Symptomtråd

8+4 nå. De to siste ukene har det vært oppkast og kvalme hver dag, siste uken har det holdt på hele dagen. Og puppene er et kapittel for seg selv, så vondt alt som gjør at de beveger seg

Er 7+6 nå, ifølge appene. Er trøtt, ømme bryster og vondt i korsryggen. Og ellers litt vondt i magen hvis jeg sitter for mye.. heldigvis ikke kvalm lenger :)

Stresset over mindre kvalme i går, men den kom i dobbel dose i dag :yuck: 7+1

Fortsatt bare sliten og veldig surrete, noe som passer ypperlig når jeg har to eksamener neste uke :wacky:

Sykt sliten og trøtt, kald og ekstremt ømme bryster..
Noe kvalm innimellom, men heldigvis ikke noe konstant. :)

8+3 i dag!

Jeg fryser nesten hele tiden, kan ikke huske at jeg gjorde det sist jeg var gravid.
Hjelper ikke akkurat at det er noe tull med varmen på jobb så det er 14-15 grader her :smiley-angry017

Kvalmen har begynt å forsvinne litt men det kommer en bølge kasta på meg innimellom. I starten var jeg uggen 24/7 mens nå får jeg pauser. Til gjengjeld er kvalmen kraftigere når den først kommer. I tillegg er jeg fremdeles veldig trøtt og blir fort sliten. Puppene er hakket mindre ømme men brystvortene tar blitt helt sinnsykt vonde og føles nesten såre.
Også er jeg fremdeles gretten. Stakkars mannen prøver bare å være hjelpsom og steller for meg når jeg er dårlig også kjefter jeg å klager på at jeg ikke orker mas :rolleyes: Klarer jo ikke å ta meg sammen heller :confused:

Jeg er ganske uggen i dag, men det går litt opp og ned.. Ellers er jeg fortsatt veldig øm i brystene. :rolleyes:

Har kjent lite symptomer idag, og da blir jeg litt nervøs. Satser på at alt er som det skal.

Her er symptomene også varierende. En dag merker jeg ingenting, en annen dag litt og en annen dag igjen mer. Blir også nervøs på dager hvor jeg ikke kjenner så mye! Var på tidlig ultralyd i går og fikk se et lite embryo med bankende hjerte <3

Hvilke symptomer har du når de er til stede?

Her er symptomene også varierende. En dag merker jeg ingenting, en annen dag litt og en annen dag igjen mer. Blir også nervøs på dager hvor jeg ikke kjenner så mye! Var på tidlig ultralyd i går og fikk se et lite embryo med bankende hjerte <3

Hvilke symptomer har du når de er til stede?

Lite symptomer i dag også, men skal på tidlig ultralyd i morgen. Krysser fingrene for at alt ser bra ut.
Har ikke hatt veldig mye symtomer, men litt ømme bryster, småkvalm/uggen, veldig kald, litt mensensmerter og veldig trøtt. Men ingenting som har vært veldig fremtredende egentlig, utenom de dagene jeg har vært veldig kald eller veldig trøtt.

Puh, jeg sliter med kvalme, særlig morgen og kveld. Men jeg syns denne kvalmen er noe helt annerledes enn "vanlig" kvalme.. jeg opplever denne gravid kvalmen som en følelse av å være sulten og mett på en gang. Utrolig forvirrende og ekstremt vanskelig å tolke hva kroppen egentlig vil uke 8+2 i dag, så trøster meg med at det kanskje letter snart. ellers veldig trøtt, ømme bryster og vond i korsryggen som flere andre her. Vi er jammen meg noen råtasser som står på for en god sak! :gen014

Fortsatt dårlig form. Kvalm, trøtt, hodepine. Og i kveld utrolig hormonell.
Mannen prøvde å være morsom nettopp, og tulla med meg fordi jeg sa feil. Lo først, skikkelig. Så han tenkte jo at han skulle fortsette å være morsom, og jeg lo til jeg gråt, og da gråt jeg skikkelig. Helt ute av det. Føles så dust.
Her om dagen gråt jeg fordi vi skulle på julegrantenning, og det var så rørende...

Puh, jeg sliter med kvalme, særlig morgen og kveld. Men jeg syns denne kvalmen er noe helt annerledes enn "vanlig" kvalme.. jeg opplever denne gravid kvalmen som en følelse av å være sulten og mett på en gang. Utrolig forvirrende og ekstremt vanskelig å tolke hva kroppen egentlig vil uke 8+2 i dag, så trøster meg med at det kanskje letter snart. ellers veldig trøtt, ømme bryster og vond i korsryggen som flere andre her. Vi er jammen meg noen råtasser som står på for en god sak! :gen014
Mett og sulten på sammen tid! Så enig. Og så ubehagelig

Har rare symptomer! Føler meg skrubbsulten, men så fort jeg spiser er det bare «ugh» jeg har jo ikke lyst på mat!:bored:

Kjenne rmeg veldig godt igjen i måten du beskriver kvalmen på..

Lite symptomer i dag også, men skal på tidlig ultralyd i morgen. Krysser fingrene for at alt ser bra ut.
Har ikke hatt veldig mye symtomer, men litt ømme bryster, småkvalm/uggen, veldig kald, litt mensensmerter og veldig trøtt. Men ingenting som har vært veldig fremtredende egentlig, utenom de dagene jeg har vært veldig kald eller veldig trøtt.

Hvordan gikk ultralyden i dag?

I morgen skal jeg på TUL og jeg gruer meg, en del av meg sier det kommer til å gå bra, men en annen liten del av meg er usikker.

Har symptomer som virker å avta, ikke at jeg har hatt så mange. Men er jo ikke noe særlig kvalm, og puppene begynner å bli mindre ømme enn de har vært og alt er bare skummelt :bag:

Skulle ønske jeg kunne klart å være litt mer positivt innstilt, men som første gangs er alt nytt og jeg vet jo ikke hva jeg skal forvente :bag:

Tenker kanskje jeg skal få bestilt time og snakket med jordmor alikevell :smiley-ashamed004

Back
Topp