Skravletråd

Akkurat vært å tatt blodprøve nr 2, nå må jeg vente helt til i ettermiddag med å få svar:nailbiting: keg er så utrolig dårlig på å vente på sånne ting:wideyed:
 
Føle tiden går veldig sakte og håpe tida går fortere når skolen begynner igjen på nyåret :)
 
Akkurat vært å tatt blodprøve nr 2, nå må jeg vente helt til i ettermiddag med å få svar:nailbiting: keg er så utrolig dårlig på å vente på sånne ting:wideyed:
Koffer har du tatt blodprøve? Sikkert teit spm men
 
Jeg håper jeg kan bli med i gruppen snart.. Har dog ingen symptomer, 6 dpo.. er det fortsatt håp? Hva hadde dere av symptomer rundt 6 dpo?
 
Jeg håper jeg kan bli med i gruppen snart.. Har dog ingen symptomer, 6 dpo.. er det fortsatt håp? Hva hadde dere av symptomer rundt 6 dpo?
Såklart er det fortsatt håp! ❤️ Det er altfor tidlig å teste 6 dpo.. vent to dager, selv om 8 dpo også er tidlig. ❤️
 
Men er det ikke vanlig å ha symptomer 6 dpo? :/
Nei husk at egget kan enda ikke ha festet seg engang så tidlig. Symptomer kommer når hcg nærmer seg ett visst nivå, og hcg får man ikke før egget har festet seg. Kroppen bruker også litt tid på å produsere hcg etter egget har festet seg :)
 
Men er det ikke vanlig å ha symptomer 6 dpo? :/
Mange som ikke får symptomer får i uke 6-9 så ja det er fortsatt håp :) og ganske mange som ikke får positiv test før tidligst 8-9 dpo, selv da er det veldig tidlig å få positiv. De aller fleste får ikke positiv før de nærmer seg ikm :)
 
Mange som ikke får symptomer får i uke 6-9 så ja det er fortsatt håp :) og ganske mange som ikke får positiv test før tidligst 8-9 dpo, selv da er det veldig tidlig å få positiv. De aller fleste får ikke positiv før de nærmer seg ikm :)

takk for svar! Når fikk dere symptomer og hvilke?
 
takk for svar! Når fikk dere symptomer og hvilke?
Ved tidligere svangerskap har kvalmen slått meg ut fra uke 4, ømme pupper i fra uke 5-6. Men husk det er veldig individuelt :) eg har allerde blitt kvalmen og er ikke komt til ikm dagen engang
 
takk for svar! Når fikk dere symptomer og hvilke?
Hatt mye murringer, ømme bryst og halsbrann fra ca 10-11 dpo.. nå er jeg mer uggen, ikke kvalm, men bare uggen :wtf: føler det varierer veldig mye fra dag til dag enda. Er bare 4+0 så det kommer nok på løpende bånd snart :angelic:
 
Så ikke tegn så tidlig som 6-8 dpo du heller?
Vanskelig å si, fordi jeg har murringer fra EL til mens hver mnd, så for meg behøver ikke murringer å bety graviditet. Men jeg hadde halsbrann fra 8 dpo, som varte noen dager. Det var nytt for meg :)
 
Noen som vett om me har rett på ultralyd ved uke 12? Vet de skal innføre det men vet ikke ka tid.
 
Noen som vett om me har rett på ultralyd ved uke 12? Vet de skal innføre det men vet ikke ka tid.
Ja, men foreløpig er det bare i gang for de som er over 35 år :)
 
Får plusse på 10 år så kanskje eg får :meh:
Hehe ja om det bare var så lett :p jeg er 33 år om en uke.. men jeg får henvisning til sykehuset av fastlegen til tidlig ul pga MA :) men har i tillegg bestilt privat også i starten av januar :D
 
Hehe ja om det bare var så lett :p jeg er 33 år om en uke.. men jeg får henvisning til sykehuset av fastlegen til tidlig ul pga MA :) men har i tillegg bestilt privat også i starten av januar :D
Er "bare" 26 eg.. blir 27 i februar så kan vell sikkert ikkje lyge på meg noen år til nei :meh: ingen SA eller MA tidligere heller (som eg vet om).
 
Back
Topp