Symptomtråd

Jeg er skikkelig øm i navlen, har vært d noen timer. Er ikke vondt med mindre jeg tar på den. Kombinert med veldig oppblåst mage så mulig det bare er luft?
Andre som har ømme navler så tidlig? Jeg er 8+1 idag.

Nå er ikke jeg noen ekspert, men det høres ut som slike smerter mange beskriver, type ligamentsmerter pga livmoren strekker seg. Så lenge det går over tror jeg ikke det er noe farlig :Heartred
Takk for svar! Seriøst :hilarious: Er det det som er ligamentsmerter?!
Det var jo vondt! :hilarious::hilarious::hilarious: Men hvis det var det kan jeg jo ta det med ro :D Håper du har rett, men det var såpass at jeg ble varm og helt klam i håndflatene :P
Nå i kveld har det heldigvis bare vært litt murring :)

6+1 og der kom kvalmen, akkurat like langt som sist:depressed:

Endelig noen symptomer på meg!:p Kvalmen kommer noen ganger om dagen, særlig utløst av matlukt. Kan gå rett fra å ha skikkelig lyst på maten, til å bli kvalm av tanken:hilarious: Og bittelitt ømme bryster nå. Det tok sin tid for disse symptomene kom nå først etter 8+1!

Usj, i dag har jeg skikkelig mensensmerter liksom.. Kjenner en slags varme i livmorområdet og korsryggen! OG det stikker ganske mye mot venstre eggstokk.. Er så redd for at dette betyr at det er noe galt!!:oops: Skal til legen i morgen, håper hun kan berolige meg litt.. Er bare 5+4 i dag!:bag:

Usj, i dag har jeg skikkelig mensensmerter liksom.. Kjenner en slags varme i livmorområdet og korsryggen! OG det stikker ganske mye mot venstre eggstokk.. Er så redd for at dette betyr at det er noe galt!!:oops: Skal til legen i morgen, håper hun kan berolige meg litt.. Er bare 5+4 i dag!:bag:
Hadde du fryst eller ferskinnsett ? Stikking i eggstokk har Alt-for-mamma-jordmor-Siri sagt stammer fra det gule legemet på den siden man hadde eggløsning :D (Har vært bekymra for AKKURAT de samme tingene som du skriver om her, stikking ved venstre eggstokk, heavy mensmurringer).
Håper du finner noe trøst, og at legen kan berolige deg :Heartred:Heartred

Hadde du fryst eller ferskinnsett ? Stikking i eggstokk har Alt-for-mamma-jordmor-Siri sagt stammer fra det gule legemet på den siden man hadde eggløsning :D (Har vært bekymra for AKKURAT de samme tingene som du skriver om her, stikking ved venstre eggstokk, heavy mensmurringer).

Frys i naturlig syklus! Ahaa, det gir jo mening!:bookworm: Åh, takk for at du skrev det, jeg ble faktisk litt roligere allerede!:Heartred Trenger ofte bare noen som kan si "det har jeg også opplevd, og det gikk fint"! :hilarious::hilarious:

Helt normalt. Bare å lene seg tilbake og bli vant med det ❤️

Trodde hele høyre benet mitt var på vei til å amputere seg selv isted liksom.

Frys i naturlig syklus! Ahaa, det gir jo mening!:bookworm: Åh, takk for at du skrev det, jeg ble faktisk litt roligere allerede!:Heartred Trenger ofte bare noen som kan si "det har jeg også opplevd, og det gikk fint"! :hilarious::hilarious:
Ja, kjente meg Sååå igjen i bekymringen din her, så måtte bare svare :Heartred:Heartred
Hah, ja vet! Selv om ingen svangerskap er like sies det, så sammenligner man allikevel! :hilarious: Vet jo ikke hvordan dette ender, men 6+2 i dag, så so far so good!
Si ifra hvis legen kommer med noen smarte ting eller gode råd :D:Heartred Og håper du får slappet av litt :Heartred Varmeflaske er min gode venn når det står på spm verst :happy:

Ja, kjente meg Sååå igjen i bekymringen din her, så måtte bare svare :Heartred:Heartred
Hah, ja vet! Selv om ingen svangerskap er like sies det, så sammenligner man allikevel! :hilarious: Vet jo ikke hvordan dette ender, men 6+2 i dag, så so far so good!
Si ifra hvis legen kommer med noen smarte ting eller gode råd :D:Heartred Og håper du får slappet av litt :Heartred Varmeflaske er min gode venn når det står på spm verst :happy:

Hehe, skal si fra hvis hun kommer med noen beroligende ord jeg kan dele!:love017 Er liksom ikke så ille at jeg trenger smertestillende ellernoe, men akkurat nok til at jeg lurer på hva som skjer!:hilarious:

Helt normalt. Bare å lene seg tilbake og bli vant med det ❤️

Hihi, takk!:Heartred En bekymret førstegangs trenger litt trygging nå og da!:angelic:

Hehe, skal si fra hvis hun kommer med noen beroligende ord jeg kan dele!:love017 Er liksom ikke så ille at jeg trenger smertestillende ellernoe, men akkurat nok til at jeg lurer på hva som skjer!:hilarious:

Hihi, takk!:Heartred En bekymret førstegangs trenger litt trygging nå og da!:angelic:

førstegangs selv her etter assistert. Har hatt mye murringer. Googlet mye selv ❤️

Aner ikke om dette kan kalles et symptom eller om kroppen min bare lurer meg, men siste dagene har jeg kjent masse fantomspark!! Helt sinnsykt merkelig. Som om det er en full size baby inni der :hilarious::hilarious::hilarious:

Idag har jeg vært skikkelig uggen og trøtt:yuck: Sååå yeeey. Håper ikke dette er starten på en verre periode :wacky:

Småuggen før frokost di to siste dagene, men gir seg med mat - heldigvis! Venter at det blir verre forløpende!

Og der kom kvalmen ja :rolleyes: Spent på hvordan det blir nå, for sist gang hadde jeg sommerferie og kunne ta det helt med ro når jeg følte meg dårlig. Nå skal jeg ha undervisning for 28 7-åringer :wacky: Ble aldri så kvalm at jeg kastet opp sist gang, så håper jeg er like heldig nå.

Er 7+5 nå, og har vært ganske dårlig de siste 3-4 ukene. Såpass at jeg store deler av tiden har vært sengeliggende, men uten å kaste opp. Forrige lørdag begynte jeg derfor å ta postafen. Det har hjulpet, men siden igår har jeg følt meg ganske bra.

Er trøtt og må fort ha en lur på dagen, men kvalmen føles bedre ut. Igår fikk jeg dratt halv dag på jobb, på trening OG jeg hadde matlyst.

Så nå er jeg utrolig stresset for at noe er gale.. jeg har hørt at symptomene ofte blir verst ved uke 9, og derfor bekymrer jeg meg dersom mine blir svakere. Var på UL på lørdag og alt så bra ut.

Men så kan det jo hende at symptomene kommer sterkere tilbake og slår meg helt ut. Men ja, er veldig stresset og lei meg for at dette skal bety at noe er gale.

Ååh, nå har trøttheten virkelig kommet for fullt :dead: Lider meg gjennom arbeidsdagene..

Fremdeles ingen symptomer her. Føler meg som en oppblåst delfin, og har strålesmerter / stikkinger som varer en stund

Back
Topp