Denne kvalmen kommer brått og brutalt innimellom altså…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Reynauds fenomen i brystvortene. Da var vi i gang...
Det får jeg i fingrene om jeg fryser, men ikke opplevd i brystvortene.
Vil ikke anbefale det...
Kjenner til den følelsen. Kan bare håpe at det ikk gjør noe. Leste på appen idag at det er normalt å kjenne stikk og murring som minner om mens5+3 jeg nå da. Ja, får plutselige strekk og tak der nede, våknet av at jeg trodde særr jeg skulle få mensen skikkelig vondt, men nå er det ikke mer
Så bra! Kjekt med slike betryggende apperKjenner til den følelsen. Kan bare håpe at det ikk gjør noe. Leste på appen idag at det er normalt å kjenne stikk og murring som minner om mens
Ja, det er faktisk det har ikke mindre enn 3 forskjellige apper hvordan går det med deg nå?Så bra! Kjekt med slike betryggende apper
Dere som har vært gravide tidligere. Går denne oppblåstheten over, eller er det bare å begynne å handle inn nye bukser allerede nå?
For min del så gikk det ikke over, eller dvs når det gikk over så hadde magen vokst så da passet ikke buksene lenger uanz
Syns den første perioden er litt vanskelig med bukser, for gravidbuksene blir liksom for store i magen og andre bukser blir for små.
Denne ganger kjører jeg mest mulig kjole tenkte jeg
Dere som har vært gravide tidligere. Går denne oppblåstheten over, eller er det bare å begynne å handle inn nye bukser allerede nå?
LOL jeg har 5 apper Men rekker aldri å lese på dem! For mye greier med jobb, 3 åring og eksamensoppgave!Ja, det er faktisk det har ikke mindre enn 3 forskjellige apper hvordan går det med deg nå?
Ingen grunn til bekymring. Synes du har mange symptomer! Er selv 5+1 og har tilnærmet ingen symptomer. Litt halsbrann om morgning/kveld og litt ømme brysterHei! Jeg er 5+1 i dag, førstegangsgravid. Mine symptomer: oppblåst, treg mage, tisser ofte, trøtt og ømme bryst. Hadde det ikke vært for at mensen uteble, hadde jeg ikke mistenkt at jeg var gravid. Kjenner jeg er bekymret for at jeg ikke har mer utpregede symptomer, og er særlig bekymret for at jeg ikke opplever den kvalmen de fleste snakker om.. Den kan kanskje komme senere også, men er det noen av dere som har kommet ca. like langt og som ikke opplever noe kvamle?