Skravletråd september!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Da var det visst ny måned jenter. :eek:

Høsten har satt inn for fult her. Bladene blir gulere for hver dag, regnet øser ned og det er 7 (!!!) grader ute.

Vi gleder oss til helgen siden vi skal på kino i morgen, første gang for Hermine. :)

Denne uken jeg har vært sykemeldt har gått så innmari fort. Mens alle andre uker snegler seg avgårde. Er det ikke typisk. :p
 
Hei og hå!
September alt ja, tenk på det!
Høsten kom kjapt her i "sør" også. Selv i forrige uke med strålende sol og deilig sensommervær, begynte bladene å gulne og så vidt falle ned! Denne uken har det også blitt kaldt og grått.
Jeg håper likevel på noen fine høstdager med herlig vær og fjellturer :)
Siste innspurt på skolen før helgen for min del.
Dagene går så altfor fort her, og det er så mye å gjøre.
Ungene og jeg drar til mamma og pappa i helgen. Ungene skulle uansett sove der på lørdag da jeg skal på jobb, men nå blir vi hele helgen. Jeg er litt mettet på kvelder alene hjemme, så det blir koselig med en kveld sammen med mamma og pappa :)
 
Koselig med høsten, synes jeg:) Elsker å tenne lys, fyr i peisen og kose under pleddet:) Høsten er kommet her hos oss også, gule blader, mye vind og regn:) Alt står bra til her. Mye og gjøre nå som N har begynt på skolen også, hu tar skolebuss med storesøster med er søkt drosje til henne:) Ellers er alt som vanlig, full fart hver dag som hos dere andre:) Emmeth har bursdag idag, så blir taco, sjokoladekake og pakker i ettermiddag, gleeeder meg:)

Moro med kinotur, Marianne:) Hermine kommer nok til å storkose seg:D

Tea, skjønner godt du har mye og gjøre, kjedelig med alenekvelder, så veldig fint du får en kosekveld sammen med familie-velfortjent:)
 
Hei og hå!
September alt ja, tenk på det!
Høsten kom kjapt her i "sør" også. Selv i forrige uke med strålende sol og deilig sensommervær, begynte bladene å gulne og så vidt falle ned! Denne uken har det også blitt kaldt og grått.
Jeg håper likevel på noen fine høstdager med herlig vær og fjellturer :)
Siste innspurt på skolen før helgen for min del.
Dagene går så altfor fort her, og det er så mye å gjøre.
Ungene og jeg drar til mamma og pappa i helgen. Ungene skulle uansett sove der på lørdag da jeg skal på jobb, men nå blir vi hele helgen. Jeg er litt mettet på kvelder alene hjemme, så det blir koselig med en kveld sammen med mamma og pappa :)
Skjønner godt du savner litt voksenkontakt om kvelden! Kos dere på helgebesøk da :)
 
Koselig med høsten, synes jeg:) Elsker å tenne lys, fyr i peisen og kose under pleddet:) Høsten er kommet her hos oss også, gule blader, mye vind og regn:) Alt står bra til her. Mye og gjøre nå som N har begynt på skolen også, hu tar skolebuss med storesøster med er søkt drosje til henne:) Ellers er alt som vanlig, full fart hver dag som hos dere andre:) Emmeth har bursdag idag, så blir taco, sjokoladekake og pakker i ettermiddag, gleeeder meg:)

Moro med kinotur, Marianne:) Hermine kommer nok til å storkose seg:D

Tea, skjønner godt du har mye og gjøre, kjedelig med alenekvelder, så veldig fint du får en kosekveld sammen med familie-velfortjent:)
Hvordan går det med N på skolen da?

Drosje kan nok være lurt ja, litt mer forutsigbarhet og stabilitet for henne. Kan ikke skje så mye på turen heller da som lager trøbbel for henne. ;)
 
Jammen var det september :) lett å glemme seg sånn som tiden flyr! Hvor ble det av august????
Ser også litt gule blander her og der. Og det er jo litt koselig da :) selvom det ikke har vært mye sommer :p vannmengdene/flommene begynner å trekke seg vekk å, men "tinnsjøen" ligger 25cm over maksgrensa! Så mye ligger fortsatt under vann rundt der.. dem vil ikke slippe det, for da går det utover Notodden og Heddal :p
Men var visst flere plasser som fikk det verre enn oss!:eek:

Ellers er det full rulle med jobb, bhg og skole! :) og utrolig godt med helg nå! :D vi skal også på kino i helgen (hvertfall planen hittil). Blir første turen til Liana å, og dem har gleda seg såååå til denne filmen og ventet siden vårn haha:D
 
Mammatil2prinsesser&1prins:

Hvordan trives N på skolen? Går det greit? :)
 
Hei! Går det bra med dere alle sammen?
Denne høsten må vi skravle masse :)

Khalid kom igår, som dere vet.
Vi har vært å badet på stranden i dag.
Var 2 menn i vannet som glante og snakket stygt om meg pga bikini.
Skal love dere de ble lange i maska, da Khalid lurte på hva i hel**** var det som var galt med de?
De trodde jeg var alene i vannet nemlig!

For noen tullinger. Altfor å gå på turiststrender, der man betaler inngang osv, hvis man kun vil at alle skal være tildekket!
Blir skikkelig irritert!

Tanta lager couscous, og K og jeg skal ut å kose oss i kveld :)

Hva skal dere i dag? :)
 
Hei! Går det bra med dere alle sammen?
Denne høsten må vi skravle masse :)

Khalid kom igår, som dere vet.
Vi har vært å badet på stranden i dag.
Var 2 menn i vannet som glante og snakket stygt om meg pga bikini.
Skal love dere de ble lange i maska, da Khalid lurte på hva i hel**** var det som var galt med de?
De trodde jeg var alene i vannet nemlig!

For noen tullinger. Altfor å gå på turiststrender, der man betaler inngang osv, hvis man kun vil at alle skal være tildekket!
Blir skikkelig irritert!

Tanta lager couscous, og K og jeg skal ut å kose oss i kveld :)

Hva skal dere i dag? :)
Så godt at Khalid endelig har kommet frem. Det var omveien sin,det! Kos dere masse sammen ute i kveld.:D

Kjekt å ha en mann som kan si i mot bikinisnakk da.;)
 
Meeeeeeett!!
Vi har vært og feira bursdagen til mamma i dag og jeg har iallfall spist alt for mye mat og kake. Øynene er mer sulten enn magen-syndromet.;)
Både jeg og Jenny har vært innom frisøren, så nå er vi så lekre atte.. Jeg reiser nedover til Notodden i morra og blir der frem til fredag, også er det jammen det klart for å feire 3-årsdag her også. Måtte uka gå fort!:D
 
Hei! Går det bra med dere alle sammen?
Denne høsten må vi skravle masse :)

Khalid kom igår, som dere vet.
Vi har vært å badet på stranden i dag.
Var 2 menn i vannet som glante og snakket stygt om meg pga bikini.
Skal love dere de ble lange i maska, da Khalid lurte på hva i hel**** var det som var galt med de?
De trodde jeg var alene i vannet nemlig!

For noen tullinger. Altfor å gå på turiststrender, der man betaler inngang osv, hvis man kun vil at alle skal være tildekket!
Blir skikkelig irritert!

Tanta lager couscous, og K og jeg skal ut å kose oss i kveld :)

Hva skal dere i dag? :)

Endelig kom han fram til dere! Var jammen på tide :D dere må nyte tiden masse sammen nå ;)
Uff så kjipt med sånne situasjoner da! Hørt om flere sånne:confused: skjønner ikke at folk må bry seg!
 
Meeeeeeett!!
Vi har vært og feira bursdagen til mamma i dag og jeg har iallfall spist alt for mye mat og kake. Øynene er mer sulten enn magen-syndromet.;)
Både jeg og Jenny har vært innom frisøren, så nå er vi så lekre atte.. Jeg reiser nedover til Notodden i morra og blir der frem til fredag, også er det jammen det klart for å feire 3-årsdag her også. Måtte uka gå fort!:D

Haha ja det syndromet det er ikke like greit å måtte leve med :p
Jenny var så fin med rosa striper (om jeg så riktig?) :) skal til frisøren jeg å til uka! :D
Ønsker deg en fin uke :) håper den går superfort :D
 
Haha ja det syndromet det er ikke like greit å måtte leve med :p
Jenny var så fin med rosa striper (om jeg så riktig?) :) skal til frisøren jeg å til uka! :D
Ønsker deg en fin uke :) håper den går superfort :D
Nei, det er skikkelig slitsomt det der altså..:p
Takk, hun ble veldig fornøyd selv. Tror det var stas med de stripene (en rød og en rosa). Tror uka går fort denne gangen. Nytt fag,ny klasse og nye utfordringer. Vi skal blant annet male og dra på museum.;)
 
Meeeeeeett!!
Vi har vært og feira bursdagen til mamma i dag og jeg har iallfall spist alt for mye mat og kake. Øynene er mer sulten enn magen-syndromet.;)
Både jeg og Jenny har vært innom frisøren, så nå er vi så lekre atte.. Jeg reiser nedover til Notodden i morra og blir der frem til fredag, også er det jammen det klart for å feire 3-årsdag her også. Måtte uka gå fort!:D
Så moro med frisør på begge da :)
Ha ei fin studieuke!
 
God søndag morgen :)
Jeg jobbet i går og så film med mamma og pappa etterpå, så jeg var rimelig zombie da minstemann våknet kl 6 :p
Nydelig høstvær i dag da, så vi pakker nok sekken og går oss tur :)
4 grader da vi stod opp, så her er det godt i gang med fyring! Litt kaldere i huset her, enn i vårt, som er i midten i en rekke på tre hus :p
I ettermiddag skal vi hjem igjen, og jeg må jobbe med skolearbeid i kveld da fristen for innlevering da gikk ut på fredag. Men nå har jeg fått kjøpt ny lader til Mac-en, så da blir det ordnings :)
 
Hei! Går det bra med dere alle sammen?
Denne høsten må vi skravle masse :)

Khalid kom igår, som dere vet.
Vi har vært å badet på stranden i dag.
Var 2 menn i vannet som glante og snakket stygt om meg pga bikini.
Skal love dere de ble lange i maska, da Khalid lurte på hva i hel**** var det som var galt med de?
De trodde jeg var alene i vannet nemlig!

For noen tullinger. Altfor å gå på turiststrender, der man betaler inngang osv, hvis man kun vil at alle skal være tildekket!
Blir skikkelig irritert!

Tanta lager couscous, og K og jeg skal ut å kose oss i kveld :)

Hva skal dere i dag? :)
For noen tullinger ja! Kjekt med en mann som kan språket og ta til motmæle da :)

Kos dere masse sammen! Mange uker igjen nå?
 
Meeeeeeett!!
Vi har vært og feira bursdagen til mamma i dag og jeg har iallfall spist alt for mye mat og kake. Øynene er mer sulten enn magen-syndromet.;)
Både jeg og Jenny har vært innom frisøren, så nå er vi så lekre atte.. Jeg reiser nedover til Notodden i morra og blir der frem til fredag, også er det jammen det klart for å feire 3-årsdag her også. Måtte uka gå fort!:D
Jenny var så fin med nyklipt hår! Langt hår på den jenta :D

Jeg har også det syndromet, men for øyeblikket setter kvalmen stopper for alt inntak av søtt :eek: Skikkelig kjipt i bursdagen til Hermine! :p

Ha ei fin studieuke :)
 
God søndag morgen :)
Jeg jobbet i går og så film med mamma og pappa etterpå, så jeg var rimelig zombie da minstemann våknet kl 6 :p
Nydelig høstvær i dag da, så vi pakker nok sekken og går oss tur :)
4 grader da vi stod opp, så her er det godt i gang med fyring! Litt kaldere i huset her, enn i vårt, som er i midten i en rekke på tre hus :p
I ettermiddag skal vi hjem igjen, og jeg må jobbe med skolearbeid i kveld da fristen for innlevering da gikk ut på fredag. Men nå har jeg fått kjøpt ny lader til Mac-en, så da blir det ordnings :)
Brr, kaldere morgens hos dere enn her jo :eek: Utrolig hvor fort det gikk fra sommervarme til høst!

Bra du har fått ny lader, lykke til med oppgaven!
 
Brr, kaldere morgens hos dere enn her jo :eek: Utrolig hvor fort det gikk fra sommervarme til høst!

Bra du har fått ny lader, lykke til med oppgaven!
Takk! Det er prosjektskissen som skal inn nå, forhåpentligvis får jeg veileder ganske snart!

Nå har ungene og jeg ordnet frokost og vekket mamma og pappa :)
 
God søndag!

Lat morgen her. Hermine så film på ipaden til 08.30, og nå er det frokost og Timmys Jul på Netflix. :p

Hermine har oppdaga at fersk annanas er veeeeldig godt, og har spist omtrent kun frukt til frokost idag. :) ...jeg er så kvalm om dagen, og syrlig frukt er det eneste som virkelig smaker godt. Nå har jeg altså fått konkurranse om frukta. :p

Vått og grått her idag, og lite planer. Vi skal bare kose oss og ta det med ro, leke litt på utsida og vaske litt klær. :)
 
Back
Topp