Skravletråd

Jubler for at jeg har lagt testingen på hylla. Ba samboeren om å gjemme de tre siste testene i går. Merker at jeg ikke har godt av å teste daglig. :oops:
 
I dag skal jeg rydde ut jula, det er litt trist synes jeg! Men håper på ei magisk jul i år❤️
Har dere ryddet vekk jula?
 
Jeg ryddet vekk for en ukes tid siden og ble plutselig så mørkt i stua uten julestjerner og staker :shy:
Ja kjenner jeg gruer meg :eek: men det er liksom på tide, 20 dag jul i morgen som er siste frist men da har jeg langdag på jobb og orker ikke når jeg kommer hjem :)
 
Vi skulle, men så ble det ikke tid allikevel. Skal prøve å få det til i dag. Flere som får kjenne på kreftene fra stormen Gyda? Vi bor så langt nord i sverige, men hun kaster sin glans over oss allikevel. :confused:

Såvidt døren til blokken gikk opp.. Og stakkars valpen ville snu i døren. Blir ikke parken i dag nei med mindre det roer seg til gubben kommer hjem.
 
I går kveld hadde jeg skikkelig testeabstinenser. Syns symptomene hadde dappet av sånn, og tryglet samboeren om å få én strimmel. Lure mannen hadde gjemt strimlene på jobben. Det var ikke så mye annet jeg kunne å gjøre enn å kjempe meg igjennom trangen :wacky: :hilarious:
 
Hvorfor har naturen laget oss slik, at man ikke får søvn pga barn 1 - mens barn 2 er i magen? Det gir ingen evolusjonsmessig mening for meg :hilarious: Men vi var kanskje mer sosiale og delte på barneoppdragelsen i neandertaler-times:bag:
 
Hadde besøk av min gode venninne i går. Kjente meg noe utenfor da hun og samboeren min koste seg med skinke, vin og ost, mens jeg drag Carlsberg uten. Hadde mye digg jeg også, men manglet det beste :hilarious:
 
Hvorfor har naturen laget oss slik, at man ikke får søvn pga barn 1 - mens barn 2 er i magen? Det gir ingen evolusjonsmessig mening for meg :hilarious: Men vi var kanskje mer sosiale og delte på barneoppdragelsen i neandertaler-times:bag:

Haha tenkte akkurat det samme da jeg våknet etter en natt med feber og tett nese på minst - har akkurat så vidt begynt å få søvnen tilbake til pre baby nivå (noen netter) og så begynner vi igjen :hilarious:
 
Kor strenge er dere på ting ein ikkje bør spisa? Feks lakris? Det er jo ein ting som anbefalt å ikkje spise mye av?
Og koffein kor strenge er dokke der? Eg drikke ikkje kaffi men e egentlig veldig glad i Pepsi max
 
Har holdt meg vekk fra koffein så langt. Forrige gang var jeg avhengig av dropsene i "søppeldynga" etter en stund fant jeg ut at det var bare lakris i de også:hungover: men klarte ikke stoppe, eneste som holdt kvalmen borte
 
Har holdt meg vekk fra koffein så langt. Forrige gang var jeg avhengig av dropsene i "søppeldynga" etter en stund fant jeg ut at det var bare lakris i de også:hungover: men klarte ikke stoppe, eneste som holdt kvalmen borte
Ja eg kjøpte ein pose med dei rose fiskene, det er jo mye lakris men eg tenke eg komme nok aldri over den grensa for det
 
Pandemien har gjort meg til en pyse. Ikke vært forkjølet på to år og kjenner det virkelig på kroppen. Tror jeg har fått «man flu». Nå klarer jeg så vidt å puste igjennom nesen, klarer så vidt å eksistere. :hilarious: Mannen er forvist til sofaen fordi jeg ikke klarer å ligge i ro . Skal sies at han elsker å sove på sofaen. :rolleyes: Ja, denne natten kan bli laaaang.
 
I morgen har jeg første legetime :happy:Spent,men tenker nå at det kanskje var litt tidlig..
 
Kjenner jeg gleder meg sånn til å flytte! Ikke bare fordi vi nå trenger en leilighet med 2 soverom, men også fordi jeg er så lei av nabolaget og leiligheten vi bor i. Vi har bodd på samme stedet i 4 år og det blir bare mer og mer travelt i nabolaget.
Det er en gate med gjennomkjøring, så det er så kjipt å lufte hunden når det kjører biler hele tiden og tenker det ikke blir bedre med barnevogn. Føler jeg går å puster inn eksos hele dagen:sick006
Skulle ønske vi kunne flyttet i morgen allerede:D Men må vente til den rette leiligheten dukker opp:dance008
 
Kjenner jeg gleder meg sånn til å flytte! Ikke bare fordi vi nå trenger en leilighet med 2 soverom, men også fordi jeg er så lei av nabolaget og leiligheten vi bor i. Vi har bodd på samme stedet i 4 år og det blir bare mer og mer travelt i nabolaget.
Det er en gate med gjennomkjøring, så det er så kjipt å lufte hunden når det kjører biler hele tiden og tenker det ikke blir bedre med barnevogn. Føler jeg går å puster inn eksos hele dagen:sick006
Skulle ønske vi kunne flyttet i morgen allerede:D Men må vente til den rette leiligheten dukker opp:dance008
Vi skal også flytte nå. Kjøpte leilighet tidligere denne mnd, gleder oss veldig til å flytte :D
 
Back
Topp