Skravletråd september!

Hei og hopp :)

Mannen er reist bort denne uken, og jeg styrer skuta alene. :eek: går så som så det :p

Heldigvis henter mamma i bhg idag og i morgen, og svigersøs på torsdag. Så jeg får hvilt meg etter jobb. :)

100% jobb, hodepine, kvalme, blødninger og søvnmangel kjenner jeg er litt vel mye kombinert med tilværelse som midlertidig alenemor. :p

Hermine er i seng og jeg venter på at hun skal sovne. Lengter etter mat (må spise en gang i timen) og så er det sofadate resten av kvelden!

Hei og hopp :)

Mannen er reist bort denne uken, og jeg styrer skuta alene. :eek: går så som så det :p

Heldigvis henter mamma i bhg idag og i morgen, og svigersøs på torsdag. Så jeg får hvilt meg etter jobb. :)

100% jobb, hodepine, kvalme, blødninger og søvnmangel kjenner jeg er litt vel mye kombinert med tilværelse som midlertidig alenemor. :p

Hermine er i seng og jeg venter på at hun skal sovne. Lengter etter mat (må spise en gang i timen) og så er det sofadate resten av kvelden!
Høres ikke helt optimalt ut, nei.
Merker bare hvor sliten jeg blir av å være alene, UTEN å være i dårlig form som du :o

Høres ikke helt optimalt ut, nei.
Merker bare hvor sliten jeg blir av å være alene, UTEN å være i dårlig form som du :o
Men nå har jo du to ganske aktive barn også da, ikke rart du er sliten kombinert med jobb og studier. ;)

Skal på sv.kontroll i morgen. Spørs om jeg ikke må be om gradert s.meld. Kan ikke fortsette slik kjenner jeg. Hadde jeg ikke blødd ville jeg pusha meg mer, men føler jeg må lytte til kroppen.

Føles nesten som jeg har kynnere allerede :eek: Kommer når jeg er i mye aktivitet, og da er det kun hvile som hjelper.

Men nå har jo du to ganske aktive barn også da, ikke rart du er sliten kombinert med jobb og studier. ;)

Skal på sv.kontroll i morgen. Spørs om jeg ikke må be om gradert s.meld. Kan ikke fortsette slik kjenner jeg. Hadde jeg ikke blødd ville jeg pusha meg mer, men føler jeg må lytte til kroppen.

Føles nesten som jeg har kynnere allerede :eek: Kommer når jeg er i mye aktivitet, og da er det kun hvile som hjelper.
Ja da de er aktive, men jeg kunne ikke forestilt meg å vært i dårlig form i tillegg :o

Det høres lurt ut med mest mulig hvile for deg nå!

Ja da de er aktive, men jeg kunne ikke forestilt meg å vært i dårlig form i tillegg :o

Det høres lurt ut med mest mulig hvile for deg nå!
Vel, du var jo i dårlig form sist han var på lang reise, husker du ;)

Føler det er litt nederlag å få s.meld så tidlig egentlig. Men hadde jo ikke tenkt det skulle bli sånn som det er da :p

Vel, du var jo i dårlig form sist han var på lang reise, husker du ;)

Føler det er litt nederlag å få s.meld så tidlig egentlig. Men hadde jo ikke tenkt det skulle bli sånn som det er da :p
Ja shit, det var en tøff periode :o
Hadde fortrengt det jeg :D

Du, det er IKKE nederlag å ta hensyn til sitt eget ve og vel! Du skal ha litt overskudd igjen til Hermine og vet du :)

Ja shit, det var en tøff periode :o
Hadde fortrengt det jeg :D

Du, det er IKKE nederlag å ta hensyn til sitt eget ve og vel! Du skal ha litt overskudd igjen til Hermine og vet du :)
Hehe, overskudd ja...jeg tenkte som så at sånn luksus har man ikke de første 12 ukene. :p Men kjente jo såklart i forige uke at jeg orker mye mer når jeg ikke er utslitt pga jobb da.

Har nok litt lavere terskel for aksept for å være sykemeldt også da kanskje, når jeg blør hele tiden.

Hehe, overskudd ja...jeg tenkte som så at sånn luksus har man ikke de første 12 ukene. :p Men kjente jo såklart i forige uke at jeg orker mye mer når jeg ikke er utslitt pga jobb da.

Har nok litt lavere terskel for aksept for å være sykemeldt også da kanskje, når jeg blør hele tiden.
Ikke ha dårlig samvittighet!!!! ;)

Ikke ha dårlig samvittighet eller føl nederlag pga sykemelding, Marianne! ;) sånn er det bare noen ganger. Og som legen sa til meg når jeg var gravid med Liana, det er ekstra viktig å lytte godt til kroppen når man er gravid;) jeg var jo 100% sykemeldt fra uke 5 med hun. Helt fram til permisjon.. men da hadde jeg også en jobb som ikke kunne bli tilrettelagt for meg da. Og han mente man ikke skulle pushe seg for hardt i et sv.skap :) god bedring til deg <3

Hei hei :)
Jeg har blitt forkjøla, og har nesten ikke sovet pga sår hals og litt feber:( så har fått hodepine i tillegg :P skulle egentlig begynne kl 10:45 idag. Men jeg kunne bli hjemme :)

Så nå skal jeg lage meg litt frokost, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre etter det:P

Ønsker dere en god dag :)

Lesing på planen her, før henting av T kl 14.30 :D
Og speideren i kveld - dagens planer! :D

Var mye sykemeldt med Wael,Marianne. Fra uke 5, som Anita. Bekkenet sviktet helt :(
Ikke ha dårlig samvittighet. Viktig å lytte til helsen! God bedring. Prøvd sea-band? Virket bra på meg :)

God bedring,Anita! Kjipt å være syk, ser du er i farta på snap for det hehe!

Guttene er på stranda i dag og vi jentene er hjemme.
Mins har nesten Akkurat våknet.
Tanta har lært meg å lage couscous, den er så god med deilig saus og salat :)

Har mensen i dag, så ville ikke på stranda, pluss at det er den varmeste dagen hittil! Ingen sol, men sånn rart lys og sykt fuktig :(
Hva skal dere?

Var mye sykemeldt med Wael,Marianne. Fra uke 5, som Anita. Bekkenet sviktet helt :(
Ikke ha dårlig samvittighet. Viktig å lytte til helsen! God bedring. Prøvd sea-band? Virket bra på meg :)

God bedring,Anita! Kjipt å være syk, ser du er i farta på snap for det hehe!

Uff du var det du å ja? Jeg slet først med kvalme..når det var over så hadde bekkenet begynt :P

Har også hørt at sea-band har hjulpet mange! Desverre tenkte jeg ikke på det selv :P haha..

Takk :) formen kom seg noe..men fortsatt sår hals og hoster :P fikk gått gjennom masse klær og gjort høstklær tilgjengelig :)

Guttene er på stranda i dag og vi jentene er hjemme.
Mins har nesten Akkurat våknet.
Tanta har lært meg å lage couscous, den er så god med deilig saus og salat :)

Har mensen i dag, så ville ikke på stranda, pluss at det er den varmeste dagen hittil! Ingen sol, men sånn rart lys og sykt fuktig :(
Hva skal dere?

Couscous har jeg ikke smakt tror jeg :) sikkert godt :D

Skjønner du ikke vil på stranda! Ille nok med mensen, men sånt vær i tillegg da :P

Uff du var det du å ja? Jeg slet først med kvalme..når det var over så hadde bekkenet begynt :P

Har også hørt at sea-band har hjulpet mange! Desverre tenkte jeg ikke på det selv :P haha..

Takk :) formen kom seg noe..men fortsatt sår hals og hoster :P fikk gått gjennom masse klær og gjort høstklær tilgjengelig :)
Ja, kjipt å bli sykemeldt. Men bedre enn å jobbe og ha vondt :(

Så godt du føler deg litt kvikkere :) håper det blir bedre utover :)

Couscous har jeg ikke smakt tror jeg :) sikkert godt :D

Skjønner du ikke vil på stranda! Ille nok med mensen, men sånt vær i tillegg da :P
Det er kun godt på den arabiske måten, ikke i salat uten smak som mange nordmenn gjør. Syntes jeg da :) smaker liksom ikke noe :)

Ja, hater å gå i bikini og ha mensen, selvom jeg bruker tampong. Har så noia for å blø igjennom! Hehe!

Været er helt rart. Og vi skal til gamlebyen i dag tror jeg. Blir hett!

Jeg fikk 40% sykemelding ut september. ;) Så får jeg jobbe kortere dager frem til uke 12. :)

Kjenner det nok kommer til å hjelpe på humør og energi! Vil jo gjerne være på jobb hver dag, men 8 timer blir for mye. Nå blir det 4-5 timer for dag og det blir nok bra. :)

Første sv.kontroll idag. Har gått opp 2kg allerede :P Sånn går det når man er sulten hele tiden. :P Legen var SÅ glad for at jeg enda er gravid og kunne komme inn til kontroll, hun er så søt. :)

Det er kun godt på den arabiske måten, ikke i salat uten smak som mange nordmenn gjør. Syntes jeg da :) smaker liksom ikke noe :)

Ja, hater å gå i bikini og ha mensen, selvom jeg bruker tampong. Har så noia for å blø igjennom! Hehe!

Været er helt rart. Og vi skal til gamlebyen i dag tror jeg. Blir hett!
Hvordan lager de den der da? Jeg synes også at couscous her blir så tørt og smakløst. Men fikk servert en veldig god variant i Tyrkia en gang. :)

Back
Topp