Symptomtråd

Er 4+1. Har hatt symptomer stort sett hele uken som er mer enn plagsomme allerede.. brystene er kjempevonde, men det lever jeg godt med.

Er ikke spesielt trøtt, men blir utrolig fort kvalm. Kommer veldig i perioder utover dagen. Merker det spesielt etter jeg har spist og/eller når jeg har vært en del aktiv over noen timer. Det passer bra nå som vi er midt i flytting :hilarious::hilarious:

Sliter en del med angst, og frykt for å kaste opp. Det gjør at jeg kjenner enda mer på kvalmen. Kjenner det gjør jobb veldig, veldig vanskelig. Er ikke bare «å løpe på do og få det opp». Men jeg jobber med det.

Har også en del mensensmerter. Noen ganger er de så sterke at jeg får helt panikk, og tenker at jeg mister. Men varer relativt kort, og har ikke hatt noen blødninger.

Ellers er søvnen blitt helt ubrukelig :android: Sover vanligvis godt og tungt gjennom hele natten, men de siste dagene har vært totalt annerledes. Føler jeg kaster meg rundt i lett søvn. I natt våknet jeg 04:16 og ble skuffet da jeg så hvor lite klokken var :hilarious:

Kvalmkvalmkvalm....

Er nå kvalm uansett tid på døgnet. Våkner om natta og kjenner på kvalmen, morgenen, dagen, kvelden.. gruer meg til jobb i dag..
To dager på rad har jeg sovna kl 21, så får heldigvis mange timer med søvn i mellom all kvalmen.
Ååå, det er så kjipt! Hvilken uke er du i nå?

Jeg er kvalm! Er 4+4 i dag, og kvalmen begynte allerede før IKM. Sist begynte den i uke 6, og varte til uke 15. så det kan bli en spennende tid fremover…

Jeg er 5+1. Først i dag kjentes brystene litt tyngre. Er ellers trøtt, spyr ved tannpuss og har murringer i magen.

Har hatt helt vanvittige ligamentsmerter i flere dager. Har ikke kunnet hoste uten at det river til. I dag er første dagen jeg ikke kjenner noe, og da tror jeg selvfølgelig noe er galt. Andre som har fått plutselig fravær av ligamentsmerter, er det normalt?

4+6, og blir fort sliten og trøtt. Tisser ofte og har begynt å få mer ømme pupper. Har også flere synlige blodårer på puppene. I dag har jeg vært skikkelig tørst! Aner ikke om det har med graviditeten, men jeg har drukket så masse!
Jeg er også veldig tørst om dagene, har tenkt at det var fordi jeg jobber på sykehus og lufta er veldig tørr men har nok litt med graviditeten også

4+6, og blir fort sliten og trøtt. Tisser ofte og har begynt å få mer ømme pupper. Har også flere synlige blodårer på puppene. I dag har jeg vært skikkelig tørst! Aner ikke om det har med graviditeten, men jeg har drukket så masse!

Jeg har også vært veldig tørst siste uka.

Jeg har så å si ingen synptomer, jeg. 5+0 i dag, brystene er like slappe som før, ikke kvalm, trøtt er jeg alltid:p Eneste er noen helt lette murringer et par ganger om dagen. (Og litt småblødning, men Hcg stiger så det prøver jeg å glemme). Andre som har like lite tegn som meg?

Nesten konstant gulping og kvalme. Klart å holde det nede for det meste, men i dag er første gangen jeg har brekt meg på jobb, sånn skikkelig ved stell og Kastet opp etter lunsj:grumpy:
Klarer ikke melk i kaffen lenger, og har en sykt sensitiv luktesans. Vil ikke si det på jobb enda, så må bare holde det skjult en tid til...

I tillegg er jeg helt utkjørt og har jeg fri før kveldsvakt går det med til soving og like sliten etterpå..
Puppa er et kapittel for seg, så nå soves det med sportsbh for å skåne niplene litt.. er ikke i uke 5 engang, så kjenner dette kan bli moro om det skal fortsette sånn:nailbiting:

Jeg har så å si ingen synptomer, jeg. 5+0 i dag, brystene er like slappe som før, ikke kvalm, trøtt er jeg alltid:p Eneste er noen helt lette murringer et par ganger om dagen. (Og litt småblødning, men Hcg stiger så det prøver jeg å glemme). Andre som har like lite tegn som meg?
Jeg har ikke annet enn ømme pupper egentlig :bored::hungry: vet ikke om jeg ønsker kvalma heller velkommen :hilarious::hilarious:

Merka at smaken har endret seg. Meget skuffet her jeg sitter med en rykende fersk kopp kaffe, og så smaker den ikke så godt som forventet.. samme ang kveldskos i går kveld. Styrer lett unna hvis det skal være sånn kjenner jeg.

Jeg tror livmoren vokste flere hakk i går, fy flate så vonde strekk. Skulle løfte eldstemann og det hogger til i livmoren. Litt senere skulle jeg bare reise meg fra sofaen og det skjer det samme.

Ævv altså!

Men, jeg heier på alle dager uten kvalmen i alle fakl

Ah, nå har ligamentsmertene meldt sin ankomst her også, særlig ved hosting eller litt tyngre løft.

Jeg er så trøtt! Skikkelig trøtt og sliten. I dag skal vi feire kjærestens bursdag med en skikkelig fest, og jeg gruer meg til å holde meg våken hele kvelden!

Jeg er 5+1. Først i dag kjentes brystene litt tyngre. Er ellers trøtt, spyr ved tannpuss og har murringer i magen.

Har hatt helt vanvittige ligamentsmerter i flere dager. Har ikke kunnet hoste uten at det river til. I dag er første dagen jeg ikke kjenner noe, og da tror jeg selvfølgelig noe er galt. Andre som har fått plutselig fravær av ligamentsmerter, er det normalt?
Ligamentsmertene kom tilbake sent i gårkveld, og nå igjen i ettermiddag :hilarious: Hjelp, hvor skal grensen for galskap og symptomtolkning gå. Tenk så greit mennene har det, som slipper å tolke kroppslige signaler like ofte som de puster.

Back
Topp