Skravletråd september!

Takk, vi har fått antibiotika, men vi venter til det blir en skikkelig prøve, men klarer hun ikke tisse I posen i dag starter vi med den i morgen.

Huff skjønner deg godt, så dumt at sånt tar så lang tid:(
Ja, vi hadde håpet på noen svar i dag. Helt utrolig hva man rekker å frykte før man får svar :p
Men han fikk time om 1,5 uke igjen, så vi får bare vente!

God bedring til Anette!!!
 
Ja, vi hadde håpet på noen svar i dag. Helt utrolig hva man rekker å frykte før man får svar :p
Men han fikk time om 1,5 uke igjen, så vi får bare vente!

God bedring til Anette!!!
Takk, masse god bedring til mannen også:)
 
Heisann

Håper det går bedre med mannen Fru H, og at det er fiksbart, ryggproblemer er skumle saker :( Selv sliter jeg med skulderen som aldri blir bra.

Her er det sykdom ute å går, nasse har klaget lenge på magevondt, og vi trodde etter legebesøket på mandag at det var ørebetennelse, men det viser seg å være noe annet. Tur til legevakt i går etter oppkast og 40 i feber, og legen igjen i dag, Men siden hun ikke vil gi noen urinprøve er det litt vanskelig å si hva der er, men mye tyder på en urinveisinfeksjon. Så nå håper jeg vi skal klare å få litt mer tiss i tisseposen hun har på seg,blir en travel helg dette.

Smith er heldigvis frisk og rask, skal hente henne snart i barnehagen :rolleyes:

Håper dere får en fin helg :):D
Uff, stakkars liten. Ikke greit det der. :( Du får henne ikke til å tisse på potte for så å ta prøven derifra?

Masse god bedring!
 
God kveld!
Akkurat nå ligger mannen og jeg på sofaen mens tanta til ungene leker med dem oppe!! Hun har kommet på besøk for helgen, og det er så lenge siden sist..! Ungene er helt i ekstase! Flott med en barnehagelærer-tante som er veldig glad i å leke :)
Hva gjør dere i helgen?
 
Uff, stakkars liten. Ikke greit det der. :( Du får henne ikke til å tisse på potte for så å ta prøven derifra?

Masse god bedring!
Nei ingenting ble interessant når det var snakk om prøver:eek: Men jeg fikk litt i posen som jeg var på legevakten med nå, hun har nyrebekkenbetennelse, så startet med antibiotika i kveld, satser på at det blir bedre kjapt.
 
God kveld!
Akkurat nå ligger mannen og jeg på sofaen mens tanta til ungene leker med dem oppe!! Hun har kommet på besøk for helgen, og det er så lenge siden sist..! Ungene er helt i ekstase! Flott med en barnehagelærer-tante som er veldig glad i å leke :)
Hva gjør dere i helgen?
Så deilig, så får du slappe av litt :) Vi har akkurat spist middag, nå ligger jeg langflat på sofan:D
 
Nei ingenting ble interessant når det var snakk om prøver:eek: Men jeg fikk litt i posen som jeg var på legevakten med nå, hun har nyrebekkenbetennelse, så startet med antibiotika i kveld, satser på at det blir bedre kjapt.
Oioioi, det var blitt såpass ille ja. Ikke rart hun har vondt i magen stakkars liten. :(

Håper medisinen virker fort! Masse god bedring!
 
God kveld!
Akkurat nå ligger mannen og jeg på sofaen mens tanta til ungene leker med dem oppe!! Hun har kommet på besøk for helgen, og det er så lenge siden sist..! Ungene er helt i ekstase! Flott med en barnehagelærer-tante som er veldig glad i å leke :)
Hva gjør dere i helgen?
Herlig med besøk som aktiviserer ungene :D

Lat fredag på sofaen med snop her :p

I morgen skal mannen på kurs for å ta båtførerprøven. Jeg og Hermine skal på shopping med mamma :) Skal se om jeg finner boblejakke til Hermine. Lindex har en veldig søt, lilla med ugler på så håper jeg finner i hennes str. Og så må vi ha tøfler og ullsokker til vesla. :)
 
Oioioi, det var blitt såpass ille ja. Ikke rart hun har vondt i magen stakkars liten. :(

Håper medisinen virker fort! Masse god bedring!
Nei skjønner henne godt stakkars, takk får håpe det:)
 
Nei ingenting ble interessant når det var snakk om prøver:eek: Men jeg fikk litt i posen som jeg var på legevakten med nå, hun har nyrebekkenbetennelse, så startet med antibiotika i kveld, satser på at det blir bedre kjapt.
Oi stakkars lita :(
 
Herlig med besøk som aktiviserer ungene :D

Lat fredag på sofaen med snop her :p

I morgen skal mannen på kurs for å ta båtførerprøven. Jeg og Hermine skal på shopping med mamma :) Skal se om jeg finner boblejakke til Hermine. Lindex har en veldig søt, lilla med ugler på så håper jeg finner i hennes str. Og så må vi ha tøfler og ullsokker til vesla. :)
Ja herlig med besøk :)

Så fint med shopping da! Det skulle jeg gjort også, til bursdag og slikt! Men umulig med unger på slep :p
 
Ja herlig med besøk :)

Så fint med shopping da! Det skulle jeg gjort også, til bursdag og slikt! Men umulig med unger på slep :p
Hermine elsker å være med på kjøpesenter så det er bare kos å ha henne med :)
 
God lørdag :)

Idag har Hermine vært hos frisøren, fått klippet vekk det siste av babyhåret og nå ble det så jevnt og tykt nederst. Vi holder håret hennes kort slik at hun ikke må ha i strikk til hverdags, blir så innmari bustete i bhg og strikk og kliper forsvinner hele tiden. :p

Så har vi kjøpt boblejakke, som dere så på snap. Synes den var så søt, bare 400kr på Lindex. :) Litt ullsokker og nye tøfler måtte vi også ha. Var jammen ikke lett å finne tøfler, leita i masse butikker. Skulle bare ha noen enkle tenkte jeg, men ble ulltøfler fra skobutikk. :p

Hermine skal overnatte hos mamma i natt, så hvis jeg orker så skal vi gå ut å spise middag. Spørs om jeg orker da, er så innmari trøtt etter kl 19 på kvelden. :p

Hva gjør dere idag?
 
God lørdag :)

Idag har Hermine vært hos frisøren, fått klippet vekk det siste av babyhåret og nå ble det så jevnt og tykt nederst. Vi holder håret hennes kort slik at hun ikke må ha i strikk til hverdags, blir så innmari bustete i bhg og strikk og kliper forsvinner hele tiden. :p

Så har vi kjøpt boblejakke, som dere så på snap. Synes den var så søt, bare 400kr på Lindex. :) Litt ullsokker og nye tøfler måtte vi også ha. Var jammen ikke lett å finne tøfler, leita i masse butikker. Skulle bare ha noen enkle tenkte jeg, men ble ulltøfler fra skobutikk. :p

Hermine skal overnatte hos mamma i natt, så hvis jeg orker så skal vi gå ut å spise middag. Spørs om jeg orker da, er så innmari trøtt etter kl 19 på kvelden. :p

Hva gjør dere idag?
Superfin jakke! Og billig :)

Ble det kort i nakken også? Likte hun det? :)
Mina har aldri klippet håret en gang, men hun har ikke akkurat samme typ hår som meg :)

Håper dere får kommet dere ut, er så koselig :)
 
Hei alle sammen!
Vi har vært hos pappa i 2 netter, og var innom farmor og hentet penger til bursdagsgaver til barna. 1000 kr hver! Skikkelig raust spør du meg :)

Igår fikk jeg handlet inn nesten alle bursdag og julegaver til familen og barna. Vi er 6 stk som har bursdag i nærmeste familie fra oktober-desember,pluss 5-års bryllupsdag og jul! Skal si pengene flyr ;)

Kun 1 uke til Mina også fyller 3 år og hun gleder seg skikkelig!
Skal be alle jentene i bhg, så det blir nok stas :)

Khalid lager mat, jeg slapper av på sofaen og barna ser på Laban og leker litt med lego samtidig :)

Ha en fin kveld :)
 
Superfin jakke! Og billig :)

Ble det kort i nakken også? Likte hun det? :)
Mina har aldri klippet håret en gang, men hun har ikke akkurat samme typ hår som meg :)

Håper dere får kommet dere ut, er så koselig :)
Det går til skuldrene bak, så litt lengde. Men Lettstelt og jevn lengde.

Vi gikk ut kl 17 og spiste biff :rolleyes:
Kl 19 var vi hjemme igjen, like greit for etter det er jeg helt ferdig. ;)
 
Det går til skuldrene bak, så litt lengde. Men Lettstelt og jevn lengde.

Vi gikk ut kl 17 og spiste biff :rolleyes:
Kl 19 var vi hjemme igjen, like greit for etter det er jeg helt ferdig. ;)
Så herlig med en tur for å spise ute :)
Det har vi planer om også, så fort mannen blir frisk!
Det er koselig å bare være voksne innimellom og :)
 
Back
Topp