Skravletråd

:happy093endelig kan jeg puste ut... Viste 3+ nylig så da kan all tvil forsvinne :greet025

Nå kan alt av symptomer komme om de vil, ser helst at jeg slipper da :p Bare bensin lukt.. Og luktet ikke kaffe når jeg tok fra butikken. Men i posen på vei hjem... :wacky:

Jeg blødde 5-6 dager fra 9dpo. Trodde som sakt det var mens. Positiv test 15 dpo. Har hatt sporadisk brun utflod etter dette. Er det noe grunnlag for å få henvsining til TUL tro? Er det noe vits i å prøve seg? :p
Har så lyst å vite om alt er bra:nailbiting:

Hei dere. Her er det småkvalme og raper i ett sett. klarte ikke stå over grytene som duftet av fløte istad, ei heller få i meg en smoothie- vokste litt i munnen på meg.

utover dette er jeg mest plaget av smerter i muskler og ledd, omtrent som når man har influensa ( bare med god allmenntilstand da ). noen andre som har / har hatt det slik?

Hei dere. Her er det småkvalme og raper i ett sett. klarte ikke stå over grytene som duftet av fløte istad, ei heller få i meg en smoothie- vokste litt i munnen på meg.

utover dette er jeg mest plaget av smerter i muskler og ledd, omtrent som når man har influensa ( bare med god allmenntilstand da ). noen andre som har / har hatt det slik?

Sånne smerter har jeg og. Tenker det er hormonomstilling og søvnmangel.., Håper det ikke er noe sykdom.

Godt vi er flere da hvertfall.
Ja altså, jeg fikk så noia av det I går at eg tok en hjemmetest for covid for sikkerhetsskyld.
men jeg finner de plagene igjen i andre forum også etter å ha lest litt, så heeelt uvanlig kan det ikke være. Har også lest at det kan skyldes hormonet relaxin. Hvor lenge har du kjent de «plagene», og hvor langt er du på vei?

Sånne smerter har jeg og. Tenker det er hormonomstilling og søvnmangel.., Håper det ikke er noe sykdom.
Ny
Ja altså, jeg fikk så noia av det I går at eg tok en hjemmetest for covid for sikkerhetsskyld.
men jeg finner de plagene igjen i andre forum også etter å ha lest litt, så heeelt uvanlig kan det ikke være. Har også lest at det kan skyldes hormonet relaxin. Hvor lenge har du kjent de «plagene», og hvor langt er du på vei?

Ny

2-3 dager. Jeg er 4+5 eller noe i den duren +/- et par dager :) Har ikke 100% kontroll på det.

Jeg oppdaget rosa blødning i toalettet tidligere i dag, prøvde å overtale meg selv om at det er normalt, men kommer ikke forbi at jeg også har kjent på mensmurringer i magen. Ventet en time, gikk på do igjen og tok en urinprøve og ser at urinen er rosa. Kom også litt friskt, rødt blod da jeg tørket meg. Og strimmelen jeg stakk i urinprøveglasset, var negativ. Så jeg antar det betyr at dette endte i SA for meg, dessverre. Var ikke forberedt på det, og er så trist og lei meg nå :(

Jeg oppdaget rosa blødning i toalettet tidligere i dag, prøvde å overtale meg selv om at det er normalt, men kommer ikke forbi at jeg også har kjent på mensmurringer i magen. Ventet en time, gikk på do igjen og tok en urinprøve og ser at urinen er rosa. Kom også litt friskt, rødt blod da jeg tørket meg. Og strimmelen jeg stakk i urinprøveglasset, var negativ. Så jeg antar det betyr at dette endte i SA for meg, dessverre. Var ikke forberedt på det, og er så trist og lei meg nå :(

Har du tatt kontakt med lege?

Ånei, masse masse lykke til videre! Så trist..:(:Heartred

Andre som er bekymret for å få covid nå som smitten øker på? Føler på meg at mini kommer til å dra det med seg fra barnehagen:arghh: er vaksinert med to doser, men redd det kan skape komplikasjoner om jeg får det..

Andre som er bekymret for å få covid nå som smitten øker på? Føler på meg at mini kommer til å dra det med seg fra barnehagen:arghh: er vaksinert med to doser, men redd det kan skape komplikasjoner om jeg får det..
Tenker og en del på det. Både jeg og flere av vennene våre jobber på skole og i bhg.. har hørt at det kan være skadelig for fosteret å få corona..:sorry:
Rakk heldigvis å få 3 doser men allikevel. Noen som har hørt noe annet mtp på corona og graviditet?

2-3 dager. Jeg er 4+5 eller noe i den duren +/- et par dager :) Har ikke 100% kontroll på det.

Ville bare oppdatere deg på at jeg tok kontakt med fastlegen på Helse-Norge for å sende en mld om plagene , han mente det ikke var vanlig med så mye muskel/leddplager så tidlig så han anbefalte å bestille en time fordi det naturligvis er vanskelig å vurdere over nett. Så da får jeg gjøre det. Er også nærkonakt til en som ble covidsmittet 30.12. Har tatt to hurtigtester siden, og ingen antydning til covid ifølge den hvertfall.

Jeg har fått skyggestrek på to hurtigtester hjemme og har fått time til pcr-test i morgen.. Kjenner jeg er veldig redd for å spontanabortere hvis jeg er smittet :arghh:

Vi fikk det i hus rett før jul, men jeg ble ikke smittet (vaksinert med to doser, ikke fått oppfriskningsdose). Både mini og samboer ble friske i løpet av en ukes tid☺️

Jeg testet positivt på covid-19 i går. Nesten ironisk at det skjer samme helg jeg tester positivt på graviditet. Jeg var nærkontakt etter smitte i et juleselskap med familie. Formen er ikke noe særlig, det er tungt å puste, vondt i brystet og jeg har sånn tørrhoste at jeg brekker meg og sår hals som gjør at jeg sover ikke om nettene. Virker ikke som jeg kan ta noe hostesaft for å lindre, må bare holde ut:( Har noen bekymringer for om dette kan påvirke lille spiren i magen, men kjenner på en liten trygghet at jeg er vaksinert x 3. Lurer på hvordan formen hadde vært uten:nailbiting:

Ville bare oppdatere deg på at jeg tok kontakt med fastlegen på Helse-Norge for å sende en mld om plagene , han mente det ikke var vanlig med så mye muskel/leddplager så tidlig så han anbefalte å bestille en time fordi det naturligvis er vanskelig å vurdere over nett. Så da får jeg gjøre det. Er også nærkonakt til en som ble covidsmittet 30.12. Har tatt to hurtigtester siden, og ingen antydning til covid ifølge den hvertfall.

Merkelig. Jeg tror det for min del er pga søvnmangel, har helt insane søvnproblemer på ungen siden noen uker.

nei uff så fælt!
håper og krysser for deg at det klamrer seg fast!

Back
Topp