jeg hadde mye av disse murringene også i forrige svangerskap, og det var ikke exu.Det dere kjenner i magen, er det på midten der livmoren skal være? Jeg kjenner konsekvent mest på venstre side, langt ned. Overtolker nok, men begynte å tenke exu siden det strengt talt er mer der jeg tror jeg har en eggstokk enn livmor...
Andre dagen med ekstrem trøtthet her! Mener å huske at det ble bedre i 2 trimesterTrøtt, trøtt og trøtt og småuggen følelse i magen
Hos meg ble det bedre i 2 trimester sist, så jeg håper det blir sånn nå for jeg kan faktisk ikke legge meg til å duppe når jeg er på seinvaktAndre dagen med ekstrem trøtthet her! Mener å huske at det ble bedre i 2 trimester
Godt å høre at jeg ikke husket feil! jeg har bare dagvakte kommende uke. Spent på om jeg greier å være våken til leggetid for jentaHos meg ble det bedre i 2 trimester sist, så jeg håper det blir sånn nå for jeg kan faktisk ikke legge meg til å duppe når jeg er på seinvakt
Godt det da! Jeg har languke siden jeg har arbeidshelg.. Så starter uka i morgen med seinvakt. Etter det har jeg to tilvenningsdager i barnehagen for datteren vår har første uka i barnehagen fra og med i morgen, så det blir egentlig ganske greit denne uka likevelGodt å høre at jeg ikke husket feil! jeg har bare dagvakte kommende uke. Spent på om jeg greier å være våken til leggetid for jenta
Oi, for en spennende uke med bhg-start! Masse lykke til med både det og arbeidshelgGodt det da! Jeg har languke siden jeg har arbeidshelg.. Så starter uka i morgen med seinvakt. Etter det har jeg to tilvenningsdager i barnehagen for datteren vår har første uka i barnehagen fra og med i morgen, så det blir egentlig ganske greit denne uka likevel
Jeg sliter skikkelig med å ikke sovne ved legging for tiden
Veldig spennende! Tusen takk Håper og tror det kommer til å gå fint med oppstarten Hehe, vi får håpe på det! Litt påfallende om en skulle sovne, men kan alltids skylde på småbarnslivetOi, for en spennende uke med bhg-start! Masse lykke til med både det og arbeidshelg
Måtte vi holde oss våkne gjennom arbeidsøkta begge to
Flere som har begynt å våkne tidlig å være stuptrøtt rundt 21 tiden? Var sånn de to andre gangene for meg også Har enda ikke sunket inn at vi muligens blir 3. Barnsforeldre
Hos meg var det sånn i store deler av 1. Trimester de to andre gangene Så ble det bedre, å en stund før fødsel våknet jeg på merkelige tidspunktJaa, sov 4,5 time inatt, vakna kl. 06 å fekk ikkje sove meir.. 08.30 klarte eg få ein time til
Eg likar å sove helst rundt 8 timar, haha. Håpar det normaliserar seg etter kvart??
Oh loord. Kjem til å bli gal til slutt Ikkje får eg til å kvila på dagen heller. Har lagt meg no i håp om minst 7 timarHos meg var det sånn i store deler av 1. Trimester de to andre gangene Så ble det bedre, å en stund før fødsel våknet jeg på merkelige tidspunkt
Ja ikke sant! Hehe, lykke til med det Jeg sovna så sykt på sofaen nå når vi skulle se film. Var tungt å komme seg opp på rommetOh loord. Kjem til å bli gal til slutt Ikkje får eg til å kvila på dagen heller. Har lagt meg no i håp om minst 7 timar