Skravletråd

Hvilken gravid app liker dere? Jeg har både preglife og Graviditet+ men er ikke veldig imponert over noen av dem....
Bruker babyverden, preglife og preggers sine:happy: har libero sin og men mest for poengsamling, har såvidt sjekka ut forumet
 
Skulle bare innom legen å diskutere blodprøvene fra forrige uke? Uka før? Husker ikke. Fikk utvida SM til 50%, pga stress, og kjenner det skal bli veldig godt med roligere dager fremover!!! Mer tid til å se serier og få unna litt husarbeid :p
 
Skulle bare innom legen å diskutere blodprøvene fra forrige uke? Uka før? Husker ikke. Fikk utvida SM til 50%, pga stress, og kjenner det skal bli veldig godt med roligere dager fremover!!! Mer tid til å se serier og få unna litt husarbeid :p
Husarbeid? Ha'kke tid til sånt når det er så mange serier å se :pompus:
 
Ah, jeg var på første skitur uten barn i dag, etter jeg fant ut at jeg var gravid i begynnelsen av januar. Det var en heller slitsom affære! Pulsen til værs med en gang, vondt i ligamentene, også så sjukt redd jeg plutselig er blitt for å falle! MEN, jeg fikk endelig fullført en treningsøkt! :D
 
Note to myself: ikke spis chili con carne før du ikke er gravid igjen.

Rart hvordan smaksløkene endrer seg når du er gravid. Får helt aversjon mot enkelte matvarer/matretter (feks paprika er no-go for meg....)
 
Har første jordmortjenesten i morgen (10+0), veldig spent! Skal bli godt å få luftet noen tanker kjenner jeg...
 
Våknet opp av powernapen med sår hals. Tenkte covid med en gang. Venter nå på at testen godgjør seg
 
Negativ. Men skal ta en test i morgen tidlig også - da skal jeg først ta den i halsen. Føler meg smittet
Krysse fingrene...! Her er det mye smitte både i bhg og skole så jeg er nesten sjokkert over at ingen i familien er smittet enda...
 
Back
Topp