Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, for meg er nocco, red bull, monster osv. helt unødvendige produkter. Men jeg tenker at det kan være greit å droppe kaffe om du vil drikke det, ja.Hva tenker dere om å drikke nocco eller lignende? Bør man droppe kaffi om man skal drikke nocco?
Du bør se på innhold av koffein å se om det overstrider daglig dose anbefaling. Er mye koffein i kaffi, så kun 2 kopper om dagen er anbefalt.Hva tenker dere om å drikke nocco eller lignende? Bør man droppe kaffi om man skal drikke nocco?
Hva tenker dere om å drikke nocco eller lignende? Bør man droppe kaffi om man skal drikke nocco?
Takk! Jaa.. jeg drikker stortsett en kopp kaffi om morgenen og en liten en rundt lunsj, sånn at jeg holder ut 8 timer ved pcen hver dagHer er en oversikt over hvor mye koffein vi gravide kan drikke ila en dag
Noen dager MÅ jeg ha en redbull for å ikke sovne......
https://www.babyverden.no/gravid/gravide-bor-drikke-sa-lite-cola-kaffe-og-te-som-mulig/
Så på den hvite monster at det var mindre mengde koffein i den enn i en kopp kaffe, så ble litt forvirret. Mulig jeg regnet feilHva tenker dere om å drikke nocco eller lignende? Bør man droppe kaffi om man skal drikke nocco?
Håper du har rett, den er godSå på den hvite monster at det var mindre mengde koffein i den enn i en kopp kaffe, så ble litt forvirret. Mulig jeg regnet feil
Jeg hørte på podcast til jordmor siri som sa at man absolutt burde unngå det i svangerskapet blant annet grunnet høyt koffeininnholdHva tenker dere om å drikke nocco eller lignende? Bør man droppe kaffi om man skal drikke nocco?
Jeg hørte på podcast til jordmor siri som sa at man absolutt burde unngå det i svangerskapet blant annet grunnet høyt koffeininnhold
Jeg tror det handler om sammensetningen i energidrikker. De inneholder jo blant annet også mye sukker eller søtningsstoffer. Husker ikke hvilken episode det var, men det er av de nyeste så du kan jo høre hva hun samen da bør man jo holde seg helt unna kaffe også? det er jo mer koffein i en kaffekopp enn en kopp med energidrikk
Jeg tror det handler om sammensetningen i energidrikker. De inneholder jo blant annet også mye sukker eller søtningsstoffer. Husker ikke hvilken episode det var, men det er av de nyeste så du kan jo høre hva hun sa
det gir forsåvidt mening, men det er jo masse sukker i iskaffe også... jeg må virkelig finne den episoden! veldig nysgjerrig på de ulike argumentene altså! jeg drikker både kaffe og energidrikk en sjelden gang, ikke så langt i svangerskapet da det ikke har fristet. Men det hendte jeg drakk en redbull nå og da sist jeg gikk gravid, så jeg er nysgjerrig på dette!
Jeg var relativt avhengig av redbull i forrige svangerskap. Drakk nok litt for mye.
Men så tenker jeg at det er allikevel bedre enn de som røyker og drikker alkohol
Og mange drikker MYE kaffe i svangerskapet.
Så jeg satser på at mine 2-3 redbuller i uka går fint
helt ærlig så tror jeg at kaffe og energidrikk går for det samme. Koffeininnholdet er mye høyere i kaffe, men kan være sammensetningen av andre ting som nevnes over her. Jeg har IKKE dårlig samvittighet for å fylle på energi om det er nødvendig.
Enig! Jeg har en 2-åring alene som fortjener en våken mamma
Har sovnet et par ettermiddager på sofaen. Og det er IKKE noe gøy.......
Av og til må jeg trø til med noe påfyll faktisk.
Store eller små redbull?Jeg var relativt avhengig av redbull i forrige svangerskap. Drakk nok litt for mye.
Men så tenker jeg at det er allikevel bedre enn de som røyker og drikker alkohol
Og mange drikker MYE kaffe i svangerskapet.
Så jeg satser på at mine 2-3 redbuller i uka går fint
Her er det motsattHar mindre fett hår! Alltid måtte vaske det annenhver dag, men kan godt drøye det til dag 3 uten at det er merkbar endring! Tidligere hadde håret stått av seg selv da
Så det er et veldig deilig da!