Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten akkurat samme her 19 dager til 12 uker, og 19 dager til TUL. Men det jeg gleder meg mest til er ultralyden jeg skal bestille rundt 14-15 uker, og det er jo SÅ lenge tilJuuhu 18 dager til tul og 19 dager til eg er 12 uke Gud d går så sakte
Huff ja den er lenge til syntes tiden går utrolig sakte. HahaNesten akkurat samme her 19 dager til 12 uker, og 19 dager til TUL. Men det jeg gleder meg mest til er ultralyden jeg skal bestille rundt 14-15 uker, og det er jo SÅ lenge til
Samme her! Gleder meg til sommerferie for da kan jeg slappe heeelt av, men er i andre trimester da, så det er mulig at behovet ikke er der lenger?At det går an å være så trøtt da! Tror jeg må ta meg en lur...
Samme her! Gleder meg til sommerferie for da kan jeg slappe heeelt av, men er i andre trimester da, så det er mulig at behovet ikke er der lenger?
Det hadde vært godt, men på en måte teit å være i best form når det er størst mulighet for å slappe avÅh! Tenk om vi er fine i form i andre trimester da! Det passer jo perfekt med sommer også
Håper!!
Det hadde vært godt, men på en måte teit å være i best form når det er størst mulighet for å slappe av
Skal nok klare å slappe av i sommerferien, uavhengig av behov.Samme her! Gleder meg til sommerferie for da kan jeg slappe heeelt av, men er i andre trimester da, så det er mulig at behovet ikke er der lenger?
Digg å glede seg til sommerferie, her har vi fortsatt et par meter snø i hagen Sommermennesket i meg håper at det snart blir varmt og frykter at det ikke blir bar bakke før vinteren kommer igjen
Ja det er rett og slett deprimerende Vanligvis er det jo skikkelig vår her også på denne tiden, men langt fra det i årAhhh, den er lei! kjenner at jeg er veldig glad jeg bor i sør, er sikkelig sommermenneske
Ja det er rett og slett deprimerende Vanligvis er det jo skikkelig vår her også på denne tiden, men langt fra det i år
Hei og velkommen
Hopper rett inn her jeg, etter å ha lusket rundt i et par måneder. Vært litt redd for å jinxe (vet, det er litt teit), men andre TUL i dag var veldig beroligende. Så, hei
Hei og velkommen
Mye trivelige folk herTusen takk! Trivdes godt her da jeg var gravid med sommerfuglen min, håper på gjentagelse
Jeg er livredd.. Har både trillinger og tvillinger i flust i min familie.. Men når legen lytta etter hjertelyd så hørte vi bare en da, så eg håper det er kun 1Noen flere som enda ikke har vært på ultralyd, og kjenner litt på panikken?
https://www.tv2.no/underholdning/11464854/
Tenk å få fire barn samtidig!
Har du det ja? Da skjønner jeg at du tenker ekstra mye på det. Lover sikkert godt om legen fant «bare» en da Jeg har i grunnen ingen grunn til å mistenke flerlinger, men tenker jo på det siden jeg allerede har to barn. Blir litt heftig med spesielt fire til da!Jeg er livredd.. Har både trillinger og tvillinger i flust i min familie.. Men når legen lytta etter hjertelyd så hørte vi bare en da, så eg håper det er kun 1