Symptomtråd

Jeg har ikke hatt så mye symptomer, er jo så tidlig enda. Har hatt litt mensmurringer og støl i livmoren virker det som. Får lett vondt i korsryggen og merker jeg er litt trøttere.
 
Ingenting her heller, ennå. Men er 3+4, så ikke så rart...
 
Gyn rekna meg til 4+6 igår, min app viser 4+1 idag. Men ømme pupper, og av og til litt murring i magen som ved mens. Varmere i kroppen. Ellers lite symptomer ennå, vet ikke helt om jeg gleder meg til kvalme og den ekstreme trøttheten, meeen tipper det kommer så lenge spria klamrer seg fast :love7
 
Har noe skikkelig gode tak i livmor, på samme sted hvor jeg kjenner el-smerter. Tar det positivt! Og liker ikke når jeg ikke kjenner de! Men kommer og går i løpet av dagen heldigvis. Klarer ikke helt å huske hvordan det har kjentes de andre gangene
 
Nå er jeg veldig usikker igjen plutselig. På ultralyden jeg var på sa gynekologen, som er veldig erfaren, at han så noe som kunne være en egghule, men på nettet står det at den ikke blir synlig før i uke 5, og da ble jeg plutselig veldig redd for at det er noe annet han har sett noen erfaringer her?
 
Driver deres symptomer å kommer og går? Her kan det være lange perioder uten noe som helst før jeg plutselig kjenner noe igjen. :meh: Vil helst kjenne hele tiden. Jeg burde jo vite bedre da dette er nr. 4, men får skylde på at det er 8 år siden sist :rolleyes:
 
Jeg er 4+2 uker og har nesten 1 uke vært veldig emosjonell og kan gråte av alt, både gledestårer og at jeg blir lei meg av å lese triste nyheter på nettavis.
Har idag startet å merke stikking nederst i magen, satser og trur det bare er ligamentsmerter da jeg hadde det likt forrige gang :happy:
 
Jeg hadde peak 10/10 og la inn aksjer samme kvelden, når vil beregnet termin være for meg da? o_O
 
Har fått litt mere utflod idag og kjenner jeg blir så nervøs for at det skal være blod :nailbiting:
Har gått gjennom en spontanabort før vi fikk første og vil aldri måtte gå gjennom det igjen.
Føler jeg går rundt hele dagen og kjenner etter graviditetssymptomer selv om jeg vet at det enda er veldig tidlig
 
Er så himla trøtt, men sover dårligere, og drømmer masse livlige drømmer.
Blei så svimmel og fikk mye nedpress når jeg var på jobb at jeg fikk meg en sykemelding.. Skal sies at jobben min er ganske fysisk.
Føles som et skikkelig nederlag å være så dårlig allerede før ikm...
Kvalme og halsbrann kommer i bølger, men det er langt fra så ille som i forrige svngerskap (enda).
Merker at det hjelper å være hjemme, å ta vare på kroppen. Har mye mindre plager nå, etter et par dager med avslapping
 
Jippi! I dag er jeg 3+5 og ligamentsmertene har begynt å komme! Pluss masse "liv" i livmora:wacky: Og litt øm i puppene ved amming:rolleyes: Gi meg litt kvalme nå så jeg virkelig kan føle meg gravid:angelic:
 
4+2 nå og disse ligamentsmertene river i livmoren på venstre side.
Og i dag våknet jeg med følelsen av mye slim i halsen, er ikke slim, bare føles sånn. Har ikke savnet den følelsen..
 
Skikkelige "menssmerter", spesielt om natten. Føles som om det blør liksom. 4÷5
 
Back
Topp