Jeg er 7+4 og føler at jeg har veldig lite symptomer. Hvis ikke det «bare» det det at jeg har hatt, og fortsatt har fullstendig fravær av kvalme. Det virker nesten obligatorisk å være kvalm, så please hyl noen her inne, ut om du ikke er kvalm, slik som meg
Er jo glad for å slippe det, men kvalme hadde bare gitt meg en slags trygghetsfølelse.
Hadde haugevis av ligamentsmerter i starten, nå merkes noen små tilstramminger av og til, men ikke like ofte som i starten, og ikke like kraftig. Har ofte veldig sultfølelse, og er ikke sugen på søtt. Higer etter Farris, vanligvis foretrekker jeg vann uten bobler. Kjenner litt murringer i magen, men en annerledes type murring enn det var i starten, litt mer at knyter seg, på en måte. Litt svimmel når jeg reiser meg fort, men ikke alltid. Halsbrann med jevne mellomrom, men helt overkommelig. Var før plaget med langvarige kramper i fotsålene, men dette har avtatt. Litt ømme og tyngre bryst, men ja, igjen. Ikke et særlig merkbart symptom dette heller.
Det eneste som holder seg stabilt er at jeg er veldig trøtt! Og med det blir jeg veldig tiltaksløs.