Symptomtråd

Skikkelig skrekken i dag.
Blødd fra 12-21, var innom legevakten som ikke kunne bekrefte eller avkrefte noe som helst. Har målt hcg og får svar i morgen. Livmortappen var midlertidig lukket
Veldig redd for at jeg kan ha hatt en spontanabort for en stund siden, og at det et vanlig mens jeg har nå.

Noen som har erfaringer med dette? Er 6+1

Jeg blødde myye i begynnelsen i forrige svangerskap. Flere dager, såpass at det rant ned i toalettet når jeg satt på do.
Men, uten forklaring fra gyn, utover at blødninger er vanlig..

Håper alt er i orden hos deg!

Jeg blødde myye i begynnelsen i forrige svangerskap. Flere dager, såpass at det rant ned i toalettet når jeg satt på do.
Men, uten forklaring fra gyn, utover at blødninger er vanlig..

Håper alt er i orden hos deg!

Takk for svar<3
jeg venter på at de skal ringe meg ang. svar på gårsdagens blodprøve! Aldri opplevd slik tortur..
Ny blodprøve på fredag, men får ikke svar før mandag, selv om jeg er redd jeg vet svaret allerede:(

Takk for svar<3
jeg venter på at de skal ringe meg ang. svar på gårsdagens blodprøve! Aldri opplevd slik tortur..
Ny blodprøve på fredag, men får ikke svar før mandag, selv om jeg er redd jeg vet svaret allerede:(

Skjønner deg godt, det er forderdelig. Jeg hadde to slike runder. -gikk egentlig og ventet på el, men så viste det seg at forrige "mens" bare var fem dagers festeblødning, så fikk ikke positiv test før 4+4 da jeg først testet. Og blødde neste dag og i tre dager. så gikk et halvannen uke, var på besøk hos noen venner og jeg kjente jeg blødde gjennom. Snek meg på toalettet og stjal et nattbind husker jeg, og satt på besøk og tenkte at "jeg aborterer". Men faktisk ikke. Så jeg har håp for deg også!

I og med at jeg forventer å spy meg ut av verden, klarer jeg ikke helt å skjønne at det er så lite symptomer ennå. Men er uggen, så absolutt. Og nøs i sted, og da smalt det til i livmoren.

Vært hos legen i dag for å sjekke HCG…hadde da et nivå på 10, som jo er veeeeldig lavt. Frykter det ikke går veien likevel. Ny blodprøve i morgen for å sjekke økning, men får ikke svar før på mandag…blir en skikkelig kjip helg :grumpy:

4+1 i dag og er ganske kvalm allerede :sorry: hadde ekstrem kvalme forrige svangerskap. Var hos legen i dag som heldigvis er veldig god og ba meg komme tilbake om det ble veldig ille… ønsker ikke å sykemelde egentlig, men hvis kvalmen er så ille som sist gang klarte jeg ikke annet enn å ligge i senga og spy :wacky::wacky:

Takk for svar<3

Men blødningen har gitt seg? Jeg hadde blod til og fra hele første trimester med første barn. Enkelte dager skikkelig blødning som drypper ned i toalettet liksom. Men det gikk fint. Også nå opplever jeg daglig litt blod, ikke så mye foreløpig, men HCG stiger. 5+6 i dag. Så ingen ting er sikkert, men ventetiden er et helvete ja:nailbiting::dead:

Men blødningen har gitt seg? Jeg hadde blod til og fra hele første trimester med første barn. Enkelte dager skikkelig blødning som drypper ned i toalettet liksom. Men det gikk fint. Også nå opplever jeg daglig litt blod, ikke så mye foreløpig, men HCG stiger. 5+6 i dag. Så ingen ting er sikkert, men ventetiden er et helvete ja:nailbiting::dead:

Nei, jeg blør enda! Og de har fortsatt ikke ringt meg fra legevakten:banghead:

5+6. i dag har jeg vært kvalm. Har sovet over en time etter jobb, og er fortsatt skikkelig trøtt. I morgen har jeg planer etter jobb, og det kjenner jeg at jeg gruer meg til!

4+2:Heartred
Er blitt veeeeldig oppblåst de siste to dagene, samt at jeg har murringer og ømme bryster:)

5+6 i dag, og kvalmen kommer og går hele dageb.
Mat fungerer, men ikke særlig lenge.

Hmm dere vet sånn leamus man kan få på øye, i det siste kjennes det ut som jeg har det i magen, er mellom ribbeina og navelen, kommer å går ganske ofte egt. Jeg er 5+4 så er jo alt for tidlig for noe bevegelser, noen som bet hva det kan være?

Hmm dere vet sånn leamus man kan få på øye, i det siste kjennes det ut som jeg har det i magen, er mellom ribbeina og navelen, kommer å går ganske ofte egt. Jeg er 5+4 så er jo alt for tidlig for noe bevegelser, noen som bet hva det kan være?
Aner ikke hva det kan være, men hørtes fryktelig ubehagelig ut? :facepalm: Aldri hørt om leamus i det området før :p

Noen andre som sover dårlig? Jeg sover veldig urolig og våkner tidlig. Får ikke sove. Så er jeg naturlignok dødstrøtt ellers på dagen.:confused:Ganske slitsomt!

Noen andre som sover dårlig? Jeg sover veldig urolig og våkner tidlig. Får ikke sove. Så er jeg naturlignok dødstrøtt ellers på dagen.:confused:Ganske slitsomt!
Jepp, våkner i tide og utide og sover dårlig... og som du sier, så blir man jo ikke akkurat mere opplagt av det:grumpy:

Back
Topp