Symptomtråd

Nei, på ingen måte deilig. Og bare idet jeg såvidt endret sittestilling på stolen. I avdelingsmøte..

Huske første gang jeg hadde det i første svangerskap, da hoppet mannen inntil og holdt rundt meg i sikkert to timer etterpå :Heartred:happy7
Såpass lite som skal til!!
Der har jeg ikke merket noe til.

Jobber du i bhg eller? :joyful:

For en snill mann du har, da :happy:
 
Såpass lite som skal til!!
Der har jeg ikke merket noe til.

Jobber du i bhg eller? :joyful:

For en snill mann du har, da :happy:

Haha omsorgsfull mann ja, i første svangerskap. Etter det var det så kjent at var lite klemmer å få. Neida :)

De kommer ikke hele tiden disse strikkopplevelsene, men når de kommer er det det merkeligste lille som gjør at de strekker..

Jobber ikke i barnehage, nei, er kontorrotte...
 
Haha omsorgsfull mann ja, i første svangerskap. Etter det var det så kjent at var lite klemmer å få. Neida :)

De kommer ikke hele tiden disse strikkopplevelsene, men når de kommer er det det merkeligste lille som gjør at de strekker..

Jobber ikke i barnehage, nei, er kontorrotte...
Haha, ja... de mannfolka venner deg vel til alt det der :wacky:

Ååja, vi har avdelingsmøter i bhg også :laughing001
Men virker veldig lettvindt å være kontorrotte samtidig som man er gravid da! Bare ha en bøtte på gulvet ved stolen om man må spy? :laughing025
 
Er det ikke rart å ønske seg litt mer symptomer ?:hilarious: Med nr 1 hadde jeg hyperemesis, nr 2 var jeg kvalm men klarte å spise den bort. Så kanskje man kan være heldig denne gangen? Jeg har også vært kjempe varm med de to andre, husker jeg dusja i kaldt vann inn i mellom:hilarious: nå går tempen litt opp å ned, plutselig kald så varm:hungover:

Ja, rart med det, men man forbinder vel ofte symptomer på at alt er vel. Selv om man vet innerst inne at det ikke nødvendigvis er riktig. Ser i dagbøkene fra de andre at jeg ikke hadde så mange symptomer så tidlig. Testene var iallfall sterke og fine :)
 
Haha, ja... de mannfolka venner deg vel til alt det der :wacky:

Ååja, vi har avdelingsmøter i bhg også :laughing001
Men virker veldig lettvindt å være kontorrotte samtidig som man er gravid da! Bare ha en bøtte på gulvet ved stolen om man må spy? :laughing025

Barnehage er vel kanskje ikke den enkleste plassen å gå gravid..? :rolleyes:
 
Barnehage er vel kanskje ikke den enkleste plassen å gå gravid..? :rolleyes:
Nei... det er det ikke... lurer veldig på hvordan det blir... er bare vikar også.. Men nå har jeg 50% fast en liten stund, så det er jo greit å jobbe annenhver dag, til nå iallefall! Men før jeg visste om at jeg var gravid søkte jeg på svangerskapsvikariat 100% o_O vet ikke hva jeg skal gjøre om jeg kommer til intervju.....?!
 
Haha, ja... de mannfolka venner deg vel til alt det der :wacky:

Ååja, vi har avdelingsmøter i bhg også :laughing001
Men virker veldig lettvindt å være kontorrotte samtidig som man er gravid da! Bare ha en bøtte på gulvet ved stolen om man må spy? :laughing025

Hehe ja praktisk sånn sett. Har løpt utallige ganger på toalettet på jobb de to gangene jeg har vært gravid.
 
Nei... det er det ikke... lurer veldig på hvordan det blir... er bare vikar også.. Men nå har jeg 50% fast en liten stund, så det er jo greit å jobbe annenhver dag, til nå iallefall! Men før jeg visste om at jeg var gravid søkte jeg på svangerskapsvikariat 100% o_O vet ikke hva jeg skal gjøre om jeg kommer til intervju.....?!

Høres greit ut med 50% om du får mye plager da. Husker bare all støy og styr når jeg hentet ungene i barnehagen. :confused:
 
Høres greit ut med 50% om du får mye plager da. Husker bare all støy og styr når jeg hentet ungene i barnehagen. :confused:
Hehe :wacky: jeg er vant til det da. Men vi er veldig mye ute, så det gjør det litt lettere og bedre :) Men ja, det skjer jo veldig mye hele tia, så det er jo slitsomt.. men
 
Kvalmkvalmkvalm....

Er nå kvalm uansett tid på døgnet. Våkner om natta og kjenner på kvalmen, morgenen, dagen, kvelden.. gruer meg til jobb i dag..
To dager på rad har jeg sovna kl 21, så får heldigvis mange timer med søvn i mellom all kvalmen.
 
Ja, rart med det, men man forbinder vel ofte symptomer på at alt er vel. Selv om man vet innerst inne at det ikke nødvendigvis er riktig. Ser i dagbøkene fra de andre at jeg ikke hadde så mange symptomer så tidlig. Testene var iallfall sterke og fine :)
Ja, jeg kjenner jeg gjør det. Hadde en spontanabort så sent som inn i uke 12 før jeg fikk første. Å da var det ikke mange symptomer. Tror det ligger litt i bakhode på meg. Men, man må jo prøve å tenke positivt å være lykkelig over å slippe den heftige kvalma også. For den kan jo enda komme, er jo ikke mer enn 5+2 heller. Jeg tror ikke jeg fikk så sterke kvalme før uke 8 selv, husker at jeg tenkte at dette går jo bra med nr 2, men så kom det jammen og litt senere. Har du notert ned når du fikk mer symptomer? Blir jo helt gal i hode av å kjenne etter hele tiden :nailbiting::hilarious:
 
Ja, jeg kjenner jeg gjør det. Hadde en spontanabort så sent som inn i uke 12 før jeg fikk første. Å da var det ikke mange symptomer. Tror det ligger litt i bakhode på meg. Men, man må jo prøve å tenke positivt å være lykkelig over å slippe den heftige kvalma også. For den kan jo enda komme, er jo ikke mer enn 5+2 heller. Jeg tror ikke jeg fikk så sterke kvalme før uke 8 selv, husker at jeg tenkte at dette går jo bra med nr 2, men så kom det jammen og litt senere. Har du notert ned når du fikk mer symptomer? Blir jo helt gal i hode av å kjenne etter hele tiden :nailbiting::hilarious:

Sånn rundt 6 uker før det var noe særlig.
 
4+6 i dag og har så økt spyttproduksjon! Masete...
 
Kjenner lite på symptomer men har lagt merke til graviditetsdrømmene er tilbake :hilarious: På morgen i dag våknet nærmest samboeren her med poser under øya og beskjed om at han kommer snart til å ligge på sofaen, hadde visst vært full slosskamp fra min side når jeg sov :smiley-bounce022 Skal sies at jeg har sjeldent sovet så godt som det jeg gjør nå :hilarious:
 
Haha, de drømmene er ville greier! Har fått dem selv nå. Lillemor har blitt bedre av forkjølelsen sin også, så nå får jeg sove stort sett uten avbrytelser.
 
4+6, og blir fort sliten og trøtt. Tisser ofte og har begynt å få mer ømme pupper. Har også flere synlige blodårer på puppene. I dag har jeg vært skikkelig tørst! Aner ikke om det har med graviditeten, men jeg har drukket så masse!
 
Back
Topp