Skravletråd

Det amerikanske/engelske navnet Grace, det elsker jeg, men jeg lurer på hva som er det tilsvarende norske navnet :smiley-ashamed004
Vet jo om Håp og Lykke feks, men jeg er vel kanskje på jakt etter et mer "navnete navn" istedenfor et "ordete navn" :smiley-ashamed005

Noen som har noen gode tips?

Vet ikke en gang om jeg venter ei jente :laughing002

Har time hos jordmor i morgen, og fikk nettopp melding om smitteverntiltak. Der sto det blant annet at partner får være med på én konsultasjon i løpet av svangerskapet, og at man selv bestemmer hvilken. I alle dager, hvorfor har de bestemt det? :hilarious: De vet jo ikke hvordan situasjonen er mot slutten av året :rolleyes:
Ville dratt alene i morgen uavhengig, siden første kontroll ikke er noe spennende, men synes det er merkelig at de har bestemt så langt frem i tid :p

Har time hos jordmor i morgen, og fikk nettopp melding om smitteverntiltak. Der sto det blant annet at partner får være med på én konsultasjon i løpet av svangerskapet, og at man selv bestemmer hvilken. I alle dager, hvorfor har de bestemt det? :hilarious: De vet jo ikke hvordan situasjonen er mot slutten av året :rolleyes:
Ville dratt alene i morgen uavhengig, siden første kontroll ikke er noe spennende, men synes det er merkelig at de har bestemt så langt frem i tid :p
Jeg spurte jordmor her, hun sa at per nå får ikke partner være med, men de kunne gjøre unntak hvis vi ønsket det veldig sterkt. Hun trodde at det kanskje ble endringer før høsten, men kunne ikke love noe.

Jeg spurte jordmor her, hun sa at per nå får ikke partner være med, men de kunne gjøre unntak hvis vi ønsket det veldig sterkt. Hun trodde at det kanskje ble endringer før høsten, men kunne ikke love noe.
Her i kommunen ble det sagt at partner ikke fikk være med foreløpig, og det synes jeg er forståelig, men synes det var rart med denne meldinga. Skulle jo tro de ventet med å avgjøre høsten og vinteren, men det kan vel komme endringer på det de sier nå

Her i kommunen ble det sagt at partner ikke fikk være med foreløpig, og det synes jeg er forståelig, men synes det var rart med denne meldinga. Skulle jo tro de ventet med å avgjøre høsten og vinteren, men det kan vel komme endringer på det de sier nå
Det er vel kanskje for å krysse smittevern og fars behov for å være involvert, vil jeg tro. Ellers er vel alle disse beskjedene «inntil videre».

Det er vel kanskje for å krysse smittevern og fars behov for å være involvert, vil jeg tro. Ellers er vel alle disse beskjedene «inntil videre».
Vil tro det :)
Merkelig periode nå. Noen steder er det i praksis ingen tiltak lenger, mens andre har de samme som de har hatt hele veien :p

Vil tro det :)
Merkelig periode nå. Noen steder er det i praksis ingen tiltak lenger, mens andre har de samme som de har hatt hele veien :p
Ja, det er fryktelig forvirrende å forholde seg til!

Ser at noen merker sliter med å produsere nok vogner for tiden, blir nesten stressa og føler at vi må kjøpe snart :hilarious:

Er d noen som vet om d er morgenurin som må være med på svangerskapskontroll?

Ugg hadde håpet man ikke trengte d. Gå rundt med en urinprøve i veska:hungover: har ikke time før 13.50 og begynner kl 7 på jobb:rolleyes:

Da må du nesten sette den i kjøleskapet også, ellers er den ugyldig :hilarious:
Jeg puttet den alltid i en hundepose, haha!

Finner vel en smart løsning. Må ta den med på jobb! Holder den en halvtime utenfor kjøleskap? Må få den med meg på jobb. Og ca 40 min når eg skal ned til legen?

Finner vel en smart løsning. Må ta den med på jobb! Holder den en halvtime utenfor kjøleskap? Må få den med meg på jobb. Og ca 40 min når eg skal ned til legen?
Hadde erlig talt berre tatt ein på legekontoret når det er så mye styr. Berre prøv å la det gå noen timer fra sist du tissa

Holder seg fint en time eller to utenfor kjøleskap :) Kan evnt bare legge den ved et kjøleelement til du får tilgang på kjøleskap.

Pga korona vil legekontoret at vi tar med urinprøve selv her iallefall.

Tisser i glasset om morgenen då. Har kjøleskap på jobben. Men bybanen tar 30 min opp. Og ca 40 min når eg skal ned igjen til legen. Får høre med han om denne urinprøven

Hva er egentlig morgenurin når man er oppe flere ganger midt på natta og tisser? :rolleyes:

Haha d er godt spørsmål. Eg tar den når eg skal stå opp har ikke drukket noe i mellomtiden så er vel "samme" urin?o_O
Tror det egentlig er samme når den blir tatt, men at det bør være 4t minst siden sist du var på do

Back
Topp