Symptomtråd

Jeg har sikkelig ømme bryst og ligamentsmerter, spesielt ved brå bevegelser. 3+6
 
Det eneste jeg kjenner er murringer i livmor, og det startet først siste døgn egentlig. Brystene er helt som vanlig. Er 4+2 i dag. Håper flere symptomer melder seg snart!
 
Jeg merker det i korsryggen på kveldene om jeg har stått og gått mye jeg :bored: Og ligsment smerter på sidene av livmora :shy: håper dette i ryggen ikke betyr mens bare..?
 
Ligamentsmerter som river på venstresiden, økt spyttproduksjon og slimete/tett hals
 
4+4 i dag, og her er det egentlig mest mensmurringer og stram livmor. Om forrige svangerskap var noen indikator har jeg mye kvalme å se frem til i første trimester, så jeg koser meg så lenge jeg kan med å føle meg normal:dead:
 
4+4 og er sååå lei av slim i halsen allerede...
 
Er forøvrig forøvrig forkjølet, men det kan like gjerne være lillemor som er kilden der:hilarious:
 
4+4 i dag, og her er det egentlig mest mensmurringer og stram livmor. Om forrige svangerskap var noen indikator har jeg mye kvalme å se frem til i første trimester, så jeg koser meg så lenge jeg kan med å føle meg normal:dead:

Gled deg enn så lenge, ja! JEg har to HG-svangerskap bak meg, så nyyyter tiden frem til evt kvalme gjør seg gjeldende :dead:
 
Kvalmen starta intenst fra 3 dpo. Roet seg litt, men kommer i bølger. Har en del murringer og støl i magen. har hatt festeblødning.
 
Og plutselig er slimet i halsen borte, herregud man får jo noia av plutselig symptomfravær!
 
Og plutselig er slimet i halsen borte, herregud man får jo noia av plutselig symptomfravær!
Noia ja! Jeg går å kjenner etter at puppene fortsatt er ømme og ønsker meg kvalme for å kjenne å vite at det her er noe! Blir jo gal av meg selv. Tror ikke jeg ble kvalm før uke 7-8 sist, merkelig å ønske seg kvalme altså!!
 
Noia ja! Jeg går å kjenner etter at puppene fortsatt er ømme og ønsker meg kvalme for å kjenne å vite at det her er noe! Blir jo gal av meg selv. Tror ikke jeg ble kvalm før uke 7-8 sist, merkelig å ønske seg kvalme altså!!

Nettopp! Første gangen kastet jeg ikke opp før 10+6, men var greit uggen noen uker før det.
Andre gang kom det kastende over meg 5+5, så spent om det kommer nå.


Har hørt at nr tre er en luring, kanskje jeg endelig kan løpe opp fjelltopper i svangerskapet ;)
 
Kjenner jo hele tiden etter ja. Har lite symptomer synes jeg, men om jeg tenker etter er det vel noen: sultfølelse (sånn skikkelig sult som gnager nedi magen), fryser mye så de andre stakkarene i huset koker for jeg fyrer godt i ovnen :hilarious: (med de tre andre husker jeg at jeg var varm..), murringer av og på (noen dager er de fraværende store deler av tiden «wæææææh»), og kjenner litt antydning til uggenhet (var veldig kvalm med nr 1, men med de to andre var jeg litt uggen bare.) Men jeg kjenner jeg ønsker mer, men angrer vel på det om jeg blir like trøtt og kvalm som med nr. 1. :rolleyes:
 
Nettopp! Første gangen kastet jeg ikke opp før 10+6, men var greit uggen noen uker før det.
Andre gang kom det kastende over meg 5+5, så spent om det kommer nå.


Har hørt at nr tre er en luring, kanskje jeg endelig kan løpe opp fjelltopper i svangerskapet ;)
Jeg tenkte litt det samme, at kanskje dette svangerskapet kan gå noe mer knirkefritt mtp kvalma! Det er hvertfall lov å håpe da :hilarious: 5+1 idag, syns dagane går så saaakte fremover når man vil de første 12 ukene skal flyge :arghh::hilarious:
 
Kjenner jo hele tiden etter ja. Har lite symptomer synes jeg, men om jeg tenker etter er det vel noen: sultfølelse (sånn skikkelig sult som gnager nedi magen), fryser mye så de andre stakkarene i huset koker for jeg fyrer godt i ovnen :hilarious: (med de tre andre husker jeg at jeg var varm..), murringer av og på (noen dager er de fraværende store deler av tiden «wæææææh»), og kjenner litt antydning til uggenhet (var veldig kvalm med nr 1, men med de to andre var jeg litt uggen bare.) Men jeg kjenner jeg ønsker mer, men angrer vel på det om jeg blir like trøtt og kvalm som med nr. 1. :rolleyes:
Er det ikke rart å ønske seg litt mer symptomer ?:hilarious: Med nr 1 hadde jeg hyperemesis, nr 2 var jeg kvalm men klarte å spise den bort. Så kanskje man kan være heldig denne gangen? Jeg har også vært kjempe varm med de to andre, husker jeg dusja i kaldt vann inn i mellom:hilarious: nå går tempen litt opp å ned, plutselig kald så varm:hungover:

 
4+4 idag. Kjenner jeg begynner å bli veldig trøtt og sliten. Nesten sånn influensafølelse morgen og kveld. Og løs mage. :(
 
Og DER fikk jeg skikkelige ligamentsmerter, husker fra første svangerskap. Akkurat som om noen strammer en strikk og slipper, nedi der, og brennende følelse etterpå.

Da er det i alle fall noe som vokser!
 
Jeg er Sååå gassy jeg! Hjelpes :laughing025 og kjenner ting i livmora nesten hele tia. Brystene har roet seg, men ser blodårer og det mørke rundt nippelen er blitt større. Har hatt ilinger nedover låret mange ganger også, men det har roet seg igjen nå.
 
Og DER fikk jeg skikkelige ligamentsmerter, husker fra første svangerskap. Akkurat som om noen strammer en strikk og slipper, nedi der, og brennende følelse etterpå.

Da er det i alle fall noe som vokser!
Oi, det hørtes jo ikke deilig ut! Merkelig hvor mye som skjer nå, altså!
 
Oi, det hørtes jo ikke deilig ut! Merkelig hvor mye som skjer nå, altså!

Nei, på ingen måte deilig. Og bare idet jeg såvidt endret sittestilling på stolen. I avdelingsmøte..

Huske første gang jeg hadde det i første svangerskap, da hoppet mannen inntil og holdt rundt meg i sikkert to timer etterpå :Heartred:happy7
 
Back
Topp