Skravletråd

Skal ha bestått eksamen jeg stresset over tidligere, men det er bare så vidt. Så håper ikke de finner på å flytte bestått-grensa eller noe sånt tull :rolleyes:
De legger ut fasit, så har sjekket sånn ca hvor mange poeng jeg har, derfor jeg vet hvordan jeg ligger an nå :p

Skal ha bestått eksamen jeg stresset over tidligere, men det er bare så vidt. Så håper ikke de finner på å flytte bestått-grensa eller noe sånt tull :rolleyes:
De legger ut fasit, så har sjekket sånn ca hvor mange poeng jeg har, derfor jeg vet hvordan jeg ligger an nå :p
Krysser fingrene for at de holder grensene:wacky:

Eg blir tullet av dette med uker. Er eg 12 fullgåtte uker når eg er 12+0 eller 12+6??

Når sier man at man er 12 uker på.vei?

Eg blir tullet av dette med uker. Er eg 12 fullgåtte uker når eg er 12+0 eller 12+6??

Når sier man at man er 12 uker på.vei?
12+0 er du 12 fullgåtte uker. Her ville jeg sagt 12 uker på vei. Du er i din 13. Svangerskapsuke.

Har mindre fett hår! Alltid måtte vaske det annenhver dag, men kan godt drøye det til dag 3 uten at det er merkbar endring! Tidligere hadde håret stått av seg selv da :hilarious:
Så det er et veldig deilig da!:D
Ååh! Så herlig! :joyful: Merker at jeg røyter mindre og slipper å støvsuge badet daglig, det syns jeg er deilig! :hilarious::joyful:

Ååh! Så herlig! :joyful: Merker at jeg røyter mindre og slipper å støvsuge badet daglig, det syns jeg er deilig! :hilarious::joyful:

Deilig det og! :D føler selv jeg har fått noe tykkere hår, har til vanlig veldig tynt:happy:

@Stjernestrikk Jeg husker ikke hvor vi diskuterte Metformin. Prøvde å søke det opp, men BV ville ikke det... uansett, spurte gyn i dag. Hun sa at så lenge jeg ikke har diabetes gjør det ikke så mye fra eller til. Jeg kunne slutte nå eller trappe ned om jeg vil det. Så jeg tenker å gå på 1000 mg en stund til og så halvere til 500 mg og time det slik at jeg er ferdig ved uke 12. :)

@Stjernestrikk Jeg husker ikke hvor vi diskuterte Metformin. Prøvde å søke det opp, men BV ville ikke det... uansett, spurte gyn i dag. Hun sa at så lenge jeg ikke har diabetes gjør det ikke så mye fra eller til. Jeg kunne slutte nå eller trappe ned om jeg vil det. Så jeg tenker å gå på 1000 mg en stund til og så halvere til 500 mg og time det slik at jeg er ferdig ved uke 12. :)

Hei!
Var her i skravletråden tror jeg. Fikk samme beskjed av sykehuset. Trapper ned til 1000mg i uke 10 og så 500mg i uke 11 så jeg slutter 12+0 :)
Så helt likt :D
Trodde jeg hadde fått sitert deg da jeg skrev tidligere denne uka :bag:

Hei!
Var her i skravletråden tror jeg. Fikk samme beskjed av sykehuset. Trapper ned til 1000mg i uke 10 og så 500mg i uke 11 så jeg slutter 12+0 :)
Så helt likt :D
Trodde jeg hadde fått sitert deg da jeg skrev tidligere denne uka :bag:
Jo, du siterte meg, men jeg fant det ikke igjen. Blir fort en del varsler. :)

Vi har lyst til å fortelle oldemødrene til babyen om den store nyheten i morgen på 17.mai! Tenkte at det gjør en litt annerledes 17.mai den litt hyggeligere. Jeg er 11+3 i morgen, og tenkte det var en grei anledning i morgen da vi er samlet, og har gledet meg masse til å fortelle det. Men nå begynner jeg å stusse over om jeg burde ha tatt en ekstra TUL? Jeg var på TUL i uke 7, og alt var bra. Har hatt masse symptomer daglig etter det, og jeg tror jo at alt fremdeles er som det skal. Jeg hører om at veldig mange tar en ekstra ultralyd i uke 12 før de deler nyheten, så ble så usikker nå :joyful:

hva er deres tanker rundt dette? :anyone

Jeg sprekker snart av oppblåsthet:dance018

Vi har lyst til å fortelle oldemødrene til babyen om den store nyheten i morgen på 17.mai! Tenkte at det gjør en litt annerledes 17.mai den litt hyggeligere. Jeg er 11+3 i morgen, og tenkte det var en grei anledning i morgen da vi er samlet, og har gledet meg masse til å fortelle det. Men nå begynner jeg å stusse over om jeg burde ha tatt en ekstra TUL? Jeg var på TUL i uke 7, og alt var bra. Har hatt masse symptomer daglig etter det, og jeg tror jo at alt fremdeles er som det skal. Jeg hører om at veldig mange tar en ekstra ultralyd i uke 12 før de deler nyheten, så ble så usikker nå :joyful:

Eg tenker du heilt trygt kan dele den i morgen! Når du først har sett hjerte slå er sannsynligheten liten for at ting ikkje går rette veien :dummy1::dummy::dance011

Har så lyst på pølsegrateng, selv om jeg egentlig ikke husker hva det smaker :hilarious:
Har ikke spist kjøtt på veldig mange år, og liker det rett og slett ikke lenger, så det funker ikke å lage med soyapølse heller :p
Får prøve å lage med bare makaroni og grønnsaker :rolleyes:
Tenker på så mye rart for tiden :hilarious:

Jeg fryser så vanvittig! Det gjør vondt i puppene liksom.. er dette også et symptom? I såfall tar jeg heller kvalme enn dette! Hjelper verken å pakke seg inn eller å dusje

Jeg er iskald, har vært det begge svangerskapene. Vonde pupøer hadde jeg kun sist, men de ble endra verre av frysingen. Går heldigvis ikke gravid på vinteren denne gangen - men går med ulltrøye og ullsokker :shifty:

Jeg hadde nok gjort det, om jeg hadde vært deg :Heartblue

Back
Topp