Skravletråd

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Vi må ha et sted hvor vi kan skravle om løst og fast,vær og vind - ja hva som helst! Kjør på:smiley-bounce012
 
Hva skal folket i helgen?
Akkurat hatt tacokveld og buzz spilling med søstra mi og typen! Kjempe koselig:) og deilig å se noen andre og :hilarious:
 
Hurra! Skravletråd trenger vi! Samboer reiser på jobb hver uke, så blir litt gæren av å være alene noen ganger. Spesielt i disse tider :hilarious:

Malte påskeegg med niesen mine i dag, og signerer i enighet at det er deilig å se folk!
Ellers har jeg endelig fått påskeferie. Skal bruke den til å gå mer tur. Blitt mye stillesitting :p
 
Hurra! Skravletråd trenger vi! Samboer reiser på jobb hver uke, så blir litt gæren av å være alene noen ganger. Spesielt i disse tider :hilarious:

Malte påskeegg med niesen mine i dag, og signerer i enighet at det er deilig å se folk!
Ellers har jeg endelig fått påskeferie. Skal bruke den til å gå mer tur. Blitt mye stillesitting :p

Ja, gldt å haet sted å skravle litt:D spesielt om gubben reiser vekk, men er godt å ha noen i samme situasjon å skravle med uansett,er ikke alt de mannfolka skjønner seg på :shy::hilarious:
Så koselig!❤ fin start på påskeferien :bunny
Hvis finværet holder deg, så er det jo ypperlig turvær og!
 
Her har jeg en rolig morgen. Ungen sover, katta på fanget og mannen kommer snart hjem fra nattevakt :)
 
Så hyggelig med skravletråd! :happy:

Så deilig å stå opp til så nydelig vær!! :woot:
Her er det blå himmel og sol, så det er noen hunder her i dag som skal få være ekstra mye ute sammen med meg, mens mannen er inne og maler :p:D God arbeidsfordeling synes jeg!
 
God morgen!:glasses9
Kaldt her på sør-Østlandet med -2,4 nå, men blåhimmel med noen skyer innimellom :happy: kattq ligger å maler på den ene siden og bikkja slapper av på den andre:cat:
 
Våknet nettopp her, og slapp inn de to hundene som nå ligger tett-i-tett under dyna mi i fotenden, og er som to varmeovner til føttene mine. Litt bortskjemte ja :angelic: Mannen var streng da vi fikk vår første og sa at den ikke skulle være på soverommet om natta, men dere kan jo gjette hvem som smeltet først da det pep utenfor soveromsdøra :hilarious:

Vi har begynt å venne dem til å sove på stua om natta siden det forhåpentligvis blir en baby på soverommet etter hvert, og det går helt fint.

Det blir tur ut med dem her også i dag. Været er meldt litt variabelt fortsatt, i går var det snøstorm ene minuttet og påskevær det andre, så får se hvordan det blir. Så skal jeg pynte litt til påske, for det har jeg ikke gjort ennå.
 
Våknet nettopp her, og slapp inn de to hundene som nå ligger tett-i-tett under dyna mi i fotenden, og er som to varmeovner til føttene mine. Litt bortskjemte ja :angelic: Mannen var streng da vi fikk vår første og sa at den ikke skulle være på soverommet om natta, men dere kan jo gjette hvem som smeltet først da det pep utenfor soveromsdøra :hilarious:

Vi har begynt å venne dem til å sove på stua om natta siden det forhåpentligvis blir en baby på soverommet etter hvert, og det går helt fint.

Det blir tur ut med dem her også i dag. Været er meldt litt variabelt fortsatt, i går var det snøstorm ene minuttet og påskevær det andre, så får se hvordan det blir. Så skal jeg pynte litt til påske, for det har jeg ikke gjort ennå.

Deilig!:D

Her har vi en bortskjemt liten hund som sover i senga hver natt:shy: kanskje ikke dumt med avvenning etterhvert:hilarious: men har tenkt på bedsidecrib, så jeg kan ha begge bebisene mine på rommet! Hahah.
For bikkja er jo min lille baby altså❤:shy:
 
Deilig!:D

Her har vi en bortskjemt liten hund som sover i senga hver natt:shy: kanskje ikke dumt med avvenning etterhvert:hilarious: men har tenkt på bedsidecrib, så jeg kan ha begge bebisene mine på rommet! Hahah.
For bikkja er jo min lille baby altså❤:shy:

Ja, det er innmari deilig, hehe! Spesielt nå når vi sover med vinduet på gløtt og det er frisk og kjølig luft i rommet, og godt og varmt under dyna.
Og det er jo akkurat sånn det er, man blir jo så tussete glad i dem.

For vår del handler det litt om at vi ikke har verdens bredeste seng heller, så det merkes når to hunder på 14-15 kg plutselig skal ligge her også og ta plass. Men det er vel bare god tilvenning til man har småbarn som gjør det samme :hilarious:
 
Ja, det er innmari deilig, hehe! Spesielt nå når vi sover med vinduet på gløtt og det er frisk og kjølig luft i rommet, og godt og varmt under dyna.
Og det er jo akkurat sånn det er, man blir jo så tussete glad i dem.

For vår del handler det litt om at vi ikke har verdens bredeste seng heller, så det merkes når to hunder på 14-15 kg plutselig skal ligge her også og ta plass. Men det er vel bare god tilvenning til man har småbarn som gjør det samme :hilarious:

Deilig å krype under dyna igjen da! Og med hundekos itillegg så blir det jo ikke bedre:love017 ja, en blir helt tullete forelska i de!

Det skjønner jeg veldig godt, får jo ikke plass til å snu seg engang :hilarious: min veier 7 kg så legger ikke merke til henne, itillegg til stor seng! Men det er jo bare bra å avvenne det da, egentlig :oops:
 
Har murringer og mye angst. Er så innmari sliten av alt nå for tiden.. Gleder meg til alt åpner igjen å livet kan komme inn i rutiner igjen, jeg har ikke godt av å være så mye hjemme. Må også levere inn særemne i dag :dead: å den skal være muntlig, så jeg må kaste mannen ut i kveld sånn at jeg kan filme uten å bli for klein :hungry:
 
^ Lykke til med særemnet! :signs003
 
Gaaaah prøvde å overtale mannen til å avsløre nyheten til mamma i dag. Hadde så lyst til å putte en rangle i et påskeegg og gi hun påskeegget og be henne om å åpne det. Men han vil vente. Kanskje jeg klarer å overtale han til at vi forteller henne det om en uke? Da kan jeg fortsatt putte rangla i påskeegget!
Jeg er SÅ klar for å prate med Mamma om det nå. Har et utrolig godt forhold til mamma, og vi prater om alt ellers. Så for meg er det så unaturlig å ikke si noe nå. :inpain:
 
Gaaaah prøvde å overtale mannen til å avsløre nyheten til mamma i dag. Hadde så lyst til å putte en rangle i et påskeegg og gi hun påskeegget og be henne om å åpne det. Men han vil vente. Kanskje jeg klarer å overtale han til at vi forteller henne det om en uke? Da kan jeg fortsatt putte rangla i påskeegget!
Jeg er SÅ klar for å prate med Mamma om det nå. Har et utrolig godt forhold til mamma, og vi prater om alt ellers. Så for meg er det så unaturlig å ikke si noe nå. :inpain:


Skjønner deg så godt! Mamma vet det her, og føler det på samme måte som deg. Vi prater om alt, også er det ålreit å lufte tanker du kan få svar på.
 
Skjønner deg så godt! Mamma vet det her, og føler det på samme måte som deg. Vi prater om alt, også er det ålreit å lufte tanker du kan få svar på.

Nå har besøket vårt dratt, og vi har diskutert det litt. Han vil vi skal vente til etter TUL i uke 8+3, jeg vil si det til mamma i løpet av påsken.
Som jeg sa til han så trenger resten av foreldrene våre å vite noe før etter TUL, men jeg vil veldig gjerne prate med mamma om det, og forklarte han at det kan være godt for meg å ha noen andre enn han å prate med. Særlig nå som det ikke er noe helsepersonell/jordmor å prate med pga corona.. Vi ble ikke enig om noe enda. Han elsker jo å overraske folk, mens jeg haaaater å holde på overraskelser. Så vi er litt forskjellig akkurat der da. :wacky:
 
Får ikke redigert innlegget over, skulle stå at resten av foreldrene våre IKKE trenger å vite noe før etter TUL.
 
Vi sa det til alle nærmeste når jeg var 4+0 sist og det samme nå☺️ Tenker de får vite uansett om jeg mister, så hvorfor ikke. Jeg er også utrolig dårlig til å holde ting for meg selv:knegg:
 
Ja, det er jeg også. Angrer på at jeg sa meg enig med mannen når vi diskuterte dette før jeg ble gravid. Jeg VET jo at jeg hater å holde på sånne ting. :wacky: Men jeg kommer uansett ikke til å si noe uten at mannen er enig, vi skal jo si det sammen og det vil jeg jo også. :)
Jeg sa til han i går at hvis det går galt nå så kommer jeg til å prate med mamma om det uansett, og det forstår han. Så nå gjenstår det bare å få han med på tanken om å si noe i løpet av påsken. :joyful::p
 
Dagens sysselsetting:DSnapchat-1271369074.jpg

Grå søndag her, mend et passer egentlig veldig fint med en Sikkelig innekosedag! Da kan jeg sitte under teppe UTEN den herens buksa som er ubehagelig over magen uansett hvor løs den er :hilarious:
 
Back
Topp