Huff! Det der har jeg fortrengt! Gled deg til du er ferdig!Skulle hatt det, men "heldigvis" kom korona og vi slapp akkurat den delen, nå e det bare masse piss om hermeneutikken og slikt...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff! Det der har jeg fortrengt! Gled deg til du er ferdig!Skulle hatt det, men "heldigvis" kom korona og vi slapp akkurat den delen, nå e det bare masse piss om hermeneutikken og slikt...![]()

De vet jo ikke hvordan situasjonen er mot slutten av året Jeg spurte jordmor her, hun sa at per nå får ikke partner være med, men de kunne gjøre unntak hvis vi ønsket det veldig sterkt. Hun trodde at det kanskje ble endringer før høsten, men kunne ikke love noe.Har time hos jordmor i morgen, og fikk nettopp melding om smitteverntiltak. Der sto det blant annet at partner får være med på én konsultasjon i løpet av svangerskapet, og at man selv bestemmer hvilken. I alle dager, hvorfor har de bestemt det?De vet jo ikke hvordan situasjonen er mot slutten av året
Ville dratt alene i morgen uavhengig, siden første kontroll ikke er noe spennende, men synes det er merkelig at de har bestemt så langt frem i tid![]()
Her i kommunen ble det sagt at partner ikke fikk være med foreløpig, og det synes jeg er forståelig, men synes det var rart med denne meldinga. Skulle jo tro de ventet med å avgjøre høsten og vinteren, men det kan vel komme endringer på det de sier nåJeg spurte jordmor her, hun sa at per nå får ikke partner være med, men de kunne gjøre unntak hvis vi ønsket det veldig sterkt. Hun trodde at det kanskje ble endringer før høsten, men kunne ikke love noe.
Det er vel kanskje for å krysse smittevern og fars behov for å være involvert, vil jeg tro. Ellers er vel alle disse beskjedene «inntil videre».Her i kommunen ble det sagt at partner ikke fikk være med foreløpig, og det synes jeg er forståelig, men synes det var rart med denne meldinga. Skulle jo tro de ventet med å avgjøre høsten og vinteren, men det kan vel komme endringer på det de sier nå
Vil tro detDet er vel kanskje for å krysse smittevern og fars behov for å være involvert, vil jeg tro. Ellers er vel alle disse beskjedene «inntil videre».
Ja, det er fryktelig forvirrende å forholde seg til!Vil tro det
Merkelig periode nå. Noen steder er det i praksis ingen tiltak lenger, mens andre har de samme som de har hatt hele veien![]()
Er d noen som vet om d er morgenurin som må være med på svangerskapskontroll?

Ugg hadde håpet man ikke trengte d. Gå rundt med en urinprøve i veska
har ikke time før 13.50 og begynner kl 7 på jobbUgg hadde håpet man ikke trengte d. Gå rundt med en urinprøve i veskahar ikke time før 13.50 og begynner kl 7 på jobb
![]()
Hadde erlig talt berre tatt ein på legekontoret når det er så mye styr. Berre prøv å la det gå noen timer fra sist du tissaFinner vel en smart løsning. Må ta den med på jobb! Holder den en halvtime utenfor kjøleskap? Må få den med meg på jobb. Og ca 40 min når eg skal ned til legen?
Finner vel en smart løsning. Må ta den med på jobb! Holder den en halvtime utenfor kjøleskap? Må få den med meg på jobb. Og ca 40 min når eg skal ned til legen?
Haha d er godt spørsmål. Eg tar den når eg skal stå opp har ikke drukket noe i mellomtiden så er vel "samme" urin?Hva er egentlig morgenurin når man er oppe flere ganger midt på natta og tisser?![]()
Tror det egentlig er samme når den blir tatt, men at det bør være 4t minst siden sist du var på doHaha d er godt spørsmål. Eg tar den når eg skal stå opp har ikke drukket noe i mellomtiden så er vel "samme" urin?![]()