Symptomtråden

Det dere kjenner i magen, er det på midten der livmoren skal være? Jeg kjenner konsekvent mest på venstre side, langt ned. Overtolker nok, men begynte å tenke exu siden det strengt talt er mer der jeg tror jeg har en eggstokk enn livmor...
Akkurat samme her.. Får håpe det er normalt
 
Det dere kjenner i magen, er det på midten der livmoren skal være? Jeg kjenner konsekvent mest på venstre side, langt ned. Overtolker nok, men begynte å tenke exu siden det strengt talt er mer der jeg tror jeg har en eggstokk enn livmor...
Akkurat samme her, med venstre side! Har ikke tenkt noe mer over det, da.
 
Det dere kjenner i magen, er det på midten der livmoren skal være? Jeg kjenner konsekvent mest på venstre side, langt ned. Overtolker nok, men begynte å tenke exu siden det strengt talt er mer der jeg tror jeg har en eggstokk enn livmor...
Jeg kjenner det også mest på venstre side, men også både midt på og til høyre. Jeg har også tolket noe for å være ligamentsmerter, uten at jeg er helt sikker:) jeg hadde mye av disse murringene også i forrige svangerskap, og det var ikke exu.
 
Andre dagen med ekstrem trøtthet her! Mener å huske at det ble bedre i 2 trimester:rolleyes:
Hos meg ble det bedre i 2 trimester sist, så jeg håper det blir sånn nå for jeg kan faktisk ikke legge meg til å duppe når jeg er på seinvakt :p
 
Hos meg ble det bedre i 2 trimester sist, så jeg håper det blir sånn nå for jeg kan faktisk ikke legge meg til å duppe når jeg er på seinvakt :p
Godt å høre at jeg ikke husket feil!:D jeg har bare dagvakte kommende uke. Spent på om jeg greier å være våken til leggetid for jenta:wacky:
 
Godt å høre at jeg ikke husket feil!:D jeg har bare dagvakte kommende uke. Spent på om jeg greier å være våken til leggetid for jenta:wacky:
Godt det da! :) Jeg har languke siden jeg har arbeidshelg.. Så starter uka i morgen med seinvakt. Etter det har jeg to tilvenningsdager i barnehagen for datteren vår har første uka i barnehagen fra og med i morgen, så det blir egentlig ganske greit denne uka likevel :p

Jeg sliter skikkelig med å ikke sovne ved legging for tiden :p
 
Litt varierende her, men i dag har jeg rar smak i munnen (metallsmak?), stikninger, vondt i hodet og er litt trøtt. På fredag var jeg ganske kvalm og måtte flere ganger trekke pusten dypt inn:bored:

Har også lenge nå hatt ømme og tunge bryster samt murringer.
 
Godt det da! :) Jeg har languke siden jeg har arbeidshelg.. Så starter uka i morgen med seinvakt. Etter det har jeg to tilvenningsdager i barnehagen for datteren vår har første uka i barnehagen fra og med i morgen, så det blir egentlig ganske greit denne uka likevel :p

Jeg sliter skikkelig med å ikke sovne ved legging for tiden :p
Oi, for en spennende uke med bhg-start! Masse lykke til med både det og arbeidshelg:happy:
Måtte vi holde oss våkne gjennom arbeidsøkta begge to:hilarious:
 
Oi, for en spennende uke med bhg-start! Masse lykke til med både det og arbeidshelg:happy:
Måtte vi holde oss våkne gjennom arbeidsøkta begge to:hilarious:
Veldig spennende! Tusen takk :) Håper og tror det kommer til å gå fint med oppstarten :) Hehe, vi får håpe på det! Litt påfallende om en skulle sovne, men kan alltids skylde på småbarnslivet :p
 
F* (egner seg ikke på trykk)- her kommer fråtse-følelsen! Nå går alt i grisen! Huff - jeg som i utgangspunktet er på diett og har begynt å trene igjen.... Så: F*
 
Kjenner vel litt murringer :) De 2 forrige svangerskapene var jeg litt ekstra kveldstrøtt i første trimester, ellers ingen symptomer :) Blir overrasket om jeg skal bli kvalm eller noe denne gangen xD Har ikke helt skjønt at jeg er gravid. Fant det ut idag å jeg er vel 4+3.
 
Jeg er så oppblåst! Buksene strammer så sykt og alle ringer måtte av i natt. Håper det snart roer seg :eek::eek:

Ellers har jeg heftige murringer, vondt i korsryggen og såre/ømme pupper.
 
Flere som har begynt å våkne tidlig å være stuptrøtt rundt 21 tiden? Var sånn de to andre gangene for meg også Har enda ikke sunket inn at vi muligens blir 3. Barnsforeldre
 
Flere som har begynt å våkne tidlig å være stuptrøtt rundt 21 tiden? Var sånn de to andre gangene for meg også Har enda ikke sunket inn at vi muligens blir 3. Barnsforeldre

Jaa, sov 4,5 time inatt, vakna kl. 06 å fekk ikkje sove meir.. 08.30 klarte eg få ein time til :banghead:
Eg likar å sove helst rundt 8 timar, haha. Håpar det normaliserar seg etter kvart??
 
Jaa, sov 4,5 time inatt, vakna kl. 06 å fekk ikkje sove meir.. 08.30 klarte eg få ein time til :banghead:
Eg likar å sove helst rundt 8 timar, haha. Håpar det normaliserar seg etter kvart??
Hos meg var det sånn i store deler av 1. Trimester de to andre gangene:happy090 Så ble det bedre, å en stund før fødsel våknet jeg på merkelige tidspunkt:happy3
 
Hos meg var det sånn i store deler av 1. Trimester de to andre gangene:happy090 Så ble det bedre, å en stund før fødsel våknet jeg på merkelige tidspunkt:happy3
Oh loord. Kjem til å bli gal til slutt :wtf: Ikkje får eg til å kvila på dagen heller. Har lagt meg no i håp om minst 7 timar :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Oh loord. Kjem til å bli gal til slutt :wtf: Ikkje får eg til å kvila på dagen heller. Har lagt meg no i håp om minst 7 timar :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Ja ikke sant! Hehe, lykke til med det:angel12 Jeg sovna så sykt på sofaen nå når vi skulle se film. Var tungt å komme seg opp på rommet :goodnight
 
Back
Topp