Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja han har 1 fra før og vi har 2 sammen, å denne graviditeten var ikke planlagt, så å få flerlinger er ikke særlig ønska nei, selv om det hørest brutalt utHar du det ja? Da skjønner jeg at du tenker ekstra mye på det. Lover sikkert godt om legen fant «bare» en da Jeg har i grunnen ingen grunn til å mistenke flerlinger, men tenker jo på det siden jeg allerede har to barn. Blir litt heftig med spesielt fire til da!
Dere som jobber nå er flinke altså!
Sa ja til en uke jobb med korte dager. Første dag i dag, og jeg er SLITEN Sov i to timer etterpå
Klarte meg veldig fint i løpet av dagen, men dagen var bare 5 timer, og vi var ute ca halvparten. Hjelper mye med luft! Men så sliten etterpå, og nå er jeg sliten av å soveKjenner jeg gruer meg for første vakt i morgen, dødssliten og kvalm idag, så spent på hvordan det skal gå
All ære til dere som jobber ja!!!
Klarte meg veldig fint i løpet av dagen, men dagen var bare 5 timer, og vi var ute ca halvparten. Hjelper mye med luft! Men så sliten etterpå, og nå er jeg sliten av å sove
Skulle hatt første fulle dag i dag etter lang tids delvis sykemelding, men den ble jo amputert fordi vi dro til gyn. Men i morgen kjører jeg på med jobb 915-14, plandag 15-1830 og så korpsøvelse rett etter det og til 2130. Pluss en time reisevei hjem. Takk og lov for at jeg har kort-kort dag på onsdag!
Hehe dette har eg drømt om flere ganger blir flau av meg selvjeg har syyykt mange å rare drømmer for tiden! i natt drømte jeg at jeg ble i lag med en unggutt på jobb, selv om jeg var gravid og hadde samboer dette er bare en av mange..
Hehe dette har eg drømt om flere ganger blir flau av meg selv
Jeg har tilgode å drømme om kolleger. Men her om natten drømte jeg at jeg hadde en nyyydelig og 100% smertefri vannfødsel. Bedre enn på film! Romantiserende much?turte ikke å se på han i dag! men har aldri tenkt over han på den måten før har også hatt forskjellige drømmer om graviditeten.. så mye teit som foregår i hodet for tiden
Fy søren, exphil var kjedelig! Skal du ha flervalgsprøve? Eller kanskje de ikke opererer med det lenger? Hundre år siden jeg tok det.Syns exphil kan dra seg!
Skulle hatt det, men "heldigvis" kom korona og vi slapp akkurat den delen, nå e det bare masse piss om hermeneutikken og slikt...Fy søren, exphil var kjedelig! Skal du ha flervalgsprøve? Eller kanskje de ikke opererer med det lenger? Hundre år siden jeg tok det.