Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! SeriøstNå er ikke jeg noen ekspert, men det høres ut som slike smerter mange beskriver, type ligamentsmerter pga livmoren strekker seg. Så lenge det går over tror jeg ikke det er noe farlig![]()
Hadde du fryst eller ferskinnsett ? Stikking i eggstokk har Alt-for-mamma-jordmor-Siri sagt stammer fra det gule legemet på den siden man hadde eggløsningUsj, i dag har jeg skikkelig mensensmerter liksom.. Kjenner en slags varme i livmorområdet og korsryggen! OG det stikker ganske mye mot venstre eggstokk.. Er så redd for at dette betyr at det er noe galt!!Skal til legen i morgen, håper hun kan berolige meg litt.. Er bare 5+4 i dag!
![]()
Hadde du fryst eller ferskinnsett ? Stikking i eggstokk har Alt-for-mamma-jordmor-Siri sagt stammer fra det gule legemet på den siden man hadde eggløsning(Har vært bekymra for AKKURAT de samme tingene som du skriver om her, stikking ved venstre eggstokk, heavy mensmurringer).
Håper du finner noe trøst, og at legen kan berolige deg![]()
Usj, i dag har jeg skikkelig mensensmerter liksom.. Kjenner en slags varme i livmorområdet og korsryggen! OG det stikker ganske mye mot venstre eggstokk.. Er så redd for at dette betyr at det er noe galt!!Skal til legen i morgen, håper hun kan berolige meg litt.. Er bare 5+4 i dag!
![]()
Hadde du fryst eller ferskinnsett ? Stikking i eggstokk har Alt-for-mamma-jordmor-Siri sagt stammer fra det gule legemet på den siden man hadde eggløsning(Har vært bekymra for AKKURAT de samme tingene som du skriver om her, stikking ved venstre eggstokk, heavy mensmurringer).
Håper du finner noe trøst, og at legen kan berolige deg![]()
Ja, kjente meg Sååå igjen i bekymringen din her, så måtte bare svareFrys i naturlig syklus! Ahaa, det gir jo mening!Åh, takk for at du skrev det, jeg ble faktisk litt roligere allerede!
Trenger ofte bare noen som kan si "det har jeg også opplevd, og det gikk fint"!
![]()
Ja, kjente meg Sååå igjen i bekymringen din her, så måtte bare svare
Hah, ja vet! Selv om ingen svangerskap er like sies det, så sammenligner man allikevel!Vet jo ikke hvordan dette ender, men 6+2 i dag, så so far so good!
Si ifra hvis legen kommer med noen smarte ting eller gode rådOg håper du får slappet av litt
Varmeflaske er min gode venn når det står på spm verst
![]()
Helt normalt. Bare å lene seg tilbake og bli vant med det![]()
Hehe, skal si fra hvis hun kommer med noen beroligende ord jeg kan dele!Er liksom ikke så ille at jeg trenger smertestillende ellernoe, men akkurat nok til at jeg lurer på hva som skjer!
Hihi, takk!En bekymret førstegangs trenger litt trygging nå og da!
![]()