Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet i dag i håp om å få 3+, selv om det var litt tidlig. Klarte ikke vente mer, men fikk heldigvis 3+ og nå er jeg tom!Har dere testet flere ganger etter IKM?
Har to CB pluss og en CB digital, og vurderer ta kontakt en pluss og digital nå også kanskje ta den siste CB pluss neste helg, bare for å bruke de opp
Hvor langt på vei er du?Testet i dag i håp om å få 3+, selv om det var litt tidlig. Klarte ikke vente mer, men fikk heldigvis 3+ og nå er jeg tom!
Er 5+0, ca. Kanskje en dag lengre, men hadde El for tre uker siden i morgen så går ut ifra 5+0 frem til tulHvor langt på vei er du?
Har dere testet flere ganger etter IKM?
Har to CB pluss og en CB digital, og vurderer ta kontakt en pluss og digital nå også kanskje ta den siste CB pluss neste helg, bare for å bruke de opp
Jeg tar de jeg harHar dere testet flere ganger etter IKM?
Endelig meldt meg inn! Har stalket dere i noen uker i frykt for at innmelding skal "jinxe" babyforsøket. Men nå er jeg på sesong 6 av greys anatomy (startet på 1 da Norge ble stengt), og trenger tydeligvis å "omgås" noen.
Hehe! Velkommen til, jeg har sett ørten sesonger av Castle og er snart ferdig med mitt første puslespill på 1500 brikker. Du er i godt selskap her inne
Haha, kanskje puslespill er neste ja. Begynte å spille animal crossing, men er lei... gubben er svært lat så han elsker denne isolasjonstiden, men jeg blir gal.. og lat
Jeg bare nyter å være gravid, uten å kjenne så mye enda. Jeg VET jeg er gravid, og med mindre jeg kjenner smerter og blør så er jeg det enda. Sist svangerskap stresset jeg og var redd for SA hele tiden, men nå skal det nytes å ha lite symptom og det å vite at frøet vokser er nok, for meg iallfall! om det skjer noe kan jeg ikke gjøre noe fra eller til, så velger å tro og håpe det besteHva gjør dere for å ikke "overtenke" på graviditeten fram til man faktisk får det bekreftet på UL?
Jeg har vært hjemme nå i snart 2 uker og skal tilbake på jobb på tirsdag (håper det går lettere da) - men jeg tenker på det HELE tiden og jeg bekymrer meg minst like mye siden jeg ikke merker noe enda
I første svangerskap for 4 år siden var jeg slank og kunne tydelig se at det skjedde noe med magen i uke 7-8. Denne gangen er jeg overvektig og kommer neppe til å se noe før jeg er nærmere halvveis
Jeg bare nyter å være gravid, uten å kjenne så mye enda. Jeg VET jeg er gravid, og med mindre jeg kjenner smerter og blør så er jeg det enda. Sist svangerskap stresset jeg og var redd for SA hele tiden, men nå skal det nytes å ha lite symptom og det å vite at frøet vokser er nok, for meg iallfall! om det skjer noe kan jeg ikke gjøre noe fra eller til, så velger å tro og håpe det beste
Jeg bare nyter å være gravid, uten å kjenne så mye enda. Jeg VET jeg er gravid, og med mindre jeg kjenner smerter og blør så er jeg det enda. Sist svangerskap stresset jeg og var redd for SA hele tiden, men nå skal det nytes å ha lite symptom og det å vite at frøet vokser er nok, for meg iallfall! om det skjer noe kan jeg ikke gjøre noe fra eller til, så velger å tro og håpe det beste
Skjønner godt at det ikke er lett da, men jeg prøver trøste meg med at det er fåtallet det går gale med! De fleste får friske, flotte babyer så hvorfor ikke oss?! ja, den tankegangen hadde jeg ikke sist og det ødela mye. Nå nyter jeg at frøet vokser og ingen vet noe og jeg merker det knapt. Helt greit det, når leg leser om alle som har plagerDet var en fin måte å tenke på! Det vil jeg også prøve på så godt jeg kan.
Førstegangsgravid her og preget av 2,5 års fertilitetskamp for å oppnå graviditet, samt at jeg i min utdannelse som lege har blitt utsatt for alt som kan gå galt. Man involverer sjeldent leger i graviditeter som går godt, så mitt bilde er jo helt skjeivt! Heldigvis klar over det, men er ikke alltid like lett å legge katastrofetankene fra seg.