Skravletråd

Juuhu 18 dager til tul og 19 dager til eg er 12 uke Gud d går så sakte
Nesten akkurat samme her :D 19 dager til 12 uker, og 19 dager til TUL. Men det jeg gleder meg mest til er ultralyden jeg skal bestille rundt 14-15 uker, og det er jo SÅ lenge til :facepalm:

Nesten akkurat samme her :D 19 dager til 12 uker, og 19 dager til TUL. Men det jeg gleder meg mest til er ultralyden jeg skal bestille rundt 14-15 uker, og det er jo SÅ lenge til :facepalm:
Huff ja den er lenge til:banghead: syntes tiden går utrolig sakte. Haha

At det går an å være så trøtt da! Tror jeg må ta meg en lur...

At det går an å være så trøtt da! Tror jeg må ta meg en lur...
Samme her! Gleder meg til sommerferie for da kan jeg slappe heeelt av, men er i andre trimester da, så det er mulig at behovet ikke er der lenger? :p

Samme her! Gleder meg til sommerferie for da kan jeg slappe heeelt av, men er i andre trimester da, så det er mulig at behovet ikke er der lenger? :p

Åh! Tenk om vi er fine i form i andre trimester da! Det passer jo perfekt med sommer også:woot:
Håper!!:hilarious:

Åh! Tenk om vi er fine i form i andre trimester da! Det passer jo perfekt med sommer også:woot:
Håper!!:hilarious:
Det hadde vært godt, men på en måte teit å være i best form når det er størst mulighet for å slappe av :hilarious:

Det hadde vært godt, men på en måte teit å være i best form når det er størst mulighet for å slappe av :hilarious:

Njaa, sommerferien min er ikke føre uke 31, så sein ferie her :hilarious: så jobber jo hele juli, så greit om formen er fin da :shy:
Men tenk så deilig å kunne nyte sommeren, kanskje slippe å legge deg tidlig og være trøtt hele dagen:hilarious: lengter etter det!

Skal nok klare å slappe av i sommerferien, uavhengig av behov. :cool:

Digg å glede seg til sommerferie, her har vi fortsatt et par meter snø i hagen:yuck: Sommermennesket i meg håper at det snart blir varmt og frykter at det ikke blir bar bakke før vinteren kommer igjen:hilarious:

Digg å glede seg til sommerferie, her har vi fortsatt et par meter snø i hagen:yuck: Sommermennesket i meg håper at det snart blir varmt og frykter at det ikke blir bar bakke før vinteren kommer igjen:hilarious:

Ahhh, den er lei!:banghead: kjenner at jeg er veldig glad jeg bor i sør, er sikkelig sommermenneske:shy:

:greet025

Hopper rett inn her jeg, etter å ha lusket rundt i et par måneder. Vært litt redd for å jinxe (vet, det er litt teit), men andre TUL i dag var veldig beroligende. Så, hei :)

Jeg er livredd.. Har både trillinger og tvillinger i flust i min familie.. Men når legen lytta etter hjertelyd så hørte vi bare en da, så eg håper det er kun 1 :angelic:
Har du det ja? Da skjønner jeg at du tenker ekstra mye på det. Lover sikkert godt om legen fant «bare» en da :) Jeg har i grunnen ingen grunn til å mistenke flerlinger, men tenker jo på det siden jeg allerede har to barn. Blir litt heftig med spesielt fire til da! :eek:

Back
Topp