Skravletråd

Gi meg styrke!! Skal i familie middag i dag!!

Ikke har jeg mat lyst og enkelt ting får meg til å brekke meg.

Da jeg stod over grytene på nyttårsaften måtte jeg "svelge unna" brekkningene.

Merker ingen symptomer enda (noe som selvfølgelig gjør meg mer bekymret enn fornøyd) :nailbiting:
Har begynt å strikke babyteppe, og planlegger også en babygenser som matcher en genser jeg har strikket til mannen :p Flere som koser seg med strikking?

Merker ingen symptomer enda (noe som selvfølgelig gjør meg mer bekymret enn fornøyd) :nailbiting:
Har begynt å strikke babyteppe, og planlegger også en babygenser som matcher en genser jeg har strikket til mannen :p Flere som koser seg med strikking?
Strikker ikke, men hekler.. Skal begynne på ett leketeppe snart.. Må bare bli ferdig med babyteppet til svigerinna mi først. Hu har termin i dag :)

Føler med deg! Her er jeg også dødskvalm :grumpy:

Jeg også! Skal på ribbemiddag i dag… gruer meg:wtf::confused:

Kjenner jeg gruer meg bittelitt til å begynne på jobb igjen etter juleferie. Jobber i barnehage og har vært ekstremt sliten i lang tid da jeg har ei frøken på 1,5 år som er veldig urolig om natta til tider, og vil ikke tru jeg får no mer overskudd og energi nå framover :p Føler heller ikke for å fortelle om graviditeten enda da det er så tidlig.
Føler med deg! Jobber også i bhg og ble sykemeldt rett før juleferien fordi jeg var helt på bunn når det gjelder energi. Har fått hentet meg litt inn nå da, men spent på hvordan det blir videre. I fjor da jeg var gravid ble jeg akutt sykemeldt i uke 6 da kvalmen slo inn for fult. Og jeg har angst for å spy, så jeg taklet ikke å gjøre så mye som kunne trigge spying. Og da jeg var gravid med førstemann var jeg 50% sykemeldt i starten. Tar det litt som det kommer. :)

Enig der... Kjenner så utrolig lite. Kjenner liksom ikke at det skjer noe i magen. Har bare litt ømme pupper. Veldig oppblåst av all dritten vi spiser om dagen da. Klarer ikke helt slappe av med tanken på at det faktisk går bra denne gangen.

Så koselig med strikkeprosjekt. Har tenkt å begynne å sy babyklær.

Jeg heklet ett babyteppe sist gang. Men etter valpen kom i hus så fikk jo han tak i det:confused:
Kanskje lage ett nytt et når jeg vet alt kommer gå bra. Blir å ringe jm i morgen for samtale. Kommer spørre om jeg for tul denne gangen.

Eg e dautrøtt og sliten i kroppen sjølom me ikkje gjør noe så er kroppen dårlig. Men har fibromyalgi så er vell den som har tatt litt overhånd :/

Fikk nettopp positiv test i dag, 9 eller 10 DPO (litt usikker). Har en gutt fra før hvor det ble både kjemisk, MA og BO på veien. Sniker meg forsiktig inn her, håper at vi har litt mer flaks denne gangen og at det holder hele veien :Heartred

Jeg er ikke sulten hele tiden, som jeg sikkert kommer til å bli etter hvert. Derimot føler jeg meg bare stappet hele tiden. Så oppblåst og full. Og det gjør meg litt kvalm. Ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei allerede. :facepalm::hilarious:

Noen som vet hvor mange innlegg som skal til for å få opprettet skjult forum? :)

Har dere noen taktikk for at dette med graviditet ikke skal bli så altoppslukende? Er 3+5 nå, og nå begynner den forferdelige ventetiden rundt det om det går bra eller ikke.. Historikk med både BO, SA, MA, medisinske hjemmeaborter, utskrapning og kjemisk abort. Heldigvis 2 friske barn også, så vet det kan gå bra...
Når vi bestemte oss for et 3. barn ble det så veldig viktig for meg, at det stjeler mye av min tankevirksomhet. Og det vil jeg ikke nå. Må prøve å forbli ambivalent så lenge jeg klarer...

Desverre har jeg ikke det. Men med en valp og holde fortet så blir det ikke ofte jeg tenker på det. Hadde MA for 3 mnd siden og skrekken sitter fortsatt i, men tenker på det positive. Jeg har 3 barn med min eks mann, en hårete valp med nye gubben og venter igjen hans første barn. :D

Leser om så mange med økt matlyst… er det flere som meg som har dårligere matlyst pga kvalme?:bored:
Jeg, blir så kvalm og dårlig med en gang jeg spiser. Har best erfaring med tørr og "sunn" mat og verst med feit mat. Prøvde å spise litt salt chips og gikk og gulpet resten av kvelden :android:
Best jeg går ned noen kilo nå..:hilarious:

Skjønner ikke hvorfor jeg er sulten 24/7..:p
Ikke går jeg opp et pip i vekt heller... Men det er jo bare bra nå da :wacky: Tipper jeg suser opp i vekt når det nærmer seg :confused: Har lagt på meg 2 kg siden forrige gang. Så er jo noe da:hilarious:

Har dere noen taktikk for at dette med graviditet ikke skal bli så altoppslukende? Er 3+5 nå, og nå begynner den forferdelige ventetiden rundt det om det går bra eller ikke.. Historikk med både BO, SA, MA, medisinske hjemmeaborter, utskrapning og kjemisk abort. Heldigvis 2 friske barn også, så vet det kan gå bra...
Når vi bestemte oss for et 3. barn ble det så veldig viktig for meg, at det stjeler mye av min tankevirksomhet. Og det vil jeg ikke nå. Må prøve å forbli ambivalent så lenge jeg klarer...
Har ingen tips, men lurer på det samme. Har også en del «bagasje» med prøvingen. Tiden går såå sakte. Har bare lyst å komme over kneika ved 12 ish uker:wtf:

Back
Topp