Skravletråd

Noen som vett om me har rett på ultralyd ved uke 12? Vet de skal innføre det men vet ikke ka tid.
Skal være for alle iløpet av 2022, men vet ikke når. Jeg er bare 2 mnd for ung for nipt, så litt oppgitt merker jeg

Hei forresten, tenkte jeg skulle melde meg inn her, har foreløpig termin 2. september.
Jeg er 34 år og har 2 små gutter og dette skal bli tredje og siste barnet. Gleder meg til å bli kjent med dere!

Sniker meg inn her, spiren satt på pp1 denne runden som sist gang.
Men etter halsbrann, luft i magen, tisse om natten og treig mage så
bestemte jeg meg for å kjøpe en test i går ettermiddag. IKM 30 Des.

Tok den på kvelden og har store problemer med å ikke kaste opp..
Kvalm konstant. Ble strek så fort det kom væske på g-testen.
Skal ta en digital på IKM dag, er så redd for at det ikke ender bra igjen.
Men som jeg har lovet meg selv og gubben, redsel for at det går dårlig igjen
er lov. Men at det ikke skal få overskygge lykken.

Hvilke vitaminer tar dere?
Tar folat, men tenkte å kjøpe sånn gravidpakke

Hvilke vitaminer tar dere?
Tar folat, men tenkte å kjøpe sånn gravidpakke
Jeg bruker lifeline vitamin pakken. Helt grusomt å svelge 4 store tabletter hver dag, så skal prøve den andre til nycoplus når denne er tom :)

Andre som har angst for at noe skal gå galt? Jeg har mistet tre ganger siste året og klarer ikke slå meg til ro med at det skal gå denne gangen heller:( er så slitsomt..

Andre som har angst for at noe skal gå galt? Jeg har mistet tre ganger siste året og klarer ikke slå meg til ro med at det skal gå denne gangen heller:( er så slitsomt..

Ja, det er veldig slitsomt. Livredd for blod hver gang jeg er på toalettet, og glad for hver dag uten negative tegn :nailbiting:

Hadde EL den 11/12. desember, fikk to streker 28. desember ⭐

Hadde kraftig blødning 22-25 desember. Så antok at det ikke ble noe denne runden, men så feil kan man ta!

Jaa.. klarer ikke helt å lese min egen magefølelse denne gangen heller.

da vi mistet i MA i september så hadde jeg hatt en dårlig magefølelse hele veien.. denne gangen vet jeg ikke hva jeg føler. Ul om 6 dager, og livredd for den ekle beskjeden igjen :(

Jaa.. klarer ikke helt å lese min egen magefølelse denne gangen heller.

da vi mistet i MA i september så hadde jeg hatt en dårlig magefølelse hele veien.. denne gangen vet jeg ikke hva jeg føler. Ul om 6 dager, og livredd for den ekle beskjeden igjen :(
Huff. Føler med deg.. vet ikke hva magefølelsen sier her heller.. men er jo veldig tidlig med meg enda da. Er bare 3+3..
Går på støttemedisiner denne ganger da, det gjorde jeg ikke de andre gangene.. håper 6 dager går raskt:Heartred

Huff. Føler med deg.. vet ikke hva magefølelsen sier her heller.. men er jo veldig tidlig med meg enda da. Er bare 3+3..
Går på støttemedisiner denne ganger da, det gjorde jeg ikke de andre gangene.. håper 6 dager går raskt:Heartred
Håper medisinene hjelper for deg ❤️❤️ Vi må bare prøve å være positive ❤️

Back
Topp