Symptomtråd

5+3 jeg nå da. Ja, får plutselige strekk og tak der nede, våknet av at jeg trodde særr jeg skulle få mensen :nailbiting: skikkelig vondt, men nå er det ikke mer :)
Kjenner til den følelsen. Kan bare håpe at det ikk gjør noe. Leste på appen idag at det er normalt å kjenne stikk og murring som minner om mens :nailbiting:

Okei. Det er bare to år siden jeg var gravid mdd førstemann og jeg har helt fortrengt hvor ille den kvalmen var:yuck: Må holde pusten når jeg åpner kjøleskapet og kan nesten ikke spise noe:depressed:

Dere som har vært gravide tidligere. Går denne oppblåstheten over, eller er det bare å begynne å handle inn nye bukser allerede nå?

Dere som har vært gravide tidligere. Går denne oppblåstheten over, eller er det bare å begynne å handle inn nye bukser allerede nå?

For min del så gikk det ikke over, eller dvs når det gikk over så hadde magen vokst så da passet ikke buksene lenger uanz :happy:

Syns den første perioden er litt vanskelig med bukser, for gravidbuksene blir liksom for store i magen og andre bukser blir for små.
Denne ganger kjører jeg mest mulig kjole tenkte jeg :happy:

For min del så gikk det ikke over, eller dvs når det gikk over så hadde magen vokst så da passet ikke buksene lenger uanz :happy:

Syns den første perioden er litt vanskelig med bukser, for gravidbuksene blir liksom for store i magen og andre bukser blir for små.
Denne ganger kjører jeg mest mulig kjole tenkte jeg :happy:

Får bli kjoler på meg fremover også :)

Åneeei, 6+2 idag, og med 2 eldre unger som var våkne på skift i natt, så er kvalmen helt oppi halsen idag:sour: Å jobbe på byggevarebutikk og skulle løpe rundt og hjelpe folk er litt kræsj idag kjenner jeg:facepalm: Håper det er kun fordi jeg var våken en del i natt, og at jeg slipper å ha det slik fremover:wacky:

Aner ikke, jeg kan ikke huske å ha vært så oppblåst i mine to første svangerskap :(

Ja, det er faktisk det :cat: har ikke mindre enn 3 forskjellige apper :smiley-angelic006hvordan går det med deg nå?
LOL jeg har 5 apper :laughing025 Men rekker aldri å lese på dem! For mye greier med jobb, 3 åring og eksamensoppgave!

Ellers går det bra. Kjenner kanskje litt på kvalme om morgenen, men når jeg er på jobb merker jeg ikke så mye :happy: også sover jeg litt dårligere nå da..

hva med deg?

Luktesans som en sporhund!!!!
Fy f... så vondt det lukta på bussen hjem i dag! :hungover::dead::depressed:
Seriøst, vet ikke om jeg noen gang kommer til å spise banan igjen etter at en på bussen gjorde det i dag.!
Holy moly, den kom brått på!
Kombiner det med en gryende kvalme, så spørs det om ikke det blir litt forskjøvet arbeidstid fremover for å unngå full buss :p (mannen må ha bilen på jobb...)

4+4 i dag. Både sliten og litt kvalme som kommer og går. Men det verste må være at når jeg først begynner å grine så klarer jeg ikke å stoppe

Hei! Jeg er 5+1 i dag, førstegangsgravid. Mine symptomer: oppblåst, treg mage, tisser ofte, trøtt og ømme bryst. Hadde det ikke vært for at mensen uteble, hadde jeg ikke mistenkt at jeg var gravid. Kjenner jeg er bekymret for at jeg ikke har mer utpregede symptomer, og er særlig bekymret for at jeg ikke opplever den kvalmen de fleste snakker om.. Den kan kanskje komme senere også, men er det noen av dere som har kommet ca. like langt og som ikke opplever noe kvamle? :-)

Hei! Jeg er 5+1 i dag, førstegangsgravid. Mine symptomer: oppblåst, treg mage, tisser ofte, trøtt og ømme bryst. Hadde det ikke vært for at mensen uteble, hadde jeg ikke mistenkt at jeg var gravid. Kjenner jeg er bekymret for at jeg ikke har mer utpregede symptomer, og er særlig bekymret for at jeg ikke opplever den kvalmen de fleste snakker om.. Den kan kanskje komme senere også, men er det noen av dere som har kommet ca. like langt og som ikke opplever noe kvamle? :)
Ingen grunn til bekymring. Synes du har mange symptomer! Er selv 5+1 og har tilnærmet ingen symptomer. Litt halsbrann om morgning/kveld og litt ømme bryster :)

Er 5+1 og kvalmen er blitt veldig mild nå. Fra og være veldig kvalm i en liten uke veldig tidlig til at den er for det meste bare i perioder nå. Jeg blir jo litt bekymret for det :wtf: har også mye mensensmerter :confused:

Back
Topp