Symptomtråd

Jeg er så lettrørt. Gråter ca 15 ganger pr dag. Har sett fødeavdeling på Discovery+ de siste dagene, og gråter av hver eneste episode :hilarious: Akkurat nå kom jeg over en spleis på Instagram, og tårene triller :oops:
Haha, jeg og! Jeg gråter veldig av bilder av dyrebabyer, eller andre søte ting :hilarious::hilarious:

Føler jeg også nesten har litt mindre symptomer de siste dagene. Ennå ganske trøtt, men ikke like ille som det var, mindre ømme pupper og ikke like sulten hele tiden.
Eller kanskje jeg bare har blitt vant til det :hilarious:
Vet jo at det er normalt at symptomene svinger, men jeg blir nervøs for at noe er galt. Skal til fastlegen på tirsdag og takker alt mellom himmel og jord for at han har ultralyd så jeg kan se at det ennå er liv.
8+5 idag. :happy:

Jeg er 8+0 idag, og har kjent litt på det samme som deg. Har gått fra å være utrolig kvalm, ingen matlyst og vektnedgang til at kvalmen er levbar, matlysten er ok og vekten har gått opp igjen til det normale. Jeg har hengt meg så opp i det siden jeg har hørt at det er verst i uke 9, som vi begge nå er i - og at jeg synes det er pussig at jeg skal føle meg bedre da. Men kanskje det kommer tilbake, kanskje vi bare er blitt vant til det - eller at vi er over den verste kneiken :Heartred tror heldigvis det går bra med både din og min sin spire!

Er 7+5 nå, og har vært ganske dårlig de siste 3-4 ukene. Såpass at jeg store deler av tiden har vært sengeliggende, men uten å kaste opp. Forrige lørdag begynte jeg derfor å ta postafen. Det har hjulpet, men siden igår har jeg følt meg ganske bra.

Er trøtt og må fort ha en lur på dagen, men kvalmen føles bedre ut. Igår fikk jeg dratt halv dag på jobb, på trening OG jeg hadde matlyst.

Så nå er jeg utrolig stresset for at noe er gale.. jeg har hørt at symptomene ofte blir verst ved uke 9, og derfor bekymrer jeg meg dersom mine blir svakere. Var på UL på lørdag og alt så bra ut.

Men så kan det jo hende at symptomene kommer sterkere tilbake og slår meg helt ut. Men ja, er veldig stresset og lei meg for at dette skal bety at noe er gale.
Har hørt at for noen så begynner kvalmen å lette litt i uke 8 og min gyn sa det er helt vanlig og ingenting å stresse for :Heartpink Nyt dagene uten symptomer, for det kan være lenge til neste gang:p

6+5, kvalme, vondt i korsryggen hele dagen og ømme pupper. Har gått og ventet på Hormonella lenge nå men i går ankom hun med et brak:hilarious:

Først da vi var på vei til familiemiddag men jeg ikke KLARTE å vente uten å dø av sult så sa mannen måtte stoppe innom yx for å kjøpe pølse til meg, skal si jeg brølte og rev i rattet da han tullet og latet som han ikke skulle ta av til bensinstasjonen:oops:

Så gråt jeg meg igjennom 7 episoder med 71 grader nord noen timer etter, så rørt :hilarious:

5+3 konstant sulten, metthetsfølelsen varer kun i 10 minutter på dagtid og veldig kvalm på kvelden samt ømme pupper.

Det har vært mye nytt for denne førstegangs gravide, hadde nok innbilt meg at alt dette skulle komme mye senere i svangerskapet. Så feil kan man ta :sorry:

Tok en sykedag i dag. Følte meg så lat. Men når jeg nå tok en postafen, følte formen ble bedre og skulle rydde litt, så måtte jeg legge meg på sofaen etter 15 minutt..

Noen andre som opplever litt grønnaktig utflod nå og da? Ble bekymret for bakteriell vaginose, men fastlegen var ikke bekymret siden jeg ikke opplever problemer med lukt. Blir så bekymret for å miste igjen..

I går fikk jeg plutselig blødning, men tror ikke den var farlig... mørkerødt med utflod så var slimete. Gikk etterhvert over til brunt så gikk jo fort over, men et lite øyeblikk der passerte hele svangerskapet foran øynene mine :wideyed:

Har bestilt tidlig ultralyd privat nå da, så kanskje jeg kan slappe av litt..

Fryser altså så veldig om dagen o_O Hater det, vil heller være for varm! Ihvertfall nå på vinteren :p

Noen andre som opplever litt grønnaktig utflod nå og da? Ble bekymret for bakteriell vaginose, men fastlegen var ikke bekymret siden jeg ikke opplever problemer med lukt. Blir så bekymret for å miste igjen..
Jeg har det. Om du gjør et generelt søk på forumet, så ser det ut som at svært mange opplever det. :)

Vonde pupper, har et ekstremt spisebehov og føler meg sulten hele tiden, trøtt og veksler fort mellom trist og irritert (stakkars mannen:p). Ikke så veldig kvalm hele tiden lenger, men det kan komme en og annen bølge

Fortsatt kvalme, vond korsrygg og ømme pupper hovedsakelig :p Tul på mandag, da er jeg 7+2:nailbiting:

Jeg veksler mellom å svette og ha frysninger. Klarer ikke å regulere kroppstemp. denne uken. Sjekket faktisk for feber på tirsdag for da var det helt ekstremt, men ikke feber :) Mulig kroppen bare er sliten etter en langhelg i Køben

Og der kom kvalmen, gitt. 6+2.. :hungover: Håper det er en forbigående greie..:rolleyes: Ulvehunger er erstattet med "æsj, mat"! :wtf: Får prøve å se på det som et godt tegn!

Jeg er 8+0 idag, og har kjent litt på det samme som deg. Har gått fra å være utrolig kvalm, ingen matlyst og vektnedgang til at kvalmen er levbar, matlysten er ok og vekten har gått opp igjen til det normale. Jeg har hengt meg så opp i det siden jeg har hørt at det er verst i uke 9, som vi begge nå er i - og at jeg synes det er pussig at jeg skal føle meg bedre da. Men kanskje det kommer tilbake, kanskje vi bare er blitt vant til det - eller at vi er over den verste kneiken :Heartred tror heldigvis det går bra med både din og min sin spire!
Enig!

6uker i dag. Jeg fryser hele tiden, klarer ikke å få varmen i meg. Ellers mensensmerter og litt kvalme som kommer og går. Ikke vært veldig kvalm, men føler meg litt uggen på en måte. Og veldig trøtt/blir fort sliten.

Back
Topp