Symptomtråd

Kvalm, men ikke like ille som forrige gang. Nå kommer det stort sett etter å ha spist, eller når jeg er sliten.

Fremdeles kvalm, går ganske mye opp og ned. Rimelig vanskelig å skifte bleie på minstemann som hadde bæsjplosjon her i helgen, men klarte meg med ørten brekninger..

Jeg har ikke vært noe særlig kvalm, så skjønner hva du mener. 7+2 idag. Har vært litt uggen innimellom bare. Føler jeg var mer kvalm fa jeg var gravid med sønnen min, men det er snart 7 år siden så mulig jeg har glemt hvordan det varxsmile9
Har en del andre symptomer da, sulten hele tiden, craving på alt sterk mat og tex med. Vonde pupper, sliten og trøtt, og har hatt en del ligamentsmerter.
Føler symptomene kommer og går litt, og merker jeg blir kjempenervøs hvis jeg ikke merker så mye en dag. Men mener på det er normalt.

Har målt hcg et par ganger og de stiger fint, så tyder på at ting er som det skal.

Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen så då får jeg forhåpentligvis roet nervene litt. Skal du på tul?
Godt å lese at jeg ikke er alene. Ja, sier til meg selv jeg også, at symptomer kommer og går, er så fort å stresse med det! Høres ut som du har vanlige og fine symptomer! I dag har jeg hatt blodtrykksfall flere ganger når jeg reiser meg. Og, nå nettopp knyttet det seg skikkelig til i livmor-området når jeg reiste meg, etterpå kjentes det ut som jeg hadde skikkelig treningsverk i magen i noen minutter.

Det går nok superbra i morgen. Godt at hcg-målingene har gitt deg gode indikasjoner :Heartred Så spennende det blir!

Jeg hadde UL allerede når jeg var 6+5, alt var helt som det skulle sa gyn., og hjertet blinket fort. Jeg skal ha ny på fredag når jeg er 8+0. Kun fordi jeg er så engstelig. Mannen vil det han også.

Her begynner symptomene ta seg opp nå 7+1. har vært bekymra da jeg ikke har kjent noe særlig til nå. Men nå føles det som puppene skal ta fyr og kvalmen er sterkt eskalerende. Akkurat som ved nr 1. Syns det er så godt å kjenne skikkelige tegn! Tar imot kvalme med åpne armer jeg bare det til slutt går bra!❤️

Vann i kroppen allerede? Er det normalt?
Føler meg litt dvask :hilarious:

Litt varierende symptomer her også. Føler meg heller ikke spesielt gravid :nailbiting: Vært disse stikningene jeg har kjent tidligere, ellers niks og nada o_O
Vet ikke helt om jeg ønsker meg å være klein, men er fortsatt tidlig :shy:

Hellu :)

Er det flere som er umettelig sultne og hvordan eventuelt håndterer dere det? Er 6+3 idag, og kjenner at jeg spiser kjempemye når jeg spiser, blir mett, så går det 1 time, så sinnsykt sulten igjen. Prøver å få i meg nok vann også så jeg ikke blander sult og tørste.

Har også begynt å merke at blodtrykket går veldig ned om morgenen og blir veldig kvalm, men får stabilisert det med noe salt. Flere som har det sånn?

Er det flere som er umettelig sultne og hvordan eventuelt håndterer dere det? Er 6+3 idag, og kjenner at jeg spiser kjempemye når jeg spiser, blir mett, så går det 1 time, så sinnsykt sulten igjen. Prøver å få i meg nok vann også så jeg ikke blander sult og tørste.

Har også begynt å merke at blodtrykket går veldig ned om morgenen og blir veldig kvalm, men får stabilisert det med noe salt. Flere som har det sånn?
Jeg er helt lik når det kommer til sult! Kan være stappmett etter middag, så går det en time, og jeg er sulten igjen! :facepalm:

Det er omtrent det eneste symptomet jeg har, jeg er 4+4! :hilarious: Merker det spesielt fra ca kl. 17 og frem til jeg legger meg, er liksom mett i magen, men sulten i magesekken! Konstant, selv mens jeg spiser!:hilarious: Jeg prøver å spise mat som metter, sunt fett, og drikke en del vann! Men syns ikke følelsen blir borte allikevel egentlig.. tror jeg bare må venne meg til den..:dead:

Åh, heldige dere er. Jeg eier ikke matlyst og må tvinge meg til å spise :( er sånn grenseland-kvalm. Ikke helt kvalm, men uvel.. HELE TIDEN :hungover:

Det er omtrent det eneste symptomet jeg har, jeg er 4+4! :hilarious: Merker det spesielt fra ca kl. 17 og frem til jeg legger meg, er liksom mett i magen, men sulten i magesekken! Konstant, selv mens jeg spiser!:hilarious: Jeg prøver å spise mat som metter, sunt fett, og drikke en del vann! Men syns ikke følelsen blir borte allikevel egentlig.. tror jeg bare må venne meg til den..:dead:
Jeg er helt lik når det kommer til sult! Kan være stappmett etter middag, så går det en time, og jeg er sulten igjen! :facepalm:

Føler samtidig at jeg ikke eier matlyst. Men samtidig eneste som frister er masse karbohydrater. Venter på innkalling til TUL, og hele pakka, for jeg er kjemperedd for å legge på meg. Har vært overvektig hele livet mitt. Gikk ned mye etter fedmeoperasjon for 7,5 år siden, og nå føler jeg at jeg bare spiser og spiser og spiser... (dyttetrynetfullavmat-emoji) :joyful:

Jeg hadde byttet hvis man kunne :hilarious:
Rotet med innloggingen så det er jeg som er den du siterer her. Men ja, er kanskje heldig egentlig. Er bare et ork å få i seg næring og føler jo det er ekstra viktig nå. Redd for å gjøre noe "feil"..

Jeg er kvalm og har null matlyst, det gjør sitt med energinivået. Så i dag fikk jeg 50% sykemelding for å få tid til å samle litt energi.

Som de over, veldig sulten!! Fortsatt 0 kvalme. Puppene har ikke vært litt ømme en gang i dag. Var svimmel da jeg sto opp i morges, men ikke ellers utover dagen. Har merket litt ligamentsmerter i kveld. Føler meg så lite gravid :( Burde jo merket mer når jeg snart går inn i uke 8.

Har aldri hatt så såre brystvorter i mitt liv!
Og så merker jeg at jeg blir mye fortere sulten igjen etter å ha spist. Ikke særlig lyst på sjokolade, som jeg normalt sett kan spise mengder av.

Litt murring, stikking og greier nederst i magen, men foreløpig ingen kvalme. Litt uggen nå og da, bare :happy:
Har hatt 3-4 dager med litt brunt i utfloden på papiret når jeg tørker meg etter dobesøk. Ikke hvert dobesøk, men de fleste. Det er nesten helt borte i dag, så håper det holder seg borte.

Sånn sett ser jeg meg ganske heldig. Ingen tegn til blod på hverken papir eller i trusa siden egguttak. Og ja, brysknoppene har blitt ett kapittel for seg selv. Og når jeg tar av bh om kvelden, merker jeg at jeg bare vil takke for meg når tyngdekraften tar overhånd:laughing002 Mannen min sier også at de kjennes tyngre ut :joyful: Har også kjent en følelse av at livmoren strekker seg og utvider seg siden dag 3 etter innsett og til nå. Avtatt litt den siste uken, og gått over til å bli milde stikninger på en av sidene.

8+3 jeg er helt ødelagt. Kvalme som kommer som bølger gjennom dagen. Tar postafen kl 0400 hver natt. Hjelper å sove leeenge. Og å spise, noe som er ganske umulig når man er så kvalm... Er også trøtt og konstant tørst, av og til svimmel. Og stappfull/oppblåst i magen på ettermiddagen selv om jeg egentlig burde spist for ikke å bli kvalm igjen.

Her har pumpene vært ømme siste 8 dagene, småkvalm/uggen som kommer og går, tisser mye oftere enn vanlig hele døgnet og jeg sover mye mer for jeg føler meg trøtt og sliten av ingenting.

Det murrer litt nederst i magen innimellom men ingen smerter.

Jeg er 8+1 idag, og nå savner jeg IKKE kvalmen mer. Det er ganske ulikt søskene sine, men her blir jeg kjempe dårlig mot kvelden, og om jeg er sliten og trøtt blir det verre. Så jeg sliter nok litt på senvaktene mine for tiden. Begynner å tenke at det kanskje er på tide å si ifra til sjefen min nå snart :wideyed:

Back
Topp