Kaffe tenkte jeg ikke på, det må jeg prøve neste gangEn venninne av meg bruker den grønne softflora, skal prøve å lage cupcakeglasur m det tenkte jeg.
Kaffe gjør det veldig godt.. da blir det ikke såååå søtt
Jeg bruker bare melange jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaffe tenkte jeg ikke på, det må jeg prøve neste gangEn venninne av meg bruker den grønne softflora, skal prøve å lage cupcakeglasur m det tenkte jeg.
Det gikk veldig bra.![]()
Hun gapa som bare det, og skravla masse. Tennene var hvite og fine, men fikk pes for at hun bruker smokk.![]()
Hun valgte seg et klistremerke og fikk et munnbind og var strålende fornøyd.![]()
Hehe det er jo søtt da! Husker en liten jente jeg kjente før. Hun hadde blodt hår og brune øyneJa det er ganske snedigJeg hadde hvitt hår med brune øyne, det synes jeg er så rart
Nasse blir nok blond, men tror ikke det blir så lyst som nå
![]()
Haha, SÅ enkelt var det ikke her for hun var ikke noe fornøyd med den beskjeden.Gjett hvem som skal lege tannlege på mamma og pappa i dag ahaha med munnbind å greier
Hehe ja dem nevner smokken med engangdet var det som fikk fetteren til ungene å slutte
mora hadde prøvd mange ganger uten hell. Så fikk han beskjed av tannlegen at smokk ikke var bra for tennene og at han burde slutte. Jammen slutta han på dagen
![]()
Haha, SÅ enkelt var det ikke her for hun var ikke noe fornøyd med den beskjeden.![]()
Men nå bruker hun den kun ved soving da, så får vi ta det etter hvert. Hvertfall før babyen kommer og skal bruke smokk.![]()
Vi får vente å se, det er så spennende å se hvordan de utvikler segHehe det er jo søtt da! Husker en liten jente jeg kjente før. Hun hadde blodt hår og brune øynespesielt
Nei håret vil mørkne noe hos de aller flestespent på hva ungene her ender opp med
alle 3 har forskjellig hårfarge haha
Jeg har forsøkt det nå, synes det ble smak på det også ja, men rosa ble det.Kaffe gjør det veldig godt.. da blir det ikke såååå søttmen jeg bare smaker meg til med det og O'boy. Bare husk at kaffen ikke må være så varm, for da smelter den smørret
Jeg bruker bare melange jegsyns det er enda mer smørsmak på softflora? Eller tar jeg feil nå?
![]()
Ørebetennelse, men ikke sånn kjempemasse☺ Hun fikk mye tegnesaker, strikk , dill dall og ullHatt skikkelig selskap hun dahehe.. moro
hva fikk hun i gaver da?
Hvordan har det gått hos legen? Håper det ikke er noe alvorlig!
Huff, stakkars lita. Ikke lett å skille på hvor vondtene kommer ifra når de er så små.Magevondten var ørebetennelse, ble plutselig i mye bedre form etter legebesøket. Vi drister oss en tur i barnehagen med prinsessemuffinsen ☺
Hun er i mye bedre form i dagHuff, stakkars lita. Ikke lett å skille på hvor vondtene kommer ifra når de er så små.
God bedring, håper det går fort over.![]()
Gratulerer så mye med 3-åring i hus.Hun er i mye bedre form i dag
Tusen takkGratulerer så mye med 3-åring i hus.![]()
Hipp hurra!!! Stas å ha med muffins i Bhg?Tusen takkHun er meget fornøyd med å ha bursdag
![]()
Takk, de har blitt så storeHipp hurra!!! Stas å ha med muffins i Bhg?
Gratulerer så mye!
Magevondten var ørebetennelse, ble plutselig i mye bedre form etter legebesøket. Vi drister oss en tur i barnehagen med prinsessemuffinsen ☺
God formiddag!
Hjemmedag på minsten i dag også, bare for å bli helt frisk.
Han var ikke helt i slag i morges heller, for han sovnet igjen etter at jeg gav han melk og et polarbrød kl 6, og måtte vekkes kl 8 da vi måtte kjøre for å hente papsen hos kiropraktor!
Litt jobbing hjemmefra på meg i dag, med andre ord, håper på å få gjort litt mer resten av uken!
![]()
Han er veldig i slag egentlig nå. Han blir bare så tett, og sliten av det. Må begynne på forebyggende astmamedisin nå som sesongen er i gang!Kjedelig med sykdomhåper har et frisk imårra
![]()
Ah der kan man sede bruker ofte "vondt i magen" når dem ikke helt klarer å sette ord på hvor dem har vondt å
godt det ikke var noe verre
![]()