Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringHei hei
Jeg har blitt forkjøla, og har nesten ikke sovet pga sår hals og litt feber så har fått hodepine i tillegg skulle egentlig begynne kl 10:45 idag. Men jeg kunne bli hjemme
Så nå skal jeg lage meg litt frokost, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre etter det
Ønsker dere en god dag
TakkGod bedring
Ja, håper det hjelper så jeg orker å ta vare på Hermine om ettermiddagen. Nå er jeg jo zombie etter jobb.Så bra! Kommer nok til å hjelpe mye på formen din
Gratulerer med første kontroll overstått så spennede
De damper den også lager de en slags suppe på hva slags kjøtt en selv ønsker(kylling f.eks), med løk,olje,grønnsaker,tomatpuré,salt,pepper og gurkemeieHvordan lager de den der da? Jeg synes også at couscous her blir så tørt og smakløst. Men fikk servert en veldig god variant i Tyrkia en gang.
Ja, håper det hjelper så jeg orker å ta vare på Hermine om ettermiddagen. Nå er jeg jo zombie etter jobb.
Takk. Like morro hver gang med sånne kontroller. Husker jeg likte godt både sv.kontroller og etter hver kontroller med Hermine på helsestasjonen.
De damper den også lager de en slags suppe på hva slags kjøtt en selv ønsker(kylling f.eks), med løk,olje,grønnsaker,tomatpuré,salt,pepper og gurkemeie
Også tok hun noen skjeer med suppen over, i couscousen og blandet
Kan også bruke chili, men er ikke glad i sterk mat, så da droppet vi det
Ja, blir veldi tørr uten noe
Mmm, det hørtes skikkelig godt ut! hva gjør de med resten av suppen?De damper den også lager de en slags suppe på hva slags kjøtt en selv ønsker(kylling f.eks), med løk,olje,grønnsaker,tomatpuré,salt,pepper og gurkemeie
Også tok hun noen skjeer med suppen over, i couscousen og blandet
Kan også bruke chili, men er ikke glad i sterk mat, så da droppet vi det
Ja, blir veldi tørr uten noe
Neste kontroll er ikke før i uke 24 hos jordmor Oul i uke 18 da men ikke annen kontroll før det.Ja bare et barn i 3årsalderen krever jo sitt
Hehe ja enig! Alltid vært like gøy pg stas på kontrollene forandret seg ikke med de to andre her heller også var det gøy når jeg valgte selv å dra til legen rundt 12-13 uke. For han var alltid gira på å finne hjertelyden haha..jordmor ventet stort sett til uke 20-25
Den brukes over selve couscousen når den er ferdigMmm, det hørtes skikkelig godt ut! hva gjør de med resten av suppen?
Ja, det er supergodt prøv det en dagDet hørtes veldig godt ut
Så godt å høre at det ble en grei løsning så fint å jobbe korte dager istedet for å ha enkeltdager fri. For da blir jo de fulle dagene slitsomme!Jeg fikk 40% sykemelding ut september. Så får jeg jobbe kortere dager frem til uke 12.
Kjenner det nok kommer til å hjelpe på humør og energi! Vil jo gjerne være på jobb hver dag, men 8 timer blir for mye. Nå blir det 4-5 timer for dag og det blir nok bra.
Første sv.kontroll idag. Har gått opp 2kg allerede Sånn går det når man er sulten hele tiden. Legen var SÅ glad for at jeg enda er gravid og kunne komme inn til kontroll, hun er så søt.
Jeg fikk 40% sykemelding ut september. Så får jeg jobbe kortere dager frem til uke 12.
Kjenner det nok kommer til å hjelpe på humør og energi! Vil jo gjerne være på jobb hver dag, men 8 timer blir for mye. Nå blir det 4-5 timer for dag og det blir nok bra.
Første sv.kontroll idag. Har gått opp 2kg allerede Sånn går det når man er sulten hele tiden. Legen var SÅ glad for at jeg enda er gravid og kunne komme inn til kontroll, hun er så søt.
Vi har fått inn en ekstra ny ansatt, så det er full oppdekning selv om jeg blir litt mer borte.Så godt å høre at det ble en grei løsning så fint å jobbe korte dager istedet for å ha enkeltdager fri. For da blir jo de fulle dagene slitsomme!
Da får de vel inn en vikar som kan stille opp dersom du ikke blir i bedre form og?
Neste kontroll er ikke før i uke 24 hos jordmor Oul i uke 18 da men ikke annen kontroll før det.
Ja, det er supergodt prøv det en dag
Skal prøve å få tid en av dageneJa send meg gjerne en full oppskrift om du har haha
Neste kontroll er ikke før i uke 24 hos jordmor Oul i uke 18 da men ikke annen kontroll før det.
Skal prøve å få tid en av dagene
Ja, ikke sant!! Helt enig!Det er jo litt rart da..med tanke på blødningen å sånt? Skulle tro man fikk tettere kontroller da lissom