5+3 jeg nå da. Ja, får plutselige strekk og tak der nede, våknet av at jeg trodde særr jeg skulle få mensenJeg er 6+5 nåmerker kroppen jobber for tiden altså
![]()
skikkelig vondt, men nå er det ikke mer Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+3 jeg nå da. Ja, får plutselige strekk og tak der nede, våknet av at jeg trodde særr jeg skulle få mensenJeg er 6+5 nåmerker kroppen jobber for tiden altså
![]()
skikkelig vondt, men nå er det ikke mer 5+3 jeg nå da. Ja, får plutselige strekk og tak der nede, våknet av at jeg trodde særr jeg skulle få mensenskikkelig vondt, men nå er det ikke mer
![]()
Ja, det er gøySynes det er så gøy at vi er helt likt! 5+3 her også. Hvordan er formen din?
formen er helt super! Skulle nesten tro jeg ikke er gravid 
holder på med jobb, skole og 3åringen). Lol
Ja, helt sikkert i bølger. Men er vel deilig med pause fra kvalmen vel?Mindre symptomer idag! Savner kvalmen som jeg egentlig haterprøver å tenke at det er normalt at det går i bølger..

Ja egentlig er det jo det! Bare litt lettere å tenke at alt er bra når den er derJa, helt sikkert i bølger. Men er vel deilig med pause fra kvalmen vel?![]()

Ja, skjønner detJa egentlig er det jo det! Bare litt lettere å tenke at alt er bra når den er der![]()
jeg må stryke over nipplene noen ganger for å kjenne at de fortsatt er såre 
Haha ja det samme gjør jegJa, skjønner detjeg må stryke over nipplene noen ganger for å kjenne at de fortsatt er såre
![]()
Ser sikkert bra ut

Nei, ingentingoppdaterer når jeg vet mer!
ellers ikke merket noe spesielt!4+6
Har masse murringer både i livmoren og i korsryggen, samt at jeg er veeeeldig oppblåst. Legger meg sånn i 21.00 tiden hver dag, da jeg er så trøtt, men det kan jo bare være livet generelt.