Skravletråd september!

Haha ja da har man ikke såå mye valg :p heller det enn sand i senga :D
Høres lurt av dere :) håper det går bra imårra da :D
Ja jeg våkna med sand i senga en morgen, etter å ha glemt å dusje Lillebror og han sov med meg :p
Fikk ikke vasket håret hans da, for han var så innmari trøtt etter å ha våknet før kl 6, og hatt lang dag i barnehagen, så den kampen tok jeg rett og slett ikke :p

Så koselig med besøk da :)
Ja, idag og de 2 siste dagene har det vært en sinnsyk varme og fuktighet. Pleier aldri å være klamt her.
Ligger på ca 39-44 på dagen! Så fryser ikke! Gruer meg litt til å komme hjem ja haha! :)

Kommer det mange på lørdag? :)

Wææh, varmt og fuktighet ekke en behagelig kombo, da blir man fort svett for å si det sånn;) Djeeez, da har dere det godt og varmt ja:D:o Usj ja, blir nok kaldt å komme hjem til sverige etter å ha vært nede i deilig varme så lenge;)
Vi blir ikke så mange, kommer bare familie, blir vel en 12 stk:) Kanskje like greit, sovna på sofaen igår kveld med feber kl.20.00 og sov til kl 11 idag! Har bihulebetennelse som har spredt seg til panna og halsbetennelse, hatt det ei uke nå, så spørs om jeg ikke må til legen igjen, men er nok fordi jeg ikke holder meg i ro selvom jeg er syk og da blir man jo ikke frisk;) Så shame on me:D Går nok over igjen hvis jeg tar det litt med ro;) Hvordan går det med deg? Sliter du ennå mye med migrene og bihulebetennelsen?

Ja jeg våkna med sand i senga en morgen, etter å ha glemt å dusje Lillebror og han sov med meg :p
Fikk ikke vasket håret hans da, for han var så innmari trøtt etter å ha våknet før kl 6, og hatt lang dag i barnehagen, så den kampen tok jeg rett og slett ikke :p

hehe, sånn kan det gå, man må velge sine kamper med omhu:D

ikke så farlig om han ikke fikk vasket hår, han overlever nok:p

Ja, det gjorde han :D Hehe!

Hahah. var det jeg trodde;) Han var nok strålende fornøyd også med å slippe hårvask:D Emmeth er ikke noe særlig glad i det;)

Hehe nei skjønner deg godt om det blir en kamp :) hater spesielt sand i håret..så vanskelig å få vasket vekk :P

Endelig helg :D

Men denne uken har jammen meg gått fort :)

Er så glad, og rolig, etter ul idag :) Nå skal helgen nytes...og jeg drømmer om ny barnevogn. :rolleyee: Mannen mener jeg er gal, for vi har jo ikke mindre enn to flotte vogner etter Hermine. Men det er lov å drømme da. :p

Hermine og mannen koser seg ute. 15 grader og sol er ganske uvanlig septembervær, så vi må nyte det i helga. :)

Hva skal dere i helgen?

Endelig helg :D

Men denne uken har jammen meg gått fort :)

Er så glad, og rolig, etter ul idag :) Nå skal helgen nytes...og jeg drømmer om ny barnevogn. :rolleyee: Mannen mener jeg er gal, for vi har jo ikke mindre enn to flotte vogner etter Hermine. Men det er lov å drømme da. :p

Hermine og mannen koser seg ute. 15 grader og sol er ganske uvanlig septembervær, så vi må nyte det i helga. :)

Hva skal dere i helgen?
Hehe, mannen min hadde ment det samme om meg :-p
Minsten er i seng etter koselig besøk etter barnehagen. T ble bedt bort og blir kjørt hjem nå om litt. Så her er det stille, gitt!
I morgen skal vi på kino, og søndagen tar vi det med ro og går oss en tur i nærområdet :)

Hehe, mannen min hadde ment det samme om meg :-p
Minsten er i seng etter koselig besøk etter barnehagen. T ble bedt bort og blir kjørt hjem nå om litt. Så her er det stille, gitt!
I morgen skal vi på kino, og søndagen tar vi det med ro og går oss en tur i nærområdet :)
Typisk mannfolk, mener man må TRENGE noe for å kjøpe. :eek: :p

Men vi er enige om to ting vi skal ha denne gangen. Det ene er Leandervugge, genialt å bare sitte i sofaen og gi vuggen fart. Det andre er babybjørn vippestol. :) men sistnevnte behøver vi neppe kjøpe før ungen kommer da. :p

Flott med travle barn som er på besøk da. :)

Typisk mannfolk, mener man må TRENGE noe for å kjøpe. :eek: :p

Men vi er enige om to ting vi skal ha denne gangen. Det ene er Leandervugge, genialt å bare sitte i sofaen og gi vuggen fart. Det andre er babybjørn vippestol. :) men sistnevnte behøver vi neppe kjøpe før ungen kommer da. :p

Flott med travle barn som er på besøk da. :)
Den vippestolen er gull! Vi kjøpte brukt til Lillebror, og kommer ikke til å kvitte oss med den da den får bli i familien til den rakner :-p

Den vippestolen er gull! Vi kjøpte brukt til Lillebror, og kommer ikke til å kvitte oss med den da den får bli i familien til den rakner :-p
Ja, jeg har hørt mye bra om den!

Vet mange syr nytt trekk til den også, skal ikke være så vanskelig :) ...men ikke vet jeg for jeg kan ikke sy :P

Ja, jeg har hørt mye bra om den!

Vet mange syr nytt trekk til den også, skal ikke være så vanskelig :) ...men ikke vet jeg for jeg kan ikke sy :P
Nei det er neppe vanskelig, man får sikkert kjøpt nytt også. :-)

God lørdag :)

Vi har vært på fjæratur idag sammen med et vennepar. Laga bål og grilla pølser :) Deilig vær og 18 grader.

Men da vi kom hjem kl 15 hadde Hermine fått feber :( Målte henne til 38.8, og ser ut til at den stiger. Ga en paracet men hun ligger bare på sofaen likevel. Håper det gir seg like fort som det kom. Mannen snufser og føler seg varm, så jeg holder meg litt på avstand. :p

I kveld blir det vårruller og ris :D og forhåpentligvis film...men tiden vil vise hva formen til Hermine tillater.

Hva gjør dere idag?

God lørdag :)

Vi har vært på fjæratur idag sammen med et vennepar. Laga bål og grilla pølser :) Deilig vær og 18 grader.

Men da vi kom hjem kl 15 hadde Hermine fått feber :( Målte henne til 38.8, og ser ut til at den stiger. Ga en paracet men hun ligger bare på sofaen likevel. Håper det gir seg like fort som det kom. Mannen snufser og føler seg varm, så jeg holder meg litt på avstand. :p

I kveld blir det vårruller og ris :D og forhåpentligvis film...men tiden vil vise hva formen til Hermine tillater.

Hva gjør dere idag?
Så kjedelig med skranten form...
Minsten har vært hos noen venner mens T og jeg var med på en veldig vellykket sesongstart med barnefilmklubb!
Vi viste paddington, som kom i fjor! Kinoen her har pusset opp og bygd ut, så det er mange filmer fra det siste året som ikke har vært vist i byen her. Og det kom masse folk!!!
Etterpå ble T med mamma og fetterne hjem, så fikk jeg handlet alene før jeg hentet minstemann og deretter T.
Nå er vi hjemme og gutta ser film etter å ha lekt litt ute, og får litt snop.
Før legging blir det taco ;)

Så kjedelig med skranten form...
Minsten har vært hos noen venner mens T og jeg var med på en veldig vellykket sesongstart med barnefilmklubb!
Vi viste paddington, som kom i fjor! Kinoen her har pusset opp og bygd ut, så det er mange filmer fra det siste året som ikke har vært vist i byen her. Og det kom masse folk!!!
Etterpå ble T med mamma og fetterne hjem, så fikk jeg handlet alene før jeg hentet minstemann og deretter T.
Nå er vi hjemme og gutta ser film etter å ha lekt litt ute, og får litt snop.
Før legging blir det taco ;)
Høres ut som en skikkelig koselørdag hos dere :D

Ikke verst det kinotilbudet da. :)

Ja den formen kom virkelig som kastet på henne. Kun feber nå, men kommer vel en forkjølelse etter hvert tenker jeg. Godt å bare slappe av på sofaen da.

God bedring til H! Hun så ikle helt frisk ut på snap :(

Så gøy at så mange kom på kinoen :)
Og så gøy at du har satt i gang med strikkingen for fullt igjen :)

Vi har vært på stranden i dag... Deilig og hett!
Mina skal sove snart, sliten i dag.
Også skal Wael og jeg bort å passe på de engelsk/egyptiske barna, mens foreldrene er hos legen.

Mulig han skal få ansiktsmaling, hvis vi finner han mannen der :)

Hvordan går det med alle sammen? :)

Høres ut som en skikkelig koselørdag hos dere :D

Ikke verst det kinotilbudet da. :)

Ja den formen kom virkelig som kastet på henne. Kun feber nå, men kommer vel en forkjølelse etter hvert tenker jeg. Godt å bare slappe av på sofaen da.
Det kinotilbudet er fantastisk bra! Ett av få kulturtilbud som har vart i år og dag!
Og nå var det min tur til å bidra litt, synes jeg! Med unger i alder for å se filmene de sender er det veldig kjekt å kunne være med og påvirke visningene, og de barna som er vant til å være med der blir godt kjent mens foreldrene jobber og rydder opp etterpå :)

Det kinotilbudet er fantastisk bra! Ett av få kulturtilbud som har vart i år og dag!
Og nå var det min tur til å bidra litt, synes jeg! Med unger i alder for å se filmene de sender er det veldig kjekt å kunne være med og påvirke visningene, og de barna som er vant til å være med der blir godt kjent mens foreldrene jobber og rydder opp etterpå :)
Det høres jo utrolig bra ut! Finnes ikke noe sånt her nei. Men kinoen her er jo ganske svær med 7 saler, så er kanskje ikke så rart.

Men her er en 100 år gammel kino, med nyere skjerm da. Der kunne de sikkert fint hatt et liknende tilbud.

Vi har vært på stranden i dag... Deilig og hett!
Mina skal sove snart, sliten i dag.
Også skal Wael og jeg bort å passe på de engelsk/egyptiske barna, mens foreldrene er hos legen.

Mulig han skal få ansiktsmaling, hvis vi finner han mannen der :)

Hvordan går det med alle sammen? :)
Så snilt av dere å være barnevakt :)

Ungene der nede er vel mye seinere våken om kvelden enn her i norden?

Dere lengter ikke hjem enda? :p

Back
Topp