Symptomtråd

Noen andre som sover dårlig? Jeg sover veldig urolig og våkner tidlig. Får ikke sove. Så er jeg naturlignok dødstrøtt ellers på dagen.:confused:Ganske slitsomt!

Samme her! Våkner mange ganger, og vanskelig med å sovne på kvelden. Er ganske trøtt igjennom dagen, så burde være lett å sovne.. kan ofte bli trøtt når jeg ser på barneTV med datteren min, så da kunne jeg lett å sovnet for kvelden :)

Veldig merkelig syns jeg, men eneste symptomer jeg har er såre nippler... og mye luft i magen.. ellers merker jeg at nederst på magen blir mer hard på kvelden og ganske bløt på mårran. Kjenner meg ikke gravid på dagen, bare kvelden :wideyed:
Fler som merker det?

Kvalmen er fortsatt i full gang, og foreløpig er jeg kvalm døgnet rundt men med kvalmebølger :yuck::wacky: hvis jeg er sulten blir jeg dårlig, men heldigvis ikke så dårlig enda at jeg ikke klarer å spise :smug: ja og ikke minst har den berømte metallsmaken i munnen kommet nå, og veldig trøtt :wtf:

Kvalm om jeg blir sulten her og. Ellers oppblåst, ømme og «harde» pupper, vondt i hodet, og stikker litt i nedre del av magen/lysker. Mensmurring blitt mindre, og IKM er forbi! HURRA:happy093

Veldig merkelig syns jeg, men eneste symptomer jeg har er såre nippler... og mye luft i magen.. ellers merker jeg at nederst på magen blir mer hard på kvelden og ganske bløt på mårran. Kjenner meg ikke gravid på dagen, bare kvelden :wideyed:
Fler som merker det?
Jeg kjenner meg igjen her :) men har begynt å blu smålig uggen og plutselig sikkelig sulten :hilarious:

Begynt å bli kvalm nå, 5+6 idag. Må spise hele tiden føler jeg, blir kvalm med en gang jeg blir sulten.
Fikk målt hcg igår siden jeg har vært så nervøs for at noe er galt etter flere år med prøving og ivf. Den var på 9000 og hatt perfekt dobling siden sist hcg jeg tok forrige mandag :Heartred så nå kan jeg senke skuldrene bittelitt.

4+2. Hm.. Ingen symptomer i dag. Håper det bare er tilfeldig :shy:

Er 4+2 i dag… veldig mye smerter i magen (har bakover vendt livmor) litt kvalme på morgningen og på kvelden. Føler meg konstant sulten :confused5

Er 5+0 i dag, men appene sier litt forskjellig. Jeg har ømme bryster å jeg ser allerede forskjell på de nå, da de er litt hoven. Ellers så har jeg ubehagelige murringer i livmor, som jeg ble litt redd ab siden det er første gang jeg er gravid:wacky::happy:

6+1 og jeg er støl i hele magen. Ikke veldig støl, men kjenner det når jeg strammer magen. Flere som opplever det?

6+1 og jeg er støl i hele magen. Ikke veldig støl, men kjenner det når jeg strammer magen. Flere som opplever det?
Samme her! Kjennes ut som jeg er «treningsstøl» i magen:wacky:

Har også begynt å våkne veldig tidlig. Sånn 4 og 5 på morgenen, får sove litt til hvis jeg prøver, men våkner fortsatt før vekkeklokka igjen:bored:

Tidvis veldig kvalm, ikke kastet opp men har vært liiiike før innimellom.

Bare 4+2, trodde ikke det skulle bli sånn så tidlig:hilarious:

Jeg er kvalm veldig av og på. Kan plutselig bli veldig kvalm så om jeg spiser noe forsvinner det..

Fler som merker det?
Jeg føler meg også bare gravid på kvelden:p var sånn sist svangerskap også til jeg bikket 6-7 uker

Flere som har ekstremt mye sure oppstøt? Spesielt om natten:wtf:

Her kom dårlig matlyst snikende siste døgn. Ikke lyst på noe særlig, ikke engang snop. Og det er helt uvanlig for meg! Et sikkert tegn på at det er noe på gang nedi magen:joyful: 6+1 i dag:happy:

Back
Topp