Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også dårligere matlystLeser om så mange med økt matlyst… er det flere som meg som har dårligere matlyst pga kvalme?![]()

Strikker ikke, men hekler.. Skal begynne på ett leketeppe snart.. Må bare bli ferdig med babyteppet til svigerinna mi først. Hu har termin i dagMerker ingen symptomer enda (noe som selvfølgelig gjør meg mer bekymret enn fornøyd)
Har begynt å strikke babyteppe, og planlegger også en babygenser som matcher en genser jeg har strikket til mannenFlere som koser seg med strikking?
Føler med deg! Her er jeg også dødskvalmGi meg styrke!! Skal i familie middag i dag!!
Ikke har jeg mat lyst og enkelt ting får meg til å brekke meg.
Da jeg stod over grytene på nyttårsaften måtte jeg "svelge unna" brekkningene.

Gi meg styrke!! Skal i familie middag i dag!!
Ikke har jeg mat lyst og enkelt ting får meg til å brekke meg.
Da jeg stod over grytene på nyttårsaften måtte jeg "svelge unna" brekkningene.

Føler med deg! Jobber også i bhg og ble sykemeldt rett før juleferien fordi jeg var helt på bunn når det gjelder energi. Har fått hentet meg litt inn nå da, men spent på hvordan det blir videre. I fjor da jeg var gravid ble jeg akutt sykemeldt i uke 6 da kvalmen slo inn for fult. Og jeg har angst for å spy, så jeg taklet ikke å gjøre så mye som kunne trigge spying. Og da jeg var gravid med førstemann var jeg 50% sykemeldt i starten. Tar det litt som det kommer.Kjenner jeg gruer meg bittelitt til å begynne på jobb igjen etter juleferie. Jobber i barnehage og har vært ekstremt sliten i lang tid da jeg har ei frøken på 1,5 år som er veldig urolig om natta til tider, og vil ikke tru jeg får no mer overskudd og energi nå framoverFøler heller ikke for å fortelle om graviditeten enda da det er så tidlig.
Enig der... Kjenner så utrolig lite. Kjenner liksom ikke at det skjer noe i magen. Har bare litt ømme pupper. Veldig oppblåst av all dritten vi spiser om dagen da. Klarer ikke helt slappe av med tanken på at det faktisk går bra denne gangen.Merker ingen symptomer enda (noe som selvfølgelig gjør meg mer bekymret enn fornøyd)
Har begynt å strikke babyteppe, og planlegger også en babygenser som matcher en genser jeg har strikket til mannenFlere som koser seg med strikking?

Huff. Føler med deg!Jeg også! Skal på ribbemiddag i dag… gruer meg![]()

5000Noen som vet hvor mange innlegg som skal til for å få opprettet skjult forum?![]()
Jeg, blir så kvalm og dårlig med en gang jeg spiser. Har best erfaring med tørr og "sunn" mat og verst med feit mat. Prøvde å spise litt salt chips og gikk og gulpet resten av kveldenLeser om så mange med økt matlyst… er det flere som meg som har dårligere matlyst pga kvalme?![]()

Har ingen tips, men lurer på det samme. Har også en del «bagasje» med prøvingen. Tiden går såå sakte. Har bare lyst å komme over kneika ved 12 ish ukerHar dere noen taktikk for at dette med graviditet ikke skal bli så altoppslukende? Er 3+5 nå, og nå begynner den forferdelige ventetiden rundt det om det går bra eller ikke.. Historikk med både BO, SA, MA, medisinske hjemmeaborter, utskrapning og kjemisk abort. Heldigvis 2 friske barn også, så vet det kan gå bra...
Når vi bestemte oss for et 3. barn ble det så veldig viktig for meg, at det stjeler mye av min tankevirksomhet. Og det vil jeg ikke nå. Må prøve å forbli ambivalent så lenge jeg klarer...