Skravletråd

Dagens sysselsetting:DVis vedlegget 322571

Grå søndag her, mend et passer egentlig veldig fint med en Sikkelig innekosedag! Da kan jeg sitte under teppe UTEN den herens buksa som er ubehagelig over magen uansett hvor løs den er :hilarious:

Jeg heklet babyteppe til mine to da de ble født, med det mønsteret der! Typ lappeteppe! Tror jeg må gjøre det igjen. Men det er 8 og 11 år siden jeg tok i ei heklenål! Hvor kan jeg finne en oppskrift for dummies? :angelic:o_O

Jeg heklet babyteppe til mine to da de ble født, med det mønsteret der! Typ lappeteppe! Tror jeg må gjøre det igjen. Men det er 8 og 11 år siden jeg tok i ei heklenål! Hvor kan jeg finne en oppskrift for dummies? :angelic:o_O

Jeg hekler rett og slett en stor bestemorrute! Enklere blir det ikke:hilarious:

https://youtu.be/npIsh-o9AM0

Denne synes jeg er fin å følge!:D

Fikk bekreftet SA som mistenkt på tul i dag. Så da trekker jeg meg stille ut herfra, og håper det går veien for dere andre her ❤️

Fikk bekreftet SA som mistenkt på tul i dag. Så da trekker jeg meg stille ut herfra, og håper det går veien for dere andre her ❤️

Så trist å høre!:(
Ta vare på deg selv nå, og håper neste soire sitter hele veien❤

Flere som prøver å være flinke til å ta bilder? Sitter på Pinterest og leter frem stilige ideer jeg kan ta vare på, og bruke til bilder i album ol. :happy:

Screenshot_20200408_112559.jpg PIXL_20200407_201312_90.png

Leit å høre, Vegasus. :Heartred Ta vare på deg selv, krysser fingrene for at det går bra neste gang.

Gruer meg så mye til å fortelle sjefen at jeg er gravid.. Har nesten akkurat startet ny jobb i butikk, og det er mye tunge løft:(

Flere som prøver å være flinke til å ta bilder? Sitter på Pinterest og leter frem stilige ideer jeg kan ta vare på, og bruke til bilder i album ol. :happy:

Vis vedlegget 322829 Vis vedlegget 322830

Prøver å ta noen, liker også tanken på å kunne ta vare på det og lage album❤ har litt klær liggende, så tatt noen bilder med dem:shy:
20200403_235636.jpg 20200403_235609.jpg

Har dette fra forrige svangerskap (mistet);
Screenshot_20200408-133015_Gallery.jpg

Åååårh, velkommen te den ekstreme sultfølelsen! Så sulten at det gjør vondt, ingen matlyst og det hjelpe heller ikkje å spisa.. Lika sulten 5 minutter ittepå :facepalm:

Så trist Vegssus :( Ta godt vare på deg selv, så håper vi å se deg på forumet igjen snart :Heartred

Tusen takk for støtte og gode ord dere ❤️ Ønsker dere en riktig god påske, og håper det går veien for dere

Hva skal dere flotte desembermødre gjøre i påsken da?:chicken:
Her blir det rolig hjemme, ute på las verandas idag, og innekos i moegen da været er meldt så som så:)

Her er det bare innekos i dag. Det veksler mellom å sludde og regne, så blir ikke mer turer ut enn hva hundene må ha. Gubben har ryddet litt i kjelleren, vi prøver å gå gjennom alt vi har samlet opp og lagret etter at vi flyttet sammen, så blir det ikke så mye og stressende når vi en gang flytter neste år.
Jeg skal lese litt og kanskje strikke litt. :)

Last edited:
Her er det bare innekos i dag. Det veksler mellom å skydde og regne, så blir ikke mer turer ut enn hva hundene må ha. Gubben har ryddet litt i kjelleren, vi prøver å gå gjennom alt vi har samlet opp og lagret etter at vi flyttet sammen, så blir det ikke så mye og stressende når vi en gang flytter neste år.
Jeg skal lese litt og kanskje strikke litt. :)

Deilig med innekosedag! Trengs det og:happy:
Er skinner sola og er så varmt at det er t-skjorte og oppbretta bukser! Måtte også smøre oss med solkrem:wideyed:

Deilig å få unna gjort litt føre en evt. Skal flytte, gjør ting litt enklere:happy:

Har akkurat vært på trugetur med hunden og noen hundevenner, tungt på grunn av mye snø!! Men det var koselig å snakke med noen andre Ellers skal vi ha bålkos med familie senere muligens, også tacokveld hjemme :)

Hva gjør dere andre angående å fortelle nær familie (f.eks. mamma)? Gjør dere det nå eller venter dere? Litt dilemma her for vil egentlig si det face 2 face, men mamma bor et stykke unna så da må jeg vente en stund :nailbiting: Vil bare si det nååå, haha!

Back
Topp