Symptomtråd

Er 4+4 i dag og har det veldig bra! Kjenner at håpet om et myyyyye bedre svangerskap denne gang er stor :woot: ikke kvalm og ikke noe særlig vondt. Er litt oppblåst nederst på magen, kjenner litt mensmurringer og litt vondt i ryggen etter endel løfting. Har slitt litt med pusten de siste dagene, at jeg må puste tungt flere ganger, men nå er det nesten ikke noe. :happy:
Jeg glemmer også at jeg er gravid noen ganger om dagen og ønsker at det skal fortsette sånn!! Jeg vil IKKE ha kvalme :excited001 kastet opp opptil 5 ganger om dagen i 13 uker sist :dance011

Jeg er 5+2, fikk positiv 5 dager før ikm :love7 skjenner det en del i korsryggen, kommer å går. Andregangsgravid nå å sist gang hadde jeg omtrent symptomfritt svangerskap, var jo vanlig mensmurring som nå så veldig spent på hvordan det blir framover :happy: legen sa hvis jeg føler meg trygg så kunne jeg vente med å komme til hu til uke 10-12, men rart å skal gå så lenge uten å på en måte vite hvordan ting er

Rareste symptom ever; puppene er dritvarme :hilarious:
Måtte Google, var visst normalt d og. :hilarious::hilarious:

4+5 idag, og har det veldig bra! Forrige uke fikk jeg veldig sterke kvalmebølger, og måtte ligge helt rolig på sofaen i timesvis. I tillegg var nattesøvnen helt ubrukelig. De siste dagene har jeg derimot følt meg bortimot fantastisk. Foruten veldig ømme bryst og mensmurringer, er jeg verken kvalm eller veldig trøtt. Nattesøvnen er også helt fantastisk akkurat nå.

Men så er jeg forberedt på at det fort kan snu. Første trimester er langt fra unna, og ryktene sier at "the worst is yet to come". :wav

4+5 idag, og har det veldig bra! Forrige uke fikk jeg veldig sterke kvalmebølger, og måtte ligge helt rolig på sofaen i timesvis. I tillegg var nattesøvnen helt ubrukelig. De siste dagene har jeg derimot følt meg bortimot fantastisk. Foruten veldig ømme bryst og mensmurringer, er jeg verken kvalm eller veldig trøtt. Nattesøvnen er også helt fantastisk akkurat nå.

Men så er jeg forberedt på at det fort kan snu. Første trimester er langt fra unna, og ryktene sier at "the worst is yet to come". :wav
Huff, ja.. helt sant! Så vi får ta vare på de fantastiske dagene vi får :hilarious: har du hatt flere svangerskap å sammenligne med? :happy:

4+5 idag. Fikk positiv test for en uke siden. 3-4 dager før forventet mens. Da var jeg svimmel og småkvalm, så tok en test, trodde ikke skulle bli positiv så tidlig.
Nå har jeg smerter i magen, av og til kvalm og svimmel. Trøttheten har begynt å melde seg. Ømme bryster. Sover dårligere om natten.

Dagens symptomoppdatering: Har sovet ekstremt dårlig i natt og masse stikninger i livmor konstant hele tiden + at appelsinjuicen smakte drit i dag tidlig :shifty: Ellers er formen god! Jeg klager ikke før kvalmen melder sin ankomst :D
Jeg er sykemeldt om dagen, så er laaange dager. Heldigvis kan jeg sove så mye jeg vil når trøttheten melder sin ankomst. Det var grusomt å være på jobb i den perioden sist gang :dead::dead::dead:

Huff, ja.. helt sant! Så vi får ta vare på de fantastiske dagene vi får :hilarious: har du hatt flere svangerskap å sammenligne med? :happy:

:hilarious: Ja, det får vi gjøre!

Nei, dette er nitt første svangerskap. Av en eller annen grunn ser jeg for meg at det blir helt forferdelig og umenneskelig. Kanskje derfor jeg blir positivt overrasket når jeg fungerer haha.
Hva med deg?

:hilarious: Ja, det får vi gjøre!

Nei, dette er nitt første svangerskap. Av en eller annen grunn ser jeg for meg at det blir helt forferdelig og umenneskelig. Kanskje derfor jeg blir positivt overrasket når jeg fungerer haha.
Hva med deg?
Haha, kanskje det :laughing002 dette er min andre gang. Forrige gang begynte oppkastet i uke 6. Så veeeldig spent denne gang! Er 4+4 så ikke lenge igjen :laughing002 jeg hadde ikke så mange plager ellers, men fikk nyrestein 2 mnd før fødselen. Lol. Det var det SYKESTE jeg har vært med på :schoked025:hilarious:

Men, altså. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal bli dårlig denne gang! Det bare skal ikke skje:hilarious::hilarious: så da blir det sikkert bra. Haha

Ligamentsmertene har forsvunnet siste tre dagene, men er mer uggen, og har fått ømme bryster.

Og fryser som bare det, ble fortalt av legen i går at det kan være et tydelig tegn på at stoffskiftet er lavt, så vi får se. Blodprøvene i dag var veldig fine i alle fall, så ingenting der som tyder på lavt stoffskifte ennå..

Er litt småuggen av og på. Og litt ømme brystvorter. Kjenner også at det «jobbes» nedi der :)

5+5

de to siste dagene har jeg sovnet klokka 21. våkner to ganger i løpet av natta for å tisse, og sovner med en gang jeg er tilbake i senga. Helt kake på kveldene!

Haha, kanskje det :laughing002 dette er min andre gang. Forrige gang begynte oppkastet i uke 6. Så veeeldig spent denne gang! Er 4+4 så ikke lenge igjen :laughing002 jeg hadde ikke så mange plager ellers, men fikk nyrestein 2 mnd før fødselen. Lol. Det var det SYKESTE jeg har vært med på :schoked025:hilarious:

Men, altså. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal bli dårlig denne gang! Det bare skal ikke skje:hilarious::hilarious: så da blir det sikkert bra. Haha

Jeg fkkk også nyrestein i forrige graviditet:wacky: Altså fødselsmertene kan ikke måle seg med nyrestein:laughing002

Nå er jeg 5+2 og har egentlig konstante murringer og lig.smerter og er skikkelig plaga av hjertebank. Noe lett kvalme. Forrige svangerskap var jeg sykemeldt fram til uke 18 pga kvalme og resten pga bekkenplager, så spent på om det blir likt nå.

Jeg fkkk også nyrestein i forrige graviditet:wacky: Altså fødselsmertene kan ikke måle seg med nyrestein:laughing002

Nå er jeg 5+2 og har egentlig konstante murringer og lig.smerter og er skikkelig plaga av hjertebank. Noe lett kvalme. Forrige svangerskap var jeg sykemeldt fram til uke 18 pga kvalme og resten pga bekkenplager, så spent på om det blir likt nå.
Ja, ikke sant! Fødsel var barnemat i forhold til nyrestein! :hilarious: så håper vi slipper det denne gang!! Føler meg mye bedre, så veldig spent jeg også :nailbiting:

Endelig! En ligamentstrekk igjen, ikke hatt siden lørdag!

Skikkelig skrekken i dag.
Blødd fra 12-21, var innom legevakten som ikke kunne bekrefte eller avkrefte noe som helst. Har målt hcg og får svar i morgen. Livmortappen var midlertidig lukket
Veldig redd for at jeg kan ha hatt en spontanabort for en stund siden, og at det et vanlig mens jeg har nå.

Noen som har erfaringer med dette? Er 6+1

I dag og i kveld har jeg hatt så mye murringer som minner om menssmerter. IKM er i morgen. Har sterke streker på tester og fått 2-3 på digital. Men er så redd for at mensen kommer i morgen likevel:sorry:
Er det mindre sjanse for kjemisk/sa når testene har blitt såpass sterke?

Er 4+5 og har svært lite symptomer :nailbiting: var litt kvalm noen dager for et par dager siden, men er borte nå. Litt murringer. Pupper like små og slappe som før og ingen ømhet. Gravid i 2019 også og hadde da også nesten symptomfri svangerskap. Bortsett fra en voksende mage da:p

4+1.
Antydninger til morgenkvalme, kanskje mer uvel. Lite matlyst, kun lyst på det jeg har vil ha :wacky: Restemiddag i går var ikke et alternativ, og det ble takeaway og thai i stedet :hilarious: fremdeles mye murringer. Har en følelse av at det er sårt der nede. Hosta i stad, og det stakk skikkelig i livmora :smiley-angry026

Back
Topp