Skravletråd

Litt utenom d vanlige, men noen som bruker tise? Fikk et bud på noe klær, men har ikke mulighet til å sende d ikveld. Går d an å forandre hente dato? De gangene eg har godtatt bud så har d vært henting samme kveld.
 
Litt utenom d vanlige, men noen som bruker tise? Fikk et bud på noe klær, men har ikke mulighet til å sende d ikveld. Går d an å forandre hente dato? De gangene eg har godtatt bud så har d vært henting samme kveld.

Du kan be budgiver trekke budet og avtale kjøpet uten bud. Jeg bruker aldri bud-tjenesten, syns det er enklere uten :)
 
Du kan be budgiver trekke budet og avtale kjøpet uten bud. Jeg bruker aldri bud-tjenesten, syns det er enklere uten :)
Er egentlig enig i den, men om d hadde gått an å forandre dato hadde d ikke vært noe problem.
 
Er egentlig enig i den, men om d hadde gått an å forandre dato hadde d ikke vært noe problem.

Det er jeg enig i, jeg blir så stressa av den datoen (kommer jo alltid bud rett før leveringsfristen samme dag) :rolleyes:
 
Må bare spørre om enda en ikke svangerskap/barnerelatert ting. Er det noen som pleier å sende med helthjem og som bor i blokk? Noen som kan sjekke om d fortsatt går hos dere? Eg har sendt masse pakker med helthjem, men nå henter de plutselig ikke på min adresse men de henter til alle andre husnr i denne gaten som ikke er blokk:banghead:
 
Ja, stemmer. Avslutter permisjonen uka vi har siste arbeidsdag før fersken. Så er både mannen og jeg i arbeid og ferie fram til 16. august, da begynner mannen si permisjon.

Så takknemlig for at du delte dette. Snakket med arbeidsgiver i starten av denne uka, og fikk samme ordning :D Nå er permisjonen bankers.
 
Så takknemlig for at du delte dette. Snakket med arbeidsgiver i starten av denne uka, og fikk samme ordning :D Nå er permisjonen bankers.
Nydelig! Det skiller seg jo egentlig ikke noe fra nyansatte egentlig, som får lønn fra 1. August men ikke begynner før plandager. Deilig å få forskjøvet permisjonsslutt med et par uker uten å miste penger. :)
 
Back
Topp