Symptomtråd

«Godt» å høre flere har magevondt, har vært så bekymra, men virker som det er mer normalt enn jeg trodde! Har bare aldri hatt det før i tidligere svangerskap. Var hos lege i dag for blodprøver og spurte han samtidig, og han mente det ikke var noe å bekymre seg over så lenge det ikke er kombinert med blødninger. Håper det stemmer! Han anbefalte minifom eller Imogas, for å se om det hjelper.

Har hatt sånne rare smerter på baksiden hvis jeg sitter ubehagelig. Håper det er bare ligamentsmerter, og ikke bekkenet :oops:

Veldig trøtt, men mest i 1. trimester :hungover: Det mest fremtredende symptomet mitt er at brystene blir ekstremt vonde så fort de blir kalde, har lest meg frem til at det mest sannsynlig er noe som heter Raunauds fenomen, auch! :banghead: Har ikke kjent noe lignende smerte i dem før, kjennes ut som om de skal sprenge, passer bra nå som det er - 25°:eek:

Føler at nå som jeg hsr bikket 2 trimester så har jeg mye mindre symptomer, som jo er både og :bag: er jo alltids bekymret for at noe skal være galt. Men har jo fortsatt ømme pupper, dog mest om natta, tror faktisk amme bh snart må bli kjøpt inn. Og jeg må fortsatt ofte på do, kjenner ryggen en del mer enn tidligere, men ingenting faretruende der enda :smiley-ashamed004 det er fint å ha magen å se på.

Løste mitt eget hodepine problem her om dagen, fordi jeg innså at jeg spiser for lite/dårlig frokost og det blir det tull av. Selvom av og til har det vært stiv nakke/skulder som har vært årsaken. Får holde ut 2 uker til før jeg får ultralyd igjen :bag:

Jeg er litt over 12 uker og skal til gyn på mandag for å se om alt er som det skal være og at det er liv. Blir fulgt tett opp pga 3 MA i 21. Jeg har lest så mange steder at forstoppelse er vanlig, men jeg får til å gå på do hver dag. Den perioden jeg var i dårligst form og kastet opp daglig var jeg litt forstoppet, men har ikke gått mer enn 1-2 dager noen få ganger.

Den ekstreme kvalmen ga seg i uke 9-10. Jeg er daglig kvalm og uggen, men nå et det litt mer levelig og energien har blitt bedre.

Etter jeg bikka 12 uker har jeg begynt å kjenne stikking/murring i livmoren, på en litt annen måte enn tidligere, det er også mer nå. Innbiller meg at det ekstra jeg kjenner er at den kommer opp av bekkenet. Samt at jeg blir fort sliten i korsryggen.

Har vært tungpustet helt siden starten av svangerskapet, spesielt når jeg går tur, som er i sneglefart. Også snurrer det rundt når jeg reiser meg. Har naturlig lavt blodtrykk.

Veldig redd for at det ikke skal være liv lengre når jeg skal på ul kommende mandag, men ber om at alt er bra.

Back
Topp