Så snilt!Ja, veldig greit hun gjør så mye, så det har vært godt å kunne sove litt på morgen og litt på dagen
Alt bra med dere?
Jaaa, her går det greit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snilt!Ja, veldig greit hun gjør så mye, så det har vært godt å kunne sove litt på morgen og litt på dagen
Alt bra med dere?
Jeg trodde tanta bodde i samme bygning som dere leier leilighet i jegHar ikke vært alene, tanta til K har vært her med meg hele tiden. Og er det ennå
Ja, jeg tror han fint kunne holdt ut en slik film =)
Det er litt mer godtatt med unger som prater litt når det er kino gjennom et slikt tilbud også
Og så er det så billig, at det er ingen krise om man må gå heller
Naproxen hjelper meg under EL, mer smerter da, enn når jeg har mensen! God bedring!
Var filmen bra?
Har ikke vært alene, tanta til K har vært her med meg hele tiden. Og er det ennå
100,- for en sesong, da vises det 5-6 filmer. Og alle barn under 10 år får med seg en voksen gratis.Hehe nei man må nesten regne med litt skravel ved barnefilmer hørte det igår å, at det var ikke bare Liana som satt å skravla
hvor mye koster det da?
Ja,reseptfrie. Vær klar over at du kan få litt vondt i magen. Hvis du har litt sensitiv mage... Men ikke alle får det.Takk husker du nevnte det dem er reseptfrie eller? Uff ja, EL er helt grusom nå hos meg som å føde igjen jo blitt ille etter sterilisering.
Ja filmen var fin morsomt med masse dyr, løveunge som het Leo og "morfar" som gikk i en felle haha..
Ja, veldig sniltVeldig koselig og snilt av hun å bli hos dere
Oi, Så billig! Aldei hørt om før! Betaler 90 kr pr person, barn som voksen. Så blir dyrt i lengden100,- for en sesong, da vises det 5-6 filmer. Og alle barn under 10 år får med seg en voksen gratis.
100,- for en sesong, da vises det 5-6 filmer. Og alle barn under 10 år får med seg en voksen gratis.
Ja,reseptfrie. Vær klar over at du kan få litt vondt i magen. Hvis du har litt sensitiv mage... Men ikke alle får det.
Hadde prøvd ut de! Super effektive! Så gøy med Leo
Ja, veldig snilt
Har vært litt utfordrende å ha en fremmed for meg, hjemme hos oss 24/7... Men men. Hadde vært kjipere å vært alene hele denne tiden. Fått mye mer frihet
Oi, Så billig! Aldei hørt om før! Betaler 90 kr pr person, barn som voksen. Så blir dyrt i lengden
Så supert tilbud!
Aha, da er jeg med trodde kinoen hadde tilbud hos dereJa det er billig, men dyrt med vanlig kino her også =)
Dette er som sagt foreldredrevet og et veldig godt kulturtilbud til barn!
Så fin tur!!God kveld og natt
Jeg ligger i senga og er klar for å sove. Vært nok en dag på jobb og ungene har vært i bhg og skole eller Emira var på fjelltur til et sted som heter Ørnenipa hele skolen var der ca 5km å gå, og 1.5 t hver vei men virker som om dem hadde en veldig fin tur i perfekt vær http://www.minskole.no/rjukanbs/artikkel/26607
Ellers er det ikke mye nytt jeg starter denne uka med å jobbe 60%.
Så imårra er jeg ferdig i 11 tiden
Hva har dere drevet med?
Så fin tur!!
Ikke mye nytt her heller.
Niesen min på snart 13 år er her i noen dager, pappaen jobber borte og mammaen (søstra mi) trengte litt avlastning pga at hun er syk og ekstra sliten nå.
Natta her også nå, med en snorkende Lillebror i senga med meg :-D
Hun måtte faktisk reise bort pga noe behandling, og flere dager alene ble litt lenge for hun på 13 årSå fint av deg å gi hun litt avlastning det setter hun sikkert stor pris på
Hun måtte faktisk reise bort pga noe behandling, og flere dager alene ble litt lenge for hun på 13 år
Bare koselig med besøk da!
Ja, og til ganske mye hjelp faktiskAh ok.. en 13 åring er vel litt roligere enn dine barn hehe