LilleMy2022
Andre møte med forumet
8+4 nå. De to siste ukene har det vært oppkast og kvalme hver dag, siste uken har det holdt på hele dagen. Og puppene er et kapittel for seg selv, så vondt alt som gjør at de beveger seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!
Har kjent lite symptomer idag, og da blir jeg litt nervøs. Satser på at alt er som det skal.
Her er symptomene også varierende. En dag merker jeg ingenting, en annen dag litt og en annen dag igjen mer. Blir også nervøs på dager hvor jeg ikke kjenner så mye! Var på tidlig ultralyd i går og fikk se et lite embryo med bankende hjerte <3
Hvilke symptomer har du når de er til stede?
Mett og sulten på sammen tid! Så enig. Og så ubehageligPuh, jeg sliter med kvalme, særlig morgen og kveld. Men jeg syns denne kvalmen er noe helt annerledes enn "vanlig" kvalme.. jeg opplever denne gravid kvalmen som en følelse av å være sulten og mett på en gang. Utrolig forvirrende og ekstremt vanskelig å tolke hva kroppen egentlig vil uke 8+2 i dag, så trøster meg med at det kanskje letter snart. ellers veldig trøtt, ømme bryster og vond i korsryggen som flere andre her. Vi er jammen meg noen råtasser som står på for en god sak!
Kjenne rmeg veldig godt igjen i måten du beskriver kvalmen på..Puh, jeg sliter med kvalme, særlig morgen og kveld. Men jeg syns denne kvalmen er noe helt annerledes enn "vanlig" kvalme.. jeg opplever denne gravid kvalmen som en følelse av å være sulten og mett på en gang. Utrolig forvirrende og ekstremt vanskelig å tolke hva kroppen egentlig vil uke 8+2 i dag, så trøster meg med at det kanskje letter snart. ellers veldig trøtt, ømme bryster og vond i korsryggen som flere andre her. Vi er jammen meg noen råtasser som står på for en god sak!
Lite symptomer i dag også, men skal på tidlig ultralyd i morgen. Krysser fingrene for at alt ser bra ut.
Har ikke hatt veldig mye symtomer, men litt ømme bryster, småkvalm/uggen, veldig kald, litt mensensmerter og veldig trøtt. Men ingenting som har vært veldig fremtredende egentlig, utenom de dagene jeg har vært veldig kald eller veldig trøtt.
Hvordan gikk ultralyden i dag?