Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt utenom d vanlige, men noen som bruker tise? Fikk et bud på noe klær, men har ikke mulighet til å sende d ikveld. Går d an å forandre hente dato? De gangene eg har godtatt bud så har d vært henting samme kveld.
Er egentlig enig i den, men om d hadde gått an å forandre dato hadde d ikke vært noe problem.Du kan be budgiver trekke budet og avtale kjøpet uten bud. Jeg bruker aldri bud-tjenesten, syns det er enklere uten
Er egentlig enig i den, men om d hadde gått an å forandre dato hadde d ikke vært noe problem.
Hehe ja ikke sant løper rundt å pakker inn når man egentlig sku vært i sengDet er jeg enig i, jeg blir så stressa av den datoen (kommer jo alltid bud rett før leveringsfristen samme dag)
Ja, stemmer. Avslutter permisjonen uka vi har siste arbeidsdag før fersken. Så er både mannen og jeg i arbeid og ferie fram til 16. august, da begynner mannen si permisjon.
Nydelig! Det skiller seg jo egentlig ikke noe fra nyansatte egentlig, som får lønn fra 1. August men ikke begynner før plandager. Deilig å få forskjøvet permisjonsslutt med et par uker uten å miste penger.Så takknemlig for at du delte dette. Snakket med arbeidsgiver i starten av denne uka, og fikk samme ordning Nå er permisjonen bankers.