Symptomtråd

Det er som kvalmen bare ble kastet over meg! Og sjefen min er på besøk fra utlandet. Så jeg må jo late som ingenting. Var ikke sørlig kvalm med førstemann - så lurer på om dette kan være en jente denne gang

Usj, i dag har jeg skikkelig mensensmerter liksom.. Kjenner en slags varme i livmorområdet og korsryggen! OG det stikker ganske mye mot venstre eggstokk.. Er så redd for at dette betyr at det er noe galt!!:oops: Skal til legen i morgen, håper hun kan berolige meg litt.. Er bare 5+4 i dag!:bag:

hva sa legen?

hva sa legen?

Det samme som dere. :hilarious:
"Det er helt normalt, særlig de første ukene". Så lenge det ikke var heftig blødning og sterke krampelignende smerter samtidig var det god stemning! :)

Aaau, når du ligger utstrakt i sengen... og hoster hardt... og glemmer å krype i fosterstilling først...:nailbiting: Kjentes ut som hele livmora ble røska ut:blackeye::scared007
8+1, fortsatt kvalm, oppblåst, store ømme pupper, og veeeeeldig sliten..

Aaau, når du ligger utstrakt i sengen... og hoster hardt... og glemmer å krype i fosterstilling først...:nailbiting: Kjentes ut som hele livmora ble røska ut:blackeye::scared007
8+1, fortsatt kvalm, oppblåst, store ømme pupper, og veeeeeldig sliten..
Hoff det er så sinnsykt vondt :hungover:

5+1 men nummer en ❤️Super sulten, men blir kjempe fort mett. Litt mensen murringer og brystene er litt ømme. Men noen ganger føler jeg ingenting og lurer på om jeg bare har innbilt meg hele greia har liksom ingenting å sammenligne med.

Er det forresten vanlig å være mer øm i ett bryst enn i det andre? Hos meg er ofte det høyre brystet ømmest, og det venstre av og til. Flere som opplever det samme? :-)

Kvalmkvalmkvalmkvalm.
Første gang med oppkast i går, spent på julebord i morgen...

Er det forresten vanlig å være mer øm i ett bryst enn i det andre? Hos meg er ofte det høyre brystet ømmest, og det venstre av og til. Flere som opplever det samme? :)
Jeg opplever at det veksler litt. Noen ganger fra side til side og noen ganger er begge like ømme. Graden av ømhet er forskjellig fra dag til dag også.

Føler meg bare trist og er liksom på gråten hele tida :rolleyes: Akkurat nå ble jeg skikkelig lei meg fordi jeg savner gubben som er på jobb. Pleier jo ikke å være sånn :wacky: Men de siste dagene har jeg liksom bare kjent på at jeg har en skikkelig trist følelse inni meg, er på gråten og får lett tårer i øya uten at jeg egentlig vet hvorfor. For det er jo egentlig ingen grunn til å føle seg trist.

Har aldri hatt så mye forskjellige symptomer på graviditet som nå :wtf: Kvalm, energiløs, trøtt, ømme pupper, irritert, trist, spotting i starten osv. Rett og slett elendig form og ligger for det meste rett ut:rolleyes:

5+6 og våkna opp med kvalme idag :depressed: Men heldigvis gikk det over etter bare 1-2 timer :happy:

Igår hadde jeg en skikkelig gråtedag. Føltes nesten litt som barseltårene :hilarious:

7+5.

Noen av symptomene mine har roet seg den siste uka. Kvalmen som har hengt i siden 3 dpo er borte, ligamentsmerter er så og si borte. Det som henger i fortsatt er ville og ekte drømmer, svimmelhet og et inni hampent temperament! Stakkars mannen, han får høre det. - men guuud så irriterende han er! Elsker han altså, men når jeg hverken orker nærkontakt eller bruke energi på å forklare noe som er opplagt eller gjøre eller gjenta noe flere ganger, da smeller det litt!

Føler jeg også nesten har litt mindre symptomer de siste dagene. Ennå ganske trøtt, men ikke like ille som det var, mindre ømme pupper og ikke like sulten hele tiden.
Eller kanskje jeg bare har blitt vant til det :hilarious:
Vet jo at det er normalt at symptomene svinger, men jeg blir nervøs for at noe er galt. Skal til fastlegen på tirsdag og takker alt mellom himmel og jord for at han har ultralyd så jeg kan se at det ennå er liv.
8+5 idag. :happy:

Det er som kvalmen bare ble kastet over meg! Og sjefen min er på besøk fra utlandet. Så jeg må jo late som ingenting. Var ikke sørlig kvalm med førstemann - så lurer på om dette kan være en jente denne gang

Absolutt mulig! Mye dårligere med jentene enn med gutten :happy: Blir spennende å se:happy:

Føler jeg også nesten har litt mindre symptomer de siste dagene. Ennå ganske trøtt, men ikke like ille som det var, mindre ømme pupper og ikke like sulten hele tiden.
Eller kanskje jeg bare har blitt vant til det :hilarious:
Vet jo at det er normalt at symptomene svinger, men jeg blir nervøs for at noe er galt. Skal til fastlegen på tirsdag og takker alt mellom himmel og jord for at han har ultralyd så jeg kan se at det ennå er liv.
8+5 idag. :happy:

Haha, det tenkte jeg også på, at man faktisk vender seg til det meste :hilarious: Signerer forøvrig på UL-app hos legen!! Skjønner ikke hvordan jeg skulle greid meg uten! SÅ betryggende :Heartpink

5+1 men nummer en ❤️Super sulten, men blir kjempe fort mett. Litt mensen murringer og brystene er litt ømme. Men noen ganger føler jeg ingenting og lurer på om jeg bare har innbilt meg hele greia har liksom ingenting å sammenligne med.
Samme her. Er 5 + 0 i dag. Synes nesten symptomene har avtatt og gjør meg bekymret. Hadde murringer som har gitt seg og sitter igjen med ømme bryst (kan liksågodt være progesteronstøtten jeg bruker) og kaaaanskje en liten underliggende kvalme(?). :bored: Blir jo engstelig for at utviklingen har stoppet. :nailbiting:

Jeg er så lettrørt. Gråter ca 15 ganger pr dag. Har sett fødeavdeling på Discovery+ de siste dagene, og gråter av hver eneste episode :hilarious: Akkurat nå kom jeg over en spleis på Instagram, og tårene triller :oops:

Jeg er så lettrørt. Gråter ca 15 ganger pr dag. Har sett fødeavdeling på Discovery+ de siste dagene, og gråter av hver eneste episode :hilarious: Akkurat nå kom jeg over en spleis på Instagram, og tårene triller :oops:

Tøft gjort å se den nå. Jeg vil helst lkke tenke på fødsel:nailbiting:

Er det forresten vanlig å være mer øm i ett bryst enn i det andre? Hos meg er ofte det høyre brystet ømmest, og det venstre av og til. Flere som opplever det samme? :)

Jeg hadde det slik de første ukene. Høyre var kjempeøm, mens venstre var ikke noe særlig. Så kom det en periode der venstre ble mer øm, og så ble de like øm og så var de mindre øm. Tipper det er helt normalt!

Back
Topp