5+3 jeg nå da. Ja, får plutselige strekk og tak der nede, våknet av at jeg trodde særr jeg skulle få mensen skikkelig vondt, men nå er det ikke merJeg er 6+5 nå merker kroppen jobber for tiden altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+3 jeg nå da. Ja, får plutselige strekk og tak der nede, våknet av at jeg trodde særr jeg skulle få mensen skikkelig vondt, men nå er det ikke merJeg er 6+5 nå merker kroppen jobber for tiden altså
5+3 jeg nå da. Ja, får plutselige strekk og tak der nede, våknet av at jeg trodde særr jeg skulle få mensen skikkelig vondt, men nå er det ikke mer
Ja, det er gøy formen er helt super! Skulle nesten tro jeg ikke er gravid tenker på at jeg burde hatt flere symptomer, men er mest på morgenen da jeg får menssmerter og noen ganger på dagen jeg får strekk i livmora innimellom. Men energien er god og jeg merker ikke så mye til trøttheten (kanskje fordi jeg ikke har tid holder på med jobb, skole og 3åringen). LolSynes det er så gøy at vi er helt likt! 5+3 her også. Hvordan er formen din?
Ja, helt sikkert i bølger. Men er vel deilig med pause fra kvalmen vel?Mindre symptomer idag! Savner kvalmen som jeg egentlig hater prøver å tenke at det er normalt at det går i bølger..
Ja egentlig er det jo det! Bare litt lettere å tenke at alt er bra når den er derJa, helt sikkert i bølger. Men er vel deilig med pause fra kvalmen vel?
Ja, skjønner det jeg må stryke over nipplene noen ganger for å kjenne at de fortsatt er såreJa egentlig er det jo det! Bare litt lettere å tenke at alt er bra når den er der
Haha ja det samme gjør jeg Ser sikkert bra utJa, skjønner det jeg må stryke over nipplene noen ganger for å kjenne at de fortsatt er såre
Nei, ingenting oppdaterer når jeg vet mer!
4+6
Har masse murringer både i livmoren og i korsryggen, samt at jeg er veeeeldig oppblåst. Legger meg sånn i 21.00 tiden hver dag, da jeg er så trøtt, men det kan jo bare være livet generelt .