Symptomtråd

Mindre symptomer idag! Savner kvalmen som jeg egentlig hater :hilarious: prøver å tenke at det er normalt at det går i bølger..

Synes det er så gøy at vi er helt likt! 5+3 her også. Hvordan er formen din?
Ja, det er gøy :happy093 formen er helt super! Skulle nesten tro jeg ikke er gravid :pompus:o_O tenker på at jeg burde hatt flere symptomer, men er mest på morgenen da jeg får menssmerter og noen ganger på dagen jeg får strekk i livmora innimellom. Men energien er god og jeg merker ikke så mye til trøttheten (kanskje fordi jeg ikke har tid :hilarious: holder på med jobb, skole og 3åringen). Lol

Hva med deg? :woot:

Jeg har en del løs mage her og der. Fryktelig irriterende. :sorry:
Hadde skikkelige mensenmurringer igår, nesten som det pleier vær rett før mensen er skikkelig igang, så ble kjempenervøs for at det var en SA på gang. Men idag er det heldigvis borte.
Hadde litt brun utflod igår også, men forsvant heldigvis igjen det også.

5+1 - Jeg har mensenmurringer innimellom, litt ømme pupper og er ekstremt trøtt. Håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen siden jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme sist :smiley-angelic001

6+0 idag, hadde så utrolig vondt i magen og ryggen en liten stund i natt at jeg trodde det gikk gæli dette her.. gikk opp på do, men hadde så vondt at det var nesten så jeg kastet opp.. skikkelig vondt både "bak symfysen" og opp mot eggstokkene eller noe bak på ryggen på begge sider... konstant smerte.. men jeg gikk og la meg igjen og klarte heldigvis å sovne, har ikke kjent noe til det idag...o_O

4+6:Heartpink
Har masse murringer både i livmoren og i korsryggen, samt at jeg er veeeeldig oppblåst. Legger meg sånn i 21.00 tiden hver dag, da jeg er så trøtt, men det kan jo bare være livet generelt :angelic:.

Der kom kvalmen, 6+4 i dag. Jaja, det var godt så lenge det varte. Håper det gir seg etter første trimester i det minste.

Hadde et par skikkelig krampetak i livmor nå i stad… Lå sengen rett før jeg skulle stå opp, og måtte fokusere skikkelig på smertene… Ble litt satt ut i noen sekunder, men alt er fint nå :angelic:

Kvalm, kvalm og atter kvalm.

Med to små i hus gruer jeg meg til evt oppkastet kommer :(

Jeg har kramper som kommer og går, har vart siden før jeg viste jeg var gravid (var sånn jeg mistenkte graviditeten, siden bruker bare å krampe mens jeg menstruerer) puppene mine har vært litt tunge, men i dag så er de kjempe ømme! Føler det er bra for jeg kjenner meg mere gravid:hilarious::rolleyes:

Jeg hostet til morgenen i dag og det gjorde skikkelig vondt i hele livmora :hilarious: ellers ikke merket noe spesielt!

4+6:Heartpink
Har masse murringer både i livmoren og i korsryggen, samt at jeg er veeeeldig oppblåst. Legger meg sånn i 21.00 tiden hver dag, da jeg er så trøtt, men det kan jo bare være livet generelt :angelic:.

Som jeg skulle sagt det selv :hilarious:

Reynauds fenomen i brystvortene. Da var vi i gang...

Back
Topp