E
Emmine
Guest
Herregud, våkner til at mannen min er positiv testet for corona. Han skulle egentlig fly i forbindelse med jobb. De blir regelmessig testet. Vi er så sinnsykt forsiktige. Helt merkelig. Ingen har symptomer og alle hurtigtester er netative. Vi har tatt hurtigtester hver 3. dag.
Hurtigtester burde man bare avskaffe, bare ljug. Falsk sikkerhet. PCR-tests er de eneste som kan gi et riktig svar. Blir helt oppgitt. Forsøker å beskytte barnet vårt, men hjelper lite når samfunnet bare jobber mot![]()
Hurtigtest er kanskje ikke så sensitive? De slår ofte ut sent i forløpet hvis man er smittet virker det som. Samboer testet seg daglig og opptil to ganger i døgnet når han fikk symptomer. Først på dag 3 ble testen positiv. Samme gjaldt med meg. Jeg hadde to negative tester med symptomer. Testet positivt på hurtigtest en ettermiddag der hurtigtesten tidligere samme dag var negativ. Vi var også veldig forsiktige, smittet ble vi likevel… Håper du slipper unna smitte og at samboeren din ikke blir så dårlig

Har passet så sinnsykt på, ikke vært i barselgrupper, babysvømming eller noe for å slippe unna Coviden.
Ellers hadde vi bare dårlig følelse! Fått time til å teste meg selv på Mandag. Ellers får jeg lov å bevege meg rundt fritt. Det føles rart. Får se om det går utover TUL’en på Torsdag 
Tenker at du må kjenne på magefølelsen.
Det er uansett viktig at du har noen å snakke med.
Men nå vet jeg hvertfall hva jeg kan forvente om ikke annet. Og at kanskje ens egen generasjon står utfordringene nærmest. Det viktigste er jo å ha noen å snakke med. Så godt å høre at du også har det.
Måtte bare bli en kaffe i dag.
Samboer vil fortelle svigermor med en gang, men jeg orker ikke tanken på å eventuelt måtte fortelle at jeg mistet, selv om vi har et veldig godt forhold