Symptomtråd

Og jeg er sååå sulten. Vil ha masse tung mat!
Drømmer om grovbrød med maktell i tomat, eller ost og skinke!

Var på cafe med familien i sted: kanelbolle til å alle de andre, rundstykke med ost og skinke til meg

Var på cafe med familien i sted: kanelbolle til å alle de andre, rundstykke med ost og skinke til meg

Sulten jeg også. Det virkelig river nedi magen. Helst salt mat ja :joyful:

Du burde prøve makrell i tomat med ost, og majones om du pleier spise det fra før. Mmmm det er så godt det :love7

Kvalm! Merket det litt igår, MYE idag.
Større og ømme pupper.
Stikking nederst i magen/lysker/lår.
:dance018

I dag er jeg 4 +3 symptomene jeg har hatt er stikking og murring. Nå er det litt mindre symptomer, men merker stikkinger innimellom. Har hatt ganske vondt i korsryggen, men det er litt bedre nå. Husker fra forrige svangerskap at jeg hadde lite symptomer på denne tiden. Tenkte da at dette kom jo til å gå fint, og da slo kvalmen inn :happy: Så går å venter på den... hehe

4+6 i dag! Andregangsgravid. Symptomer er syyykt vonde pupper og ekstremt god luktesans (negativ forstand), er også mer sulten enn normalt og konstant trøtt Kan ikke si jeg hadde så tydelig symptomer så tidlig med nr 1, men mulig kroppen er litt annerledes ved graviditet nr 2. Fikk positiv test to dager før ikm, var forberedt på negativ test, men nei❤️

Jeg er så trøtt! Den heftige kvalmen kom i uke 6 sist, så jeg gruer meg allerede. Har passet på å spise god mat denne helgen, for matlysta ble også borte sist. Kom ikke tilbake før 1 mnd etter fødsel…

5+2 i dag. Jeg er fortsatt øm ytterst på niplene. Jeg er trøtt, og i dag har det kilt i livmor-området. Er støl i magen, og det stikker litt i brystene også. Litt irriterende at jeg har akkurat de samme symptomene som jeg hadde forrige gang - da jeg mistet. Håper faktisk at jeg snart blir kvalm. Det er er veldig håndfast symptom, selv om det må være skikkelig slitsomt!

Symptomfri dag. Liker ikke!

I dag har det vært mye bedre for meg. Var litt kvalm når jeg våknet, så Startet dagen med vann og et par salte kjeks. Utpå formiddagen begynte kvalmen å ulme, så trykka inn noen salte lakris pastiller og flere kjeks jeg hadde i veska før lunsj på jobb.
Klarte faktisk å spise ett knekkebrød med smør og et halvt eple til lunsj og det har holdt seg der.
Kaffe er ikke like godt som før, så går i vann og sitronte

Masse ligament strekk og greier og oppblåst, ser neste gravid ut allerede (fint med uniform på jobb da)

Jeg har så å si ingen synptomer, jeg. 5+0 i dag, brystene er like slappe som før, ikke kvalm, trøtt er jeg alltid:p Eneste er noen helt lette murringer et par ganger om dagen. (Og litt småblødning, men Hcg stiger så det prøver jeg å glemme). Andre som har like lite tegn som meg?

Samme som deg

Er det normalt at kvalmen og andre symptomer kommer og går litt? I takt med hcg økning?

Jeg fikk masse symptomer (særlig kvalme og stikninger) fra lørdag ettermiddag til midt på dagen i går. Samtidig ble gtest ganske mye sterkere.

Nå har jeg ikke så mye symptomer, testen er på ca samme styrke som på morgenen igår.

Er det logisk? At kroppen venner seg til nivåene med hcg, og at symptomene kommer tydeligst ved økning?
:confused005

5+0 idag, ømme pupper og vonde nipler. Oppblåst som fy og treg mage. Strekker skikkelig i ligamentbåndene om jeg snur meg fort i senga eller reiser meg fort opp.
Småkvalm når jeg er sulten eller driver med aktiviteter. Mye tørst som andre skriver, og andpusten for ingenting om dagen. Venter bare på at den supertrøttperioden snart kanskje startero_O:happy:
Og jeg har forresten begynt å drømme skrullete, og våkne om natten og være nødt på do.. og slite med å sovne igjen... oooog i går kveld hadde jeg skikkelig halsbrann da jeg hadde lagt meg:wtf::happy:

Dette er dumt, jeg vet det. Jeg har to svangerskap bak meg å vet at symptomer han komme og gå, å at det egentlig er litt for tidlig til å ha masser av dem. Jeg er 4+6, å føler ikke at jeg er gravid i det heletatt. Har vært litt småungen å hatt ømme pupper tidligere, men det har gått over. Jeg føler meg rett og slett helt normal, å "glemmer" at jeg er gravid flere ganger om dagen. Det stresser meg veldig. Hadde jeg bare vært litt kvalm eller svimmel:rolleyes: Utrolig hva man skal bekymre seg for:banghead:

Ligamentsmerter fra en annen verden nå i ettermiddag. Håper det er positivt :shy: Føler meg oppblåst av smertene. Ellers ingen symptomer.

Back
Topp