Kvalm, men ikke like ille som forrige gang. Nå kommer det stort sett etter å ha spist, eller når jeg er sliten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å lese at jeg ikke er alene. Ja, sier til meg selv jeg også, at symptomer kommer og går, er så fort å stresse med det! Høres ut som du har vanlige og fine symptomer! I dag har jeg hatt blodtrykksfall flere ganger når jeg reiser meg. Og, nå nettopp knyttet det seg skikkelig til i livmor-området når jeg reiste meg, etterpå kjentes det ut som jeg hadde skikkelig treningsverk i magen i noen minutter.Jeg har ikke vært noe særlig kvalm, så skjønner hva du mener. 7+2 idag. Har vært litt uggen innimellom bare. Føler jeg var mer kvalm fa jeg var gravid med sønnen min, men det er snart 7 år siden så mulig jeg har glemt hvordan det var
Har en del andre symptomer da, sulten hele tiden, craving på alt sterk mat og tex med. Vonde pupper, sliten og trøtt, og har hatt en del ligamentsmerter.
Føler symptomene kommer og går litt, og merker jeg blir kjempenervøs hvis jeg ikke merker så mye en dag. Men mener på det er normalt.
Har målt hcg et par ganger og de stiger fint, så tyder på at ting er som det skal.
Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen så då får jeg forhåpentligvis roet nervene litt. Skal du på tul?
Jeg er helt lik når det kommer til sult! Kan være stappmett etter middag, så går det en time, og jeg er sulten igjen!Hellu
Er det flere som er umettelig sultne og hvordan eventuelt håndterer dere det? Er 6+3 idag, og kjenner at jeg spiser kjempemye når jeg spiser, blir mett, så går det 1 time, så sinnsykt sulten igjen. Prøver å få i meg nok vann også så jeg ikke blander sult og tørste.
Har også begynt å merke at blodtrykket går veldig ned om morgenen og blir veldig kvalm, men får stabilisert det med noe salt. Flere som har det sånn?
Hellu
Er det flere som er umettelig sultne og hvordan eventuelt håndterer dere det? Er 6+3 idag, og kjenner at jeg spiser kjempemye når jeg spiser, blir mett, så går det 1 time, så sinnsykt sulten igjen. Prøver å få i meg nok vann også så jeg ikke blander sult og tørste.
Har også begynt å merke at blodtrykket går veldig ned om morgenen og blir veldig kvalm, men får stabilisert det med noe salt. Flere som har det sånn?
Det er omtrent det eneste symptomet jeg har, jeg er 4+4! Merker det spesielt fra ca kl. 17 og frem til jeg legger meg, er liksom mett i magen, men sulten i magesekken! Konstant, selv mens jeg spiser! Jeg prøver å spise mat som metter, sunt fett, og drikke en del vann! Men syns ikke følelsen blir borte allikevel egentlig.. tror jeg bare må venne meg til den..
Jeg er helt lik når det kommer til sult! Kan være stappmett etter middag, så går det en time, og jeg er sulten igjen!
Jeg hadde byttet hvis man kunneÅh, heldige dere er. Jeg eier ikke matlyst og må tvinge meg til å spise er sånn grenseland-kvalm. Ikke helt kvalm, men uvel.. HELE TIDEN
Rotet med innloggingen så det er jeg som er den du siterer her. Men ja, er kanskje heldig egentlig. Er bare et ork å få i seg næring og føler jo det er ekstra viktig nå. Redd for å gjøre noe "feil"..Jeg hadde byttet hvis man kunne