Symptomtråd

Dere som har rukket å bli ordentlig kvalme, hvor langt er dere på vei?
Evt dere som har vært gravide før, når var det verst?:bag:
Første gangen for meg var det verst fra uke 6 til uke.. 17 kanskje? Alt ble mye bedre da magen begynte å poppe ut!

Denne gang er i uke 7 og ikke blitt nevneverdig kvalm. Nekter å bli det denne gang :laughing002

Er det noen andre som har fått melk tilbake? Et barn fra før og sluttet å amme i mai i år, så ble litt overrasket da det plutselig var hvite flekker i bhen

Jeg er 6+3, kvalmen begynte denne uken.
Har lært meg at det går an å bli super dårlig av å stå opp tidlig, så i går ble første gangen jeg ble så kvalm at jeg kastet opp. Har og fått lott brunlig utflod, men håper det går bra.

Er førstegangsgravid så har jo ingen aning på hva jeg går til :nailbiting:

Jeg er 4+2 og har fint lite symptomer enn så lenge :happy: Puppene har igrunn blitt mindre ømme nå etter IKM enn de var før, og kvalmen kommer nok ikke før om et par uker. Kjenner litt stikkinger i livmoren av og til, og så er jo uteblitt mens kanskje det viktigste symptomet:p

Dere som har rukket å bli ordentlig kvalme, hvor langt er dere på vei?
Evt dere som har vært gravide før, når var det verst?:bag:

Denne gangen smalt det skikkelig 6+5, hadde da vært mye kvalm og kastet opp 1-4 ganger om morgenen fra 5+5.

Jeg er 4+2 og har fint lite symptomer enn så lenge :happy: Puppene har igrunn blitt mindre ømme nå etter IKM enn de var før, og kvalmen kommer nok ikke før om et par uker. Kjenner litt stikkinger i livmoren av og til, og så er jo uteblitt mens kanskje det viktigste symptomet:p

Jeg har det helt likt som deg, og er også 4+2. :woot:Blir litt bekymret innimellom for fravær av symptomer, men jeg burde vel egentlig bare prise meg lykkelig og nyte det før det smeller.:hilarious: Hjelper å se at det er andre som heller ikke har så mye symptomer! :Heartred

Noen som vet om økt utflod/følelsen av mer «vått» i trusen er et godt tegn? IKM i dag (dag 29), men negativ test i formiddag. Hadde ikke positiv test før dag 31 med nr. 1, men hadde positivt test på dag 29 med graviditeten som endte i SA sist.

Jeg har det helt likt som deg, og er også 4+2. :woot:Blir litt bekymret innimellom for fravær av symptomer, men jeg burde vel egentlig bare prise meg lykkelig og nyte det før det smeller.:hilarious: Hjelper å se at det er andre som heller ikke har så mye symptomer! :Heartred
Enig! ❤️ Jeg prøver å nyte og ikke tenke så mye på det selv om tankene kommer snikende innimellom. Har vært slik med de to andre også, kvalmen kommer nok (dessverre) tidsnok :meh:

6 uker på vei. Ingen andre symptomer enn lettere andpusten og innimellom så kniper det godt i livmoren i noen minutter som er intenst.

6+2 i dag blir fort andpusten, trøtt hele tiden, puppene er vonde og har en del ligament smerter. Ble sånn småkvalm på morningen i går, men ikke i dag. Det kan fort snu tenker jeg så jeg får vel bare nyte:rolleyes:

Ble brått kjempekvalm etter å ha spist middag idag :hungover: 3+6, eller 4+0 alt etter hvilken app jeg ser på. Ikm er imorgen. Masse murringer, men kjennes ikke likedan ut som før tr. Og trøtt :) Har alltid trodd de som fikk symptomer så tidlig sikkert overdrev, men nå får jeg kjenne det :hilarious:

Huff, har vært uggen og ganske kvalm siden uke : når jeg våknet i dag var det som at ekstreme kvalmen ble kastet over meg :depressed: nå er spyet oppi halsen og brekker meg av alt av lukter :hungover: 5+5

4+4 og har lite symptomer. Kjenner av og til at venstre pupp er vond/øm, nesten litt sånn følelse som når jeg hadde melkespreng etter å ha fått datteren o_O
Litt småmurringer også.

4+4 og føler meg ikke alltid gravid. Hadde mer symptomer før IKM. Men etter å ha lest igjennom denne tråden så skal jeg slappe litt av med det :hilarious:

Litt ømme bryst, avogtil halsbrann, strekker litt i livmor.

Er vel bare litt stille før stormen :wacky:

Sist svangerskap kom ekstremkvalmen i uke 7. Håper håper jeg kan få et bedre svangerskap denne gangen :happy:

4+4 og veldig lite symptomer..o_O
Stikker og strekker litt i livmor av og til, men føler meg skremmende normal! :wideyed: Kjenner innimellom på en sånn konstant sultfølelse, men stort sett bare om kvelden..

Prøver å senke skuldrene og tenke at det er normalt, men er litt vanskelig.. :rolleyes:

Jeg er 7+4 og føler at jeg har veldig lite symptomer. Hvis ikke det «bare» det det at jeg har hatt, og fortsatt har fullstendig fravær av kvalme. Det virker nesten obligatorisk å være kvalm, så please hyl noen her inne, ut om du ikke er kvalm, slik som meg :hilarious: Er jo glad for å slippe det, men kvalme hadde bare gitt meg en slags trygghetsfølelse.

Hadde haugevis av ligamentsmerter i starten, nå merkes noen små tilstramminger av og til, men ikke like ofte som i starten, og ikke like kraftig. Har ofte veldig sultfølelse, og er ikke sugen på søtt. Higer etter Farris, vanligvis foretrekker jeg vann uten bobler. Kjenner litt murringer i magen, men en annerledes type murring enn det var i starten, litt mer at knyter seg, på en måte. Litt svimmel når jeg reiser meg fort, men ikke alltid. Halsbrann med jevne mellomrom, men helt overkommelig. Var før plaget med langvarige kramper i fotsålene, men dette har avtatt. Litt ømme og tyngre bryst, men ja, igjen. Ikke et særlig merkbart symptom dette heller.

Det eneste som holder seg stabilt er at jeg er veldig trøtt! Og med det blir jeg veldig tiltaksløs. :oops:

Hei! Jeg er 5+1 i dag, førstegangsgravid. Mine symptomer: oppblåst, treg mage, tisser ofte, trøtt og ømme bryst. Hadde det ikke vært for at mensen uteble, hadde jeg ikke mistenkt at jeg var gravid. Kjenner jeg er bekymret for at jeg ikke har mer utpregede symptomer, og er særlig bekymret for at jeg ikke opplever den kvalmen de fleste snakker om.. Den kan kanskje komme senere også, men er det noen av dere som har kommet ca. like langt og som ikke opplever noe kvamle? :)

Det er fremdeles tidlig :) Med førstemann ble jeg ikke kvalm før uke 7-8, med andremann kom deg 5+5 - PANG, og nå kom det sånn rett før 6+0-ish

Hei! Jeg er 5+1 i dag, førstegangsgravid. Mine symptomer: oppblåst, treg mage, tisser ofte, trøtt og ømme bryst. Hadde det ikke vært for at mensen uteble, hadde jeg ikke mistenkt at jeg var gravid. Kjenner jeg er bekymret for at jeg ikke har mer utpregede symptomer, og er særlig bekymret for at jeg ikke opplever den kvalmen de fleste snakker om.. Den kan kanskje komme senere også, men er det noen av dere som har kommet ca. like langt og som ikke opplever noe kvamle? :)
Jeg er 6+3 i dag å har fortsatt ikke opplevd noe kvalme, jeg er også førstegangs gravid, å har omtrent akkurat samme symptomer som deg! Tror vi bare skal være glade for at vi ikke er kvalme enda:p

Jeg er 7+4 og føler at jeg har veldig lite symptomer. Hvis ikke det «bare» det det at jeg har hatt, og fortsatt har fullstendig fravær av kvalme. Det virker nesten obligatorisk å være kvalm, så please hyl noen her inne, ut om du ikke er kvalm, slik som meg :hilarious: Er jo glad for å slippe det, men kvalme hadde bare gitt meg en slags trygghetsfølelse.

Hadde haugevis av ligamentsmerter i starten, nå merkes noen små tilstramminger av og til, men ikke like ofte som i starten, og ikke like kraftig. Har ofte veldig sultfølelse, og er ikke sugen på søtt. Higer etter Farris, vanligvis foretrekker jeg vann uten bobler. Kjenner litt murringer i magen, men en annerledes type murring enn det var i starten, litt mer at knyter seg, på en måte. Litt svimmel når jeg reiser meg fort, men ikke alltid. Halsbrann med jevne mellomrom, men helt overkommelig. Var før plaget med langvarige kramper i fotsålene, men dette har avtatt. Litt ømme og tyngre bryst, men ja, igjen. Ikke et særlig merkbart symptom dette heller.

Det eneste som holder seg stabilt er at jeg er veldig trøtt! Og med det blir jeg veldig tiltaksløs. :oops:

Jeg har ikke vært noe særlig kvalm, så skjønner hva du mener. 7+2 idag. Har vært litt uggen innimellom bare. Føler jeg var mer kvalm fa jeg var gravid med sønnen min, men det er snart 7 år siden så mulig jeg har glemt hvordan det varxsmile9
Har en del andre symptomer da, sulten hele tiden, craving på alt sterk mat og tex med. Vonde pupper, sliten og trøtt, og har hatt en del ligamentsmerter.
Føler symptomene kommer og går litt, og merker jeg blir kjempenervøs hvis jeg ikke merker så mye en dag. Men mener på det er normalt.

Har målt hcg et par ganger og de stiger fint, så tyder på at ting er som det skal.

Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen så då får jeg forhåpentligvis roet nervene litt. Skal du på tul?

Back
Topp