Skravletråd

Dere som jobber nå er flinke altså!
Sa ja til en uke jobb med korte dager. Første dag i dag, og jeg er SLITEN :hilarious: Sov i to timer etterpå

Har du det ja? Da skjønner jeg at du tenker ekstra mye på det. Lover sikkert godt om legen fant «bare» en da :) Jeg har i grunnen ingen grunn til å mistenke flerlinger, men tenker jo på det siden jeg allerede har to barn. Blir litt heftig med spesielt fire til da! :eek:
Ja han har 1 fra før og vi har 2 sammen, å denne graviditeten var ikke planlagt, så å få flerlinger er ikke særlig ønska nei, selv om det hørest brutalt ut :bag:

Dere som jobber nå er flinke altså!
Sa ja til en uke jobb med korte dager. Første dag i dag, og jeg er SLITEN :hilarious: Sov i to timer etterpå

Kjenner jeg gruer meg for første vakt i morgen, dødssliten og kvalm idag, så spent på hvordan det skal gå:facepalm:
All ære til dere som jobber ja!!!

Jobber 100% her og. Men ganske sliten hver dag. Sover når eg kommer hjem og sover etter middag. Vondt i ryggen og beina

Kjenner jeg gruer meg for første vakt i morgen, dødssliten og kvalm idag, så spent på hvordan det skal gå:facepalm:
All ære til dere som jobber ja!!!
Klarte meg veldig fint i løpet av dagen, men dagen var bare 5 timer, og vi var ute ca halvparten. Hjelper mye med luft! Men så sliten etterpå, og nå er jeg sliten av å sove :hilarious:

Skulle hatt første fulle dag i dag etter lang tids delvis sykemelding, men den ble jo amputert fordi vi dro til gyn. Men i morgen kjører jeg på med jobb 915-14, plandag 15-1830 og så korpsøvelse rett etter det og til 2130. Pluss en time reisevei hjem. :facepalm: Takk og lov for at jeg har kort-kort dag på onsdag!

Klarte meg veldig fint i løpet av dagen, men dagen var bare 5 timer, og vi var ute ca halvparten. Hjelper mye med luft! Men så sliten etterpå, og nå er jeg sliten av å sove :hilarious:

Ja, frisk luft hjelper mye!:D
Haha, sliten av å sove:hilarious: uffff

Skulle hatt første fulle dag i dag etter lang tids delvis sykemelding, men den ble jo amputert fordi vi dro til gyn. Men i morgen kjører jeg på med jobb 915-14, plandag 15-1830 og så korpsøvelse rett etter det og til 2130. Pluss en time reisevei hjem. :facepalm: Takk og lov for at jeg har kort-kort dag på onsdag!

Åj! Det blir en lang dag ja! Håper det går fint og du får en fin dag:D

Jobber 100% og har en 2åring, så blir ikke mye hvile på ettermiddag her.. Han står også opp kl. 6 hver dag :confused: kjenner jeg er trøtt og sliten, hjelper ikke på at svigermor kommenterer det.. :shifty:

Skal på første svangerskapskontroll i dag som jeg har utsatt i flere uker grunnet kvalme, men er jo fortsatt kjempekvalm.. Må bare bite tenna sammen og komme meg dit! Kan jo ikke gå hele svangerskapet uten å dra på kontroller heller :angelic:

Jeg syns det er så godt å se at det begynner å bli liv i februar 2020. Det betyr at vi nærmer oss mer og mer 12 uker, flere av oss! Hurra :D

jeg har syyykt mange å rare drømmer for tiden! i natt drømte jeg at jeg ble i lag med en unggutt på jobb, selv om jeg var gravid og hadde samboer :bored: dette er bare en av mange..

jeg har syyykt mange å rare drømmer for tiden! i natt drømte jeg at jeg ble i lag med en unggutt på jobb, selv om jeg var gravid og hadde samboer :bored: dette er bare en av mange..
Hehe dette har eg drømt om flere ganger :wacky: blir flau av meg selvo_O

Hehe dette har eg drømt om flere ganger :wacky: blir flau av meg selvo_O

turte ikke å se på han i dag! men har aldri tenkt over han på den måten før :confused005 har også hatt forskjellige drømmer om graviditeten.. så mye teit som foregår i hodet for tiden :happy090

turte ikke å se på han i dag! men har aldri tenkt over han på den måten før :confused005 har også hatt forskjellige drømmer om graviditeten.. så mye teit som foregår i hodet for tiden :happy090
Jeg har tilgode å drømme om kolleger. :hilarious: Men her om natten drømte jeg at jeg hadde en nyyydelig og 100% smertefri vannfødsel. Bedre enn på film! Romantiserende much? o_O

Fy søren, exphil var kjedelig! Skal du ha flervalgsprøve? Eller kanskje de ikke opererer med det lenger? Hundre år siden jeg tok det. :hilarious:
Skulle hatt det, men "heldigvis" kom korona og vi slapp akkurat den delen, nå e det bare masse piss om hermeneutikken og slikt...:grumpy:

Back
Topp