Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei dere. Her er det småkvalme og raper i ett sett. klarte ikke stå over grytene som duftet av fløte istad, ei heller få i meg en smoothie- vokste litt i munnen på meg.
utover dette er jeg mest plaget av smerter i muskler og ledd, omtrent som når man har influensa ( bare med god allmenntilstand da ). noen andre som har / har hatt det slik?
NySånne smerter har jeg og. Tenker det er hormonomstilling og søvnmangel.., Håper det ikke er noe sykdom.
Ny
Godt vi er flere da hvertfall.
Ja altså, jeg fikk så noia av det I går at eg tok en hjemmetest for covid for sikkerhetsskyld.
men jeg finner de plagene igjen i andre forum også etter å ha lest litt, så heeelt uvanlig kan det ikke være. Har også lest at det kan skyldes hormonet relaxin. Hvor lenge har du kjent de «plagene», og hvor langt er du på vei?
Hahah woow okei jeg også er typ 4+4 /5 har kjent det nå i 2dg. Så dette var jo veeeldig likt da.2-3 dager. Jeg er 4+5 eller noe i den duren +/- et par dagerHar ikke 100% kontroll på det.
Jeg oppdaget rosa blødning i toalettet tidligere i dag, prøvde å overtale meg selv om at det er normalt, men kommer ikke forbi at jeg også har kjent på mensmurringer i magen. Ventet en time, gikk på do igjen og tok en urinprøve og ser at urinen er rosa. Kom også litt friskt, rødt blod da jeg tørket meg. Og strimmelen jeg stakk i urinprøveglasset, var negativ. Så jeg antar det betyr at dette endte i SA for meg, dessverre. Var ikke forberedt på det, og er så trist og lei meg nå![]()
Ånei, masse masse lykke til videre! Så trist..Jeg oppdaget rosa blødning i toalettet tidligere i dag, prøvde å overtale meg selv om at det er normalt, men kommer ikke forbi at jeg også har kjent på mensmurringer i magen. Ventet en time, gikk på do igjen og tok en urinprøve og ser at urinen er rosa. Kom også litt friskt, rødt blod da jeg tørket meg. Og strimmelen jeg stakk i urinprøveglasset, var negativ. Så jeg antar det betyr at dette endte i SA for meg, dessverre. Var ikke forberedt på det, og er så trist og lei meg nå![]()

er vaksinert med to doser, men redd det kan skape komplikasjoner om jeg får det..Tenker og en del på det. Både jeg og flere av vennene våre jobber på skole og i bhg.. har hørt at det kan være skadelig for fosteret å få corona..Andre som er bekymret for å få covid nå som smitten øker på? Føler på meg at mini kommer til å dra det med seg fra barnehagener vaksinert med to doser, men redd det kan skape komplikasjoner om jeg får det..

2-3 dager. Jeg er 4+5 eller noe i den duren +/- et par dagerHar ikke 100% kontroll på det.
Jeg har fått skyggestrek på to hurtigtester hjemme og har fått time til pcr-test i morgen.. Kjenner jeg er veldig redd for å spontanabortere hvis jeg er smittetAndre som er bekymret for å få covid nå som smitten øker på? Føler på meg at mini kommer til å dra det med seg fra barnehagener vaksinert med to doser, men redd det kan skape komplikasjoner om jeg får det..

Vi fikk det i hus rett før jul, men jeg ble ikke smittet (vaksinert med to doser, ikke fått oppfriskningsdose). Både mini og samboer ble friske i løpet av en ukes tidAndre som er bekymret for å få covid nå som smitten øker på? Føler på meg at mini kommer til å dra det med seg fra barnehagener vaksinert med to doser, men redd det kan skape komplikasjoner om jeg får det..

Ville bare oppdatere deg på at jeg tok kontakt med fastlegen på Helse-Norge for å sende en mld om plagene , han mente det ikke var vanlig med så mye muskel/leddplager så tidlig så han anbefalte å bestille en time fordi det naturligvis er vanskelig å vurdere over nett. Så da får jeg gjøre det. Er også nærkonakt til en som ble covidsmittet 30.12. Har tatt to hurtigtester siden, og ingen antydning til covid ifølge den hvertfall.
Jeg oppdaget rosa blødning i toalettet tidligere i dag, prøvde å overtale meg selv om at det er normalt, men kommer ikke forbi at jeg også har kjent på mensmurringer i magen. Ventet en time, gikk på do igjen og tok en urinprøve og ser at urinen er rosa. Kom også litt friskt, rødt blod da jeg tørket meg. Og strimmelen jeg stakk i urinprøveglasset, var negativ. Så jeg antar det betyr at dette endte i SA for meg, dessverre. Var ikke forberedt på det, og er så trist og lei meg nå![]()