Symptomtråd

Er det flere som opplever at symptomene varierer fra dag til dag og/eller fra morgen til kveld? For eksempel ømme bryster? Man blir så bekymret hver gang det er fravær av symptomer.. Er det vanlig at symptomene kommer og går? :-)

6+1.
Ømme bryster, trøtthet og ligamentsmerter er de symptomene som er mest utpreget. Kvalmen har blitt mer og mer fremtredende de siste dagene, men det er ikke veldig plagsomt enda :Heartred:shy:

Er det flere som opplever at symptomene varierer fra dag til dag og/eller fra morgen til kveld? For eksempel ømme bryster? Man blir så bekymret hver gang det er fravær av symptomer.. Er det vanlig at symptomene kommer og går? :)
Ja. Varierer både fra dag til dag og gjennom dagen. På generelt grunnlag merker jeg mest på kvelden når jeg har falt til ro :happy:

Kvalmen er blitt skikkelig ille denne uken, så ille at jeg vet oppkast starter snart. Blir ikke å takle å jobbe fulltid og det sitter så langt inne å bli sykemeldt. Har en veldig forståelsesfull lege som ba meg komme tilbake hvis kvalmen ble veldig ille denne gangen også, det er viktig å få hvile for at kvalmen ikke blir verre. Tror ikke jeg kunne hatt en mer empatisk og flink lege! Blir aldri å bytte lege!

Er det flere som kjenner en viss stølhet i magen også? Midt på magen lodrett, som om man kanskje skulle trent kjernemuskulatur? Kan ikke huske å ha brukte de så veldig mye de siste dagene ^^,

Anpustenhet begynner å merkes. Skulle tru jeg har løpt rundt huset bare av å gå inn på kjøkkenet :rolleyes: Og så sykt oppblåst :confused:

Altså, hvor mye mensmurringer vanlig?? Er 5+5 i dag, og de siste dagene har dagen startet med en del murringer, men i dag har det liksom ikke gitt seg :wtf:
Blir rimelig bekymra, selv om jeg vet at murringer er vanlig, så lurer jeg jo liksom på om det er vanlig med så mye!
Det er en slags uspesifikk smerte (som ja, mensmurring), men ikke mageknip liksom… Men det er nok til at jeg føler meg uvel og kvalm, og blir usikker… æsj…. Liker ikke dette..
Puppene føles mer normale i dag, og øynene føles ikke som de har lyst til å hvile til enhver tid… :(
(Haha, dette må høres helt sykt ut for de uinvidde som ikke vet hva man snakker om :hilarious:).
Er det noen som har erfaring med murringer som bare ligger og ulmer hele tiden? Føler at jeg må åpne buksa, selv når buksa er åpen, som om det skal hjelpe med mindre trykk… Jeez, jeg er håpløs :hilarious:
Dette ble rotete.. men … ja.. bluh :wtf:

Lurer på om jeg har litt det samme som deg. Har murringer som innimellom kjennes ut som man må veldig på do. Så tror det er en kombinasjon av luftsmerter og ligamentsmerter. Blir værre om jeg har noe som strammer på magen.
Skal nevnes at jeg er ekstremt oppblåst og orker ikke ha på meg særlig annet en joggebukse uten strikk i livet eller mammastrømpebukse :banghead::hilarious::hilarious:

Lurer på om jeg har litt det samme som deg. Har murringer som innimellom kjennes ut som man må veldig på do. Så tror det er en kombinasjon av luftsmerter og ligamentsmerter. Blir værre om jeg har noe som strammer på magen.
Skal nevnes at jeg er ekstremt oppblåst og orker ikke ha på meg særlig annet en joggebukse uten strikk i livet eller mammastrømpebukse :banghead::hilarious::hilarious:
Ja, det slo meg at det jo kunne være en forstoppelse på gang! Får se hvordan dette barker i vei :p
Jeg er litt oppblåst jeg også, men klarer heldigvis å ha på jeans og vanlige bukser enn så lenge (bortsett fra i dag da tydeligvis…):hilarious:
Men det høres fornuftig ut med en kombinasjon av luft- og ligamentsmerter, ja! :D:D

Jeg er 7+4 og føler at jeg har veldig lite symptomer. Hvis ikke det «bare» det det at jeg har hatt, og fortsatt har fullstendig fravær av kvalme. Det virker nesten obligatorisk å være kvalm, så please hyl noen her inne, ut om du ikke er kvalm, slik som meg :hilarious: Er jo glad for å slippe det, men kvalme hadde bare gitt meg en slags trygghetsfølelse.

Hadde haugevis av ligamentsmerter i starten, nå merkes noen små tilstramminger av og til, men ikke like ofte som i starten, og ikke like kraftig. Har ofte veldig sultfølelse, og er ikke sugen på søtt. Higer etter Farris, vanligvis foretrekker jeg vann uten bobler. Kjenner litt murringer i magen, men en annerledes type murring enn det var i starten, litt mer at knyter seg, på en måte. Litt svimmel når jeg reiser meg fort, men ikke alltid. Halsbrann med jevne mellomrom, men helt overkommelig. Var før plaget med langvarige kramper i fotsålene, men dette har avtatt. Litt ømme og tyngre bryst, men ja, igjen. Ikke et særlig merkbart symptom dette heller.

Det eneste som holder seg stabilt er at jeg er veldig trøtt! Og med det blir jeg veldig tiltaksløs. :oops:

er straks 7+0, og her er det INGEN ømme bryst eller tendenser til kvalme. Ikke noe forskjell på mat. Alt føles helt normalt. Har smerter og tegn på at noe strekker seg, men utover det ingenting. Puppene var litt harde frem til for to dager siden - da ble de normal igjen. Så…. Man MÅ ikke ha symptomer selv om det føles sånn av å lese her inne.

Herligfred så mye det murres og styres nederst i magen i dag! Stråler helt ned i knærne jo :eek:

Og så innså jeg plutselig noe.. jeg har skrudd opp og skrudd opp på varmen her hjemme fordi det har vært så sykt kaldt. Innså faktisk tidligere i dag at det muligens bare er jeg som fryser litt ekstra for tiden :hilarious:

er straks 7+0, og her er det INGEN ømme bryst eller tendenser til kvalme. Ikke noe forskjell på mat. Alt føles helt normalt. Har smerter og tegn på at noe strekker seg, men utover det ingenting. Puppene var litt harde frem til for to dager siden - da ble de normal igjen. Så…. Man MÅ ikke ha symptomer selv om det føles sånn av å lese her inne.
Takk! Har måtte unngå å lese her inne, stresset meg så mye. Vet jo at ikke alle har voldsomme symptomer, men ja, det føles slik når jeg leser her, jeg blir nok litt blind. Høres ut som vi har det relativt likt.

Takk for at du deler. Gratulerer med 7 uker!

Takk! Har måtte unngå å lese her inne, stresset meg så mye. Vet jo at ikke alle har voldsomme symptomer, men ja, det føles slik når jeg leser her, jeg blir nok litt blind. Høres ut som vi har det relativt likt.

Takk for at du deler. Gratulerer med 7 uker!

Kan også fortelle at jeg har hørt hjertelyd allerede også. Så null symptomer er ikke tegn på at det skulle gå galt enn så lenge i hvertfall.
Har stresset selv over hvorfor jeg ikke merke mer enn strekkinger

Jeg er treg. Lite overskudd, sliten, tung. Plutselig irritert, lettrørt. Så helt fin, så vondt i magen. Strekk, mensmurring, kramper. Vond korsrygg, ikke hele tida men ofte nok. Hetetokter.
Føler meg like ofte kjempesterk, mentalt. Mye inntrykk å prosessere, hjernen jobber hardt tror jeg. Våkna for to timer sida, burde vært ute og jogget. Det.skjer.ikke.

Noen tips mot ekstremt kvalme? :puke_l Huff jeg klager mye over det men det er så heftig tungt mens det står på :puke_r:yuck:

I dag slo kvalmen inn her òg. Og ekstra trøtt og kald om dagene. :dead:

Noen tips mot ekstremt kvalme? :puke_l Huff jeg klager mye over det men det er så heftig tungt mens det står på :puke_r:yuck:

Sist jeg var gravid husker jeg jeg drakk masse vann med kullsyre, blandet med litt appelsinjuice, syns det funket da, ikke prøvd denne gang ennå:hilarious:

Huff, jeg føler også at jeg bare klager på kvalme her.. Men loff med leverpostei, og appelsinjuice eller smoothie har vært min redning denne gangen. Prøver bare å akseptere at det er som det er, spy litt, og prøve å spise etterpå. Og så prøve å spise før jeg blir for kvalm igjen

Kan også fortelle at jeg har hørt hjertelyd allerede også. Så null symptomer er ikke tegn på at det skulle gå galt enn så lenge i hvertfall.
Har stresset selv over hvorfor jeg ikke merke mer enn strekkinger
Jeg hadde en fin ul 6+5 med hjerteblink og alt, og i tillegg ny i dag, 8+1, alt var normalt fortsatt! Så, nå gir vi blanke f* i symptomer og nyter å føle oss fresh heller :Heartpink Det er bare litt strekk ved livmora jeg også har kjent i det siste.

Back
Topp