Jeg er bare kronisk sugen.. Redd kiloene kan rase på i litt for stor fart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Varierer både fra dag til dag og gjennom dagen. På generelt grunnlag merker jeg mest på kvelden når jeg har falt til roEr det flere som opplever at symptomene varierer fra dag til dag og/eller fra morgen til kveld? For eksempel ømme bryster? Man blir så bekymret hver gang det er fravær av symptomer.. Er det vanlig at symptomene kommer og går?
Ja, det slo meg at det jo kunne være en forstoppelse på gang! Får se hvordan dette barker i veiLurer på om jeg har litt det samme som deg. Har murringer som innimellom kjennes ut som man må veldig på do. Så tror det er en kombinasjon av luftsmerter og ligamentsmerter. Blir værre om jeg har noe som strammer på magen.
Skal nevnes at jeg er ekstremt oppblåst og orker ikke ha på meg særlig annet en joggebukse uten strikk i livet eller mammastrømpebukse
Jeg er 7+4 og føler at jeg har veldig lite symptomer. Hvis ikke det «bare» det det at jeg har hatt, og fortsatt har fullstendig fravær av kvalme. Det virker nesten obligatorisk å være kvalm, så please hyl noen her inne, ut om du ikke er kvalm, slik som meg Er jo glad for å slippe det, men kvalme hadde bare gitt meg en slags trygghetsfølelse.
Hadde haugevis av ligamentsmerter i starten, nå merkes noen små tilstramminger av og til, men ikke like ofte som i starten, og ikke like kraftig. Har ofte veldig sultfølelse, og er ikke sugen på søtt. Higer etter Farris, vanligvis foretrekker jeg vann uten bobler. Kjenner litt murringer i magen, men en annerledes type murring enn det var i starten, litt mer at knyter seg, på en måte. Litt svimmel når jeg reiser meg fort, men ikke alltid. Halsbrann med jevne mellomrom, men helt overkommelig. Var før plaget med langvarige kramper i fotsålene, men dette har avtatt. Litt ømme og tyngre bryst, men ja, igjen. Ikke et særlig merkbart symptom dette heller.
Det eneste som holder seg stabilt er at jeg er veldig trøtt! Og med det blir jeg veldig tiltaksløs.
Takk! Har måtte unngå å lese her inne, stresset meg så mye. Vet jo at ikke alle har voldsomme symptomer, men ja, det føles slik når jeg leser her, jeg blir nok litt blind. Høres ut som vi har det relativt likt.er straks 7+0, og her er det INGEN ømme bryst eller tendenser til kvalme. Ikke noe forskjell på mat. Alt føles helt normalt. Har smerter og tegn på at noe strekker seg, men utover det ingenting. Puppene var litt harde frem til for to dager siden - da ble de normal igjen. Så…. Man MÅ ikke ha symptomer selv om det føles sånn av å lese her inne.
Takk! Har måtte unngå å lese her inne, stresset meg så mye. Vet jo at ikke alle har voldsomme symptomer, men ja, det føles slik når jeg leser her, jeg blir nok litt blind. Høres ut som vi har det relativt likt.
Takk for at du deler. Gratulerer med 7 uker!
Noen tips mot ekstremt kvalme? Huff jeg klager mye over det men det er så heftig tungt mens det står på
Noen tips mot ekstremt kvalme? Huff jeg klager mye over det men det er så heftig tungt mens det står på
Jeg hadde en fin ul 6+5 med hjerteblink og alt, og i tillegg ny i dag, 8+1, alt var normalt fortsatt! Så, nå gir vi blanke f* i symptomer og nyter å føle oss fresh heller Det er bare litt strekk ved livmora jeg også har kjent i det siste.Kan også fortelle at jeg har hørt hjertelyd allerede også. Så null symptomer er ikke tegn på at det skulle gå galt enn så lenge i hvertfall.
Har stresset selv over hvorfor jeg ikke merke mer enn strekkinger