Skravletråd september!

Ja, veldig greit :) hun gjør så mye, så det har vært godt å kunne sove litt på morgen og litt på dagen :)
Alt bra med dere?
Så snilt!
Jaaa, her går det greit :D

Har ikke vært alene, tanta til K har vært her med meg hele tiden. Og er det ennå :)
Jeg trodde tanta bodde i samme bygning som dere leier leilighet i jeg :P

Men så snilt av henne å bo sammen med dere så lenge da :D

Ja, jeg tror han fint kunne holdt ut en slik film =)
Det er litt mer godtatt med unger som prater litt når det er kino gjennom et slikt tilbud også :)
Og så er det så billig, at det er ingen krise om man må gå heller :)

Hehe nei man må nesten regne med litt skravel ved barnefilmer :) hørte det igår å, at det var ikke bare Liana som satt å skravla :P

hvor mye koster det da? :)

Naproxen hjelper meg under EL, mer smerter da, enn når jeg har mensen! God bedring!
Var filmen bra? :)

Takk :) husker du nevnte det :) dem er reseptfrie eller? Uff ja, EL er helt grusom nå hos meg :( som å føde igjen jo :P blitt ille etter sterilisering.

Ja filmen var fin :) morsomt med masse dyr, løveunge som het Leo og "morfar" som gikk i en felle haha..

Hehe nei man må nesten regne med litt skravel ved barnefilmer :) hørte det igår å, at det var ikke bare Liana som satt å skravla :p

hvor mye koster det da? :)
100,- for en sesong, da vises det 5-6 filmer. Og alle barn under 10 år får med seg en voksen gratis.

Takk :) husker du nevnte det :) dem er reseptfrie eller? Uff ja, EL er helt grusom nå hos meg :( som å føde igjen jo :P blitt ille etter sterilisering.

Ja filmen var fin :) morsomt med masse dyr, løveunge som het Leo og "morfar" som gikk i en felle haha..
Ja,reseptfrie. Vær klar over at du kan få litt vondt i magen. Hvis du har litt sensitiv mage... Men ikke alle får det.
Hadde prøvd ut de! Super effektive! Så gøy med Leo :)

Ja,reseptfrie. Vær klar over at du kan få litt vondt i magen. Hvis du har litt sensitiv mage... Men ikke alle får det.
Hadde prøvd ut de! Super effektive! Så gøy med Leo :)

Ok.. jeg må uansett til legen med Emira. Helsestasjon ville hun skulle ta en ordentlig hørsel og syns test der. Selvom hun gjorde det bra på siste kontroll? :P ser ikke poenget jeg da men.. så uansett, så tenkte jeg å høre med legen i sammen slengen ;)

Ja, veldig snilt :)
Har vært litt utfordrende å ha en fremmed for meg, hjemme hos oss 24/7... Men men. Hadde vært kjipere å vært alene hele denne tiden. Fått mye mer frihet :)

Ja ser den! Men sikkert godt med hjelp tenker jeg :)

God kveld og natt :)
Jeg ligger i senga og er klar for å sove. Vært nok en dag på jobb og ungene har vært i bhg og skole :) eller Emira var på fjelltur til et sted som heter Ørnenipa:) hele skolen var der:D ca 5km å gå, og 1.5 t hver vei ;) men virker som om dem hadde en veldig fin tur i perfekt vær :D http://www.minskole.no/rjukanbs/artikkel/26607

Ellers er det ikke mye nytt:P jeg starter denne uka med å jobbe 60%. Så imårra er jeg ferdig i 11 tiden :)

Hva har dere drevet med? :)

God kveld og natt :)
Jeg ligger i senga og er klar for å sove. Vært nok en dag på jobb og ungene har vært i bhg og skole :) eller Emira var på fjelltur til et sted som heter Ørnenipa:) hele skolen var der:D ca 5km å gå, og 1.5 t hver vei ;) men virker som om dem hadde en veldig fin tur i perfekt vær :D http://www.minskole.no/rjukanbs/artikkel/26607

Ellers er det ikke mye nytt:P jeg starter denne uka med å jobbe 60%.
Så imårra er jeg ferdig i 11 tiden :)

Hva har dere drevet med? :)
Så fin tur!!

Ikke mye nytt her heller.
Niesen min på snart 13 år er her i noen dager, pappaen jobber borte og mammaen (søstra mi) trengte litt avlastning pga at hun er syk og ekstra sliten nå. :)
Natta her også nå, med en snorkende Lillebror i senga med meg :-D

Så fin tur!!

Ikke mye nytt her heller.
Niesen min på snart 13 år er her i noen dager, pappaen jobber borte og mammaen (søstra mi) trengte litt avlastning pga at hun er syk og ekstra sliten nå. :)
Natta her også nå, med en snorkende Lillebror i senga med meg :-D

Så fint av deg å gi hun litt avlastning :) det setter hun sikkert stor pris på :D

Så fint av deg å gi hun litt avlastning :) det setter hun sikkert stor pris på :D
Hun måtte faktisk reise bort pga noe behandling, og flere dager alene ble litt lenge for hun på 13 år :)
Bare koselig med besøk da!

Hun måtte faktisk reise bort pga noe behandling, og flere dager alene ble litt lenge for hun på 13 år :)
Bare koselig med besøk da!

Ah ok.. en 13 åring er vel litt roligere enn dine barn :P hehe

Back
Topp